PETER!!!!!!!!!!! IK sta echt met mijn mond vol tanden, en had dit echt niet verwacht!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Versabommie------------> Teamlead, Kleintje, Maurisico, Lovebear, Peter6000
Maurisico-----------------> ChantalC, Isabeau, Versabommie M-en-A
Jappie---------------------> Wickedangel, Cual, PC eendl, MissHobje
Motivatie:
bommie is gewoon grappig soms heel maf.
vind dat hij in de finale moet komen hij brengt lol in de brouwerij![]()
De nieuwe stand is dan:
Jappie------------> 8
Versabommie--->10
Maurisico--------> 8
En levert dit nog bonuspunten op voor een volgende stemming???? (1 extra punt of zo voor de persoon waar we dan op stemmen )quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:08 schreef cuall het volgende:
UITSLAG OPDRACHT
![]()
Na overleg met de jury hier in huize Cuall, heeft CU-Hummie het volgende besloten:
* eervolle vermelding voor M-en-A en Lovebear
EINDE BERICHT
![]()
Mag ik na Jappie stemmen of is er nog een wachtrijquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lees jij ff 6 pagina's terug skele...dan ga ik ondertussen ff stemmen![]()
![]()
Nee hoor, ga je gang!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mag ik na Jappie stemmen of is er nog een wachtrij![]()
Van mij mag jequote:Op vrijdag 25 november 2005 23:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mag ik na Jappie stemmen of is er nog een wachtrij![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow sorry...verkeerde smiley![]()
Het had deze moeten zijn ---> [afbeelding]
![]()
Kribbet de meerderheid heeft aangeven tegen stemmen met volmacht te zijn.quote:
Ik mis je nog steeds in het huis!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:20 schreef KRIBBET het volgende:
Het idee dat hij uit het huis zou gaan kan ik zo vlak na mijn eigen exit nog niet aan.![]()
Ik inmiddels al een heel stuk minder Kribbetquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik mis je nog steeds in het huis!![]()
*kuch* oud *kuch*quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik inmiddels al een heel stuk minder Kribbet![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En levert dit nog bonuspunten op voor een volgende stemming???? (1 extra punt of zo voor de persoon waar we dan op stemmen )![]()
Envelopje al in haar postvakje zekerquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
CU-Hummie is alweer vertokken, maar ik zal het aan haar doorgeven
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Envelopje al in haar postvakje zeker![]()
I love it when you talk dirty!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Envelopje al in haar postvakje zeker![]()
doe maar rustig aanquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:32 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga stemmen.
Meerderheidquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Kribbet de meerderheid heeft aangeven tegen stemmen met volmacht te zijn.
De stemmen van Day tellen dus niet mee.
Okeee....... als je haar straks misschien even aan de foon hebt in verband met de uitslag van de exit, kun je haar dan meteen even vragen of ze nog iets weet om er voor te zorgen dat er meer dan 16 stemmers komen om de exit te bepalen??quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
CU-Hummie is alweer vertokken, maar ik zal het aan haar doorgeven
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |