Wat boeit dat nou? Goed opgeleide mensen uit Afrika willen ook in Europa en de VS werken. Wat is nou het verschil? Het resultaat is gewoon dat het land van emigratie benadeeld wordt. Op economisch vlak is het te begrijpen, op sportief vlak is het echt verwerpelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:11 schreef Devano het volgende:
Vergeet niet dat het Kalou zelf was die aangaf dolgraag voor Nederland te spelen. Het blijft zijn initiatief.
Ik wilde alleen de theorië van 'Rijk koopt van arm' ontkrachten.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou? Goed opgeleide mensen uit Afrika willen ook in Europa en de VS werken. Wat is nou het verschil? Het resultaat is gewoon dat het land van emigratie benadeeld wordt. Op economisch vlak is het te begrijpen, op sportief vlak is het echt verwerpelijk.
jewel Bauma vind ik een excuusnegerquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Allemaal blanken..... zoals het hoort, niet eens een excuusneger!!
Robben is buitenspeler en Van Persie meer een nummer 10. Kluivert heeft op zich wel vergelijkende kwaliteiten, maar is lang niet zo doelgericht. Ik snap heel goed dat Van Basten er een speler met uitzonderlijke kwaliteiten als Kalou bij wil hebben.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:22 schreef ErikT het volgende:
[..]
Arjen Robben en Robin van Persie.
Patrick Kluivert zelfs.
mooi dan zoekt hij die maar lekker tussen de 1 miljoen voetballende Nederlanders.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:43 schreef Devano het volgende:
[..]
Robben is buitenspeler en Van Persie meer een nummer 10. Kluivert heeft op zich wel vergelijkende kwaliteiten, maar is lang niet zo doelgericht. Ik snap heel goed dat Van Basten er een speler met uitzonderlijke kwaliteiten als Kalou bij wil hebben.
Jij spreekt wel eens met Salomon?quote:Op woensdag 30 november 2005 12:38 schreef fernando_redondo het volgende:
De enige reden waarom Kalou Nederlander wil worden is geld
bron?quote:Op woensdag 30 november 2005 12:38 schreef fernando_redondo het volgende:
De enige reden waarom Kalou Nederlander wil worden is geld
Laat toch kletsen die vent.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij spreekt wel eens met Salomon?
Hugo is volgens mij ook voor.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:46 schreef ErikT het volgende:
Ik vind het overigen opvallend dat ik in de media absoluut geen stemmen tegen hoor. Zelfs Johan Derksen is voor. Miijn laatste hoop is Hugo Borst, weet iemand zijn standpunt?
Dan kun je lang blijven zoeken, de toevoeging van Kalou is en blijft een dikke kwaliteitsinjectie... valt gewoonweg niet te ontkennen en de vergelijking met Patrick Kluivert gaat werkelijk helemaal nergens overquote:mooi dan zoekt hij die maar lekker tussen de 1 miljoen voetballende Nederlanders
Is je goed recht... ik als voetballiefhebber blijf enorm voor.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:20 schreef Gollemrulez het volgende:
en toch blijf ik enorm tegen
Voetbal en politiek zijn 2 zaken die voor mij absoluut niet samen gaan, ik geniet liever van het spelletje. En ach... iedereen is wel eens lekker hypocriet, zelfs jij.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:30 schreef Gollemrulez het volgende:
dat is dan ook je enige reden zeker... Je bent dus ook voor op andere vlakken behalve voetbal? Of ben je alleen principieel als het uitkomt....
Slaat nergens op. Je kan net zo goed van Kalou bij Ivoorkust genieten.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Is je goed recht... ik als voetballiefhebber blijf enorm voor.
Ja, ik zal er van genieten als hij ons uit het toernooi schietquote:Op woensdag 30 november 2005 19:21 schreef ErikT het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Je kan net zo goed van Kalou bij Ivoorkust genieten.
quote:mensen wiens visie vertroebeld is door politieke of hier zelfs raciale standpunten zijn tegen.
Ik vergelijk Kalou nergens met Kluivertquote:Op woensdag 30 november 2005 18:13 schreef HAL9000S het volgende:
Dan kun je lang blijven zoeken, de toevoeging van Kalou is en blijft een dikke kwaliteitsinjectie... valt gewoonweg niet te ontkennen en de vergelijking met Patrick Kluivert gaat werkelijk helemaal nergens over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |