Nee hoor, want dat levert niet automatisch het Nederlanderschap op. Daarvoor moet je ook minimaal 3 jaar getrouwd zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:41 schreef Vitalogy het volgende:
Kan ie niet gewoon trouwen met een Nederlandsch mokkel.
Probleem opgelost.
Kon Maxima goed Nederlands toen ze geneutraliseerd werd?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:45 schreef fernando_redondo het volgende:
En Nederlands praten dus dat gaat niet lukken. Maar die zelfde eis wordt ook gesteld bij naturalisatie
Dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:48 schreef fernando_redondo het volgende:
Ja
Voor sport gelden ook aparte wetten... en die geven Kalou het voordeel.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Voor het Koningshuis gelden overigens aparte wetten, dat staat hier volkomen los van.
Vertel eens?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:51 schreef Zjakkie het volgende:
Voor sport gelden ook aparte wetten...
De wet op versnelde naturalisatie waar dit hele topic over gaat?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Vertel eens?
Welke andere wetten gelden er voor sport?
Die geldt niet aleen voor sporters hoor. Lees die wet maar eens na.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De wet op versnelde naturalisatie waar dit hele topic over gaat?
Dat zegt toch ook niemand?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Die geldt niet aleen voor sporters hoor. Lees die wet maar eens na.
Kuch:quote:
quote:
Welke wet geldt er dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:51 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Voor sport gelden ook aparte wetten... en die geven Kalou het voordeel.
Het is toch een speciale wet voor mensen die op sportief of cultureel vlak een meerwaarde hebben voor Nederland. Dus dan vallen sporters toch ook onder een speciale wet.quote:
Dat was iets als: als ze een uitzonderlijke bijdrage leveren aan o.a. de nederlandse sport komen ze ook in aanmerking voor een versnelde naturalisatie.quote:
Liever iemand die alleen 'lek ben blaai' kan zeggen maar de sterren van de hemel speelt dan een Babel die goed (quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:11 schreef twi het volgende:
De echte experts beoordelen op voetbalkwaliteiten. Wanneer het over mijn vaderlandsliefde gaat, spelen er echter andere factoren een rol, en die vaderlandsliefde zegt dus dat ik gewoon niet mijn land vertegenwoordigt wil zien worden door iemand die alleen maar "Iek ben blaai" kan zeggen.
Het spijt me. Ik verlies liever met Babel dan dat ik win met Kalou. Zoals gezegd, transfers via versnelde procedures moeten gewoon verbannen worden uit het interlandvoetbal.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:14 schreef HAL9000S het volgende:
Liever iemand die alleen 'lek ben blaai' kan zeggen maar de sterren van de hemel speelt dan een Babel die goed () Nederlands kan maar nog geen bal kan aannemen.
Waar mij het aan vaderlandsliefde in dit geval ontbreekt wordt dat aangevuld door voetballiefde, dat is het verschil denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik verlies liever met Babel dan dat ik win met Kalou. Zoals gezegd, transfers via versnelde procedures moeten gewoon verbannen worden uit het interlandvoetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |