Oja mijn favo's:
- Ordinary world
- A view to a kill
- Rio
- The Chauffeur
- Poptrash movie
Mijn favoriete nummers:
Hungry Like The Wolf
Rio
Save A Prayer
Girls On Film
Inderdaad, allemaal van die twee LP's
Favoriete nummers:
- Hungry like the wolf
- Is there something I should know
- The reflex (toch)
- Planet earth
b.t.w. John Taylor is
quote:Toen zeker ja!
Op woensdag 14 november 2001 12:12 schreef superrat het volgende:
b.t.w. John Taylor is![]()
quote:Hij was onlangs in "never mind the buzzcocks" en hij is geen moer verandert eigenlijk...
Op woensdag 14 november 2001 12:43 schreef Jane het volgende:[..]
Toen zeker ja!
![]()
quote:Ja, stom van me
Op woensdag 14 november 2001 13:02 schreef Doc het volgende:[..]
Hij was onlangs in "never mind the buzzcocks" en hij is geen moer verandert eigenlijk...
quote:ik wel..
Op dinsdag 13 november 2001 19:57 schreef Jerommeke het volgende:
Nou ik homo-muziek wil ik het niet noemen
quote:
Op vrijdag 16 november 2001 18:01 schreef SunChaser het volgende:
Dat vind jij omdat je bijna net zo oud bent als 'm![]()
quote:Hij hangt in mijn wc.
Op zaterdag 17 november 2001 02:10 schreef SanSan het volgende:
maar heb de handtekening helaas laten liggen in één van de vele huizen waar ik in m'n leven gewoon heb.
Ik ben eigenlijk pas echt geïnteresseerd geraakt in '93, na The Wedding Album. Dit is nog steeds één van mijn favoriete albums allertijden. Na het concert dat ze gaven in Brussel was ik helemaal verkocht.
Toen ging het in rap tempo. Ik kocht zowat alles, muzikaal gezien dan. Geen posters, boekjes etc. Het gaat mij om de muziek. Ik ben vanaf 1999 t/m 2001 iedere december naar Londen geweest met vrienden om een concert van hun te bezoeken.
Ik moet wel zeggen dat ik met gemengde gevoelens de "reunie" afwacht. Ik hoop niet dat na het album (dat begin 2003 uitkomt) en de tour (zal weer wel Londen worden) er een definitief einde komt aan Duran Duran.
Maar datgene wat ik tot nu toe heb gehoord klinkt heel erg veelbelovend. Niet zomaar een jaren tactig geluid.
Nou, ik ben mijn ei weer kwijt.
Bedankt voor de aandacht.
Oh ja: http://www.duranduran.com
Groeten van
Slechtste nummer:
- Save a prayer (hier heb ik nooit iets aan gevonden...)
quote:John Taylor ziet er nog steeds errug goed uit
Op zondag 8 juni 2003 02:14 schreef SEMTEX het volgende:
Duran Duran anno 2003
[afbeelding]
quote:Geweldig! Was met Duran Duran (samen met Queen) opgegroeid! Nostalgie dus.
Op dinsdag 13 november 2001 19:33 schreef Falco het volgende:
Zo en wie wordt ook helemaal wild van Simon LeBon en zijn kornuiten? Het blijft overigens keigave muziek dat Duran Duran. Jammer dat het als homomuziek bestempeld wordt, maar goed ze zijn en blijven top! En volgend jaar dan die reünie met de Taylors: spannend spannend spannend! Ik ben er tenminste naar benieuwd en ik denk dat het wel goed uitpakken en dat ze meer aandacht krijgen dan momenteel!Oja mijn favo's:
- Ordinary world
- A view to a kill
- Rio
- The Chauffeur
- Poptrash movie
Vrij pittige muziek vaak, Queen ook. Denk dat ik daarom ook metal daarna als favoriet genre kreeg
Wild Boys geloof ik ook
Duran Duran is weer helemaal terug getuige de ongelofelijk grote vraag naar tickets voor de aanstaande Wembley concerten in April. Inmiddels zijn er al ruim 120.000 kaarten (!!) verkocht in recordtempo. En weer is er een datum toegevoegd. Helaas laten de financieën het momenteel niet toe anders was ik zeker gegaan. Voor hun clubconcerten voorafgaand aan de tour, wordt momenteel grif 500 eur voor een kaartje neergeteld.
Vorige week waren ze nog live te zien en horen op de uitreiking van de Brit awards en ik moet zeggen, verdomd goed.
enkele jaartjes ouder, maar nog steeds fucking cool
Planet Earth
Late bar
Save a prayer
Wild boys
en in mindere mate vindt ik deze ook wel oke;
Rio
Is there something i should now?
View to a kill
New Moon on Monday
Hungry like the wolve
Maar aan "The Reflex" heb ik altijd een grote hekel gehad en vindt ik nog steeds niks aan...
quote:volgens mij zie ik alleen 3 leden van duran duran, ik mis volgens mij John Taylor en nog iemand
Op dinsdag 17 februari 2004 16:49 schreef inspiral het volgende:Vorige week waren ze nog live te zien en horen op de uitreiking van de Brit awards en ik moet zeggen, verdomd goed.
enkele jaartjes ouder, maar nog steeds fucking cool
[afbeelding]
Ik was begin jaren 80 jarenlang lid van de fanclub, draaide hun platen volledig grijs en had een enorme crush op Simon Le Bon.
Als 13 jarige had ik boven mijn puberbedje zijn foto (geplastificeerd! ) hangen die ik iedere avond kuste terwijl ik verzuchtte "goodnight Simon!"
Mijn favoriete nummers waren:
1. Save a prayer
2. Girls on film
3. Rio
Ben ooit naar een opname van Countdown geweest waar Duran Duran optrad; heb toen iets futiels gezegd tegen John Taylor (ik was een puber) waarna hij iets standaards terug zei als "O yeah, that's good to hear" ofzo.
Heb er toendertijd nachten niet van geslapen!
Wheehehe toevallig dat je op het forum bent als je oude topic gekicked wordtquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:53 schreef Falco het volgende:
Das altijd moeilijk te zeggen hoe het klinkt, Duran Duran heeft namelijk toch wel een erg eigen geluid, maar als je het in een hokje wil plaatsen zou ik het richting Britpop willen duwen.
In ieder geval ga ik het nieuwste album Astronaut eens kopen. Ben zeer benieuwd. Het heeft wel verschrikkelijk lang geduurd (maar dat is gewoonte bij Duran Duran) voordat ze eindelijk dat album af hebben. Kijk maar naar de tijd van de OP van mij
.
Heerlijk, die echt oude meuk.quote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:11 schreef MasterPeace het volgende:
Ben nooit Duran Duran fan geweest, maar er zijn wel een paar nummers die ik heel goed vindt;
Planet Earth
Late bar
Save a prayer
Wild boys
en in mindere mate vindt ik deze ook wel oke;
Rio
Is there something i should now?
View to a kill
New Moon on Monday
Hungry like the wolve
Maar aan "The Reflex" heb ik altijd een grote hekel gehad en vindt ik nog steeds niks aan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |