quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:43 schreef Superheld het volgende:
21.30 niet redden?
Waar staan ze dan nu joh
Ja geen idee maar er stond dat ze niet voor of achteruit konden en ergens midden in het land vast staan (en het midden van het land heeft het zwaar als ik de berichten mag gelovenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:43 schreef Superheld het volgende:
21.30 niet redden?
Waar staan ze dan nu joh
We hebben hier ook hotels hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja geen idee maar er stond dat ze niet voor of achteruit konden en ergens midden in het land vast staan (en het midden van het land heeft het zwaar als ik de berichten mag geloven). En ze moeten ook weer terug kunnen hè
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:47 schreef Ambrosius het volgende:
Ik blijf vanavond maar lekker thuis denk ik.
Misschien wel kijken gaat of anders opnemen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef tong80 het volgende:
Golfert vanavond om 20.00 uur een special over George Best op BBC-one
Nou, dit weekend is het FC Groningen family event op de Huttenheugte van Center Parcs als ik het goed heb, dus ze zijn vast al voorzien denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:48 schreef Superheld het volgende:
[..]
We hebben hier ook hotels hoor.![]()
Center Parcs en Roda hebben dat event in januari geplant kun je live op groot scherm Roda-az kijken... Toch leuk dat je daar als seizoenskaarthouder voor uitgenodigd wordt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, dit weekend is het FC Groningen family event op de Huttenheugte van Center Parcs, dus ze zijn al voorzien denk ik
Jup, heb hier ook een uitnodiging liggenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Center Parcs en Roda hebben dat event in januari geplant kun je live op groot scherm Roda-az kijken... Toch leuk dat je daar als seizoenskaarthouder voor uitgenodigd wordt.![]()
Oow dat ga ik ook even kijken. Als ik er weer ben tegen die tijd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef tong80 het volgende:
Golfert vanavond om 20.00 uur een special over George Best op BBC-one
Tijdje terug wel ja.quote:
Waarom heb je me niet uitgenodigd?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:08 schreef JaWi het volgende:
10 kratten ingeslagen, dat gaat een feestje thuis worden.
Okequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tijdje terug wel ja.
De laatste tijd allang niet meer.
Whehe, kan je een leuk feestje mee houden idd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:08 schreef JaWi het volgende:
10 kratten ingeslagen, dat gaat een feestje thuis worden.
Ik heb een boodschapper gestuurd met de auto, misschien staat die vastquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom heb je me niet uitgenodigd?
Zou leuk zijn als er vannacht was sneeuw ligtquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:10 schreef Superheld het volgende:
[..]
Whehe, kan je een leuk feestje mee houden idd.![]()
Draag je je award nog met trotsquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:11 schreef Vom het volgende:
Aaargh licht deed raar, i-net klapte eruit.![]()
Ik mot geen stroomuitval![]()
Echt welquote:
Ok, laat hem even claxoneren wanneer hij voor de deur staat...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb een boodschapper gestuurd met de auto, misschien staat die vast.
Je moet je blauwe kleurtje ophalen joh!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:20 schreef Suijk het volgende:
Zo, terug uit de sneeuwfile. Niet te geloven zeg.
En Best is nu definitief een legende.
Mail even je adresgegevens op kankerhoer@gmail.comquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ok, laat hem even toeteren wanneer hij voor de deur staat...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:22 schreef Bananenman het volgende:
Woehaa vanavond feestje, morgen honk feest. Zondag utrecht uit. Lekker weekendje.
Hakken.
Hier liggen alle zenders behalve Ned-1-2 en 3 eruit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:22 schreef golfer het volgende:
*Video geprogrammeerd op de BBC1 om 20:00 uur.*
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nog je CM ook uit op je geburtstagparty?
Neequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik dacht dat het feest bij Jawi was, die woont toch naast een molen![]()
Kaartje kopenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:30 schreef Cart_man het volgende:
Honkfeest is ook wel gezellig.
Zorgen jullie er wel voor dat het niet weer in lichterlaaie gaat.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:28 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja tuurlijk
En Robbie. En Superheld. En de rest van de hools hier!
Hij was vast dronken, zijn lever kan nog niet zoveel aan op die jonge leeftijdquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
WTF, dat heeft Banaan ooit verteld hoor![]()
Succesquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:32 schreef Dos37 het volgende:
ik ga eens proberen naar Enschede te kunnen komen.
Ik ben er alquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:32 schreef Dos37 het volgende:
ik ga eens proberen naar Enschede te kunnen komen.
Van NAC punt nl. Maar komt dan niet live op tv natuurlijkquote:De op vrijdag afgelaste wedstrijd NAC Breda-FC Groningen is opnieuw vastgesteld op woensdag 30 november. Aanvang 20:00u
Ik ook, want ik had vrijquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:45 schreef Suijk het volgende:
Vond het wel wat hebben vanmiddag, die sneeuw.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant weer nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:45 schreef Suijk het volgende:
Vond het wel wat hebben vanmiddag, die sneeuw.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
WTF, dat heeft Banaan ooit verteld hoor![]()
Aan de ene kant wel en de andere kant ook?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant weer wel.
Sneeuw opzich vind ik wel leuk, maar die sneeuw die hier vanmorgen lag, was niet echt ideaal om door heen te fietsen
Typfoutje zal de vermoeidheid wel zijn, ene wel moet niet zijn uiteraardquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel en de andere kant ook?
Ik zat in de auto dus had er verder weinig last van.
Ging het een beetje Franky?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo, weer uitgepiet voor deze week!![]()
Doe maar Bier, veel Bier!
Ik was vandaag de Cadeau-Piet!quote:
Cool!quote:
Kan ik me voorstellen, ben ook best wel blij dat ik minder dan 5 minuten hoef te fietsenquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:23 schreef pascalheister het volgende:
hallo
wat een weer, net 45 min bezig geweest om naar huis te komen, normaal doe ik het in 15 minuten
Naar Enschede wordt helaas niks vanavond...
De eerste keer dat jij bij jawi was geweest postte jij hier iets van: "Jawi woont naast een fucking molen"quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee ik vraag me ook af hoe je erbij komt
zuipen op de campus (flatfeest)quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat is/was er dan dat iedereen naar Enschede wil vanavond
in mijn geval was het de laatste kans om volgende week nog op bezoek te komen in het oosterparkquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik dacht al dat ik een domme vraag zou stellenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O ja, dat is hier 6 huizen verder of zo .... misschien later nog wel ff kijken inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zuipen op de campus (flatfeest)
Gezelligquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
in mijn geval was het de laatste kans om volgende week nog op bezoek te komen in het oosterpark![]()
![]()
![]()
Maarja de kaartverkoop is ook verplaatst dus dat komt ook goed.
Dus dacht je maar dat je het Boez voor je zou laten doenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik een domme vraag zou stellen
Doe Mark (Piet) maar de groeten van mequote:Op vrijdag 25 november 2005 20:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
O ja, dat is hier 6 huizen verder of zo .... misschien later nog wel ff kijken inderdaad
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dus dacht je maar dat je het Boez voor je zou laten doen
Mjah, maar ik heb niks met die man, sorry.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
docu van george best op bbc
Pas om 23 uur of zo Borissiequote:Op vrijdag 25 november 2005 20:44 schreef borisz het volgende:
Dacht ik ff oberon te gaan kijken, zenden ze een HERHALING van te land ter zee en in de lucht uit![]()
Nou ik zou er in de jaren 60 best een uurtje ruzie voor over hebben gehad hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:57 schreef clauwheee het volgende:
Mjah, maar ik heb niks met die man, sorry.
daar kwam ik later pas achterquote:
Alleen bleef daar weinig van overquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ik zou er in de jaren 60 best een uurtje ruzie voor over hebben gehad hoorTERING wat een lekker ding in die tijd !
Ben je er aan toe?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:05 schreef Suijk het volgende:
Is er nog bier?
Rondje van die nieuwe kut-blauwe?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:05 schreef Suijk het volgende:
Is er nog bier?
Jep!quote:
Leuke laatste aktie van me, he?quote:
Ik zat het ook te kijken, maar is weer uitgevallenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:04 schreef clauwheee het volgende:
Oe! Toch wel! Veldhuis en Kemper op SBS6Veel herkenbare dingen van laatst.
Denk jij wel een paar na vannachtquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Over die notes he Suijkje? Hoeveel hebben wij er nou allemaal?
Ik zei net al, zal ik oude, of nieuwe gedichtjes maken straksquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk jij wel een paar na vannacht
Baantjes is spannend!
Je gedicht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zei net al, zal ik oude, of nieuwe gedichtjes maken straks
Ik wil m'n kijkgeld terug.Mijn god wat is dit slecht6quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:04 schreef clauwheee het volgende:
Oe! Toch wel! Veldhuis en Kemper op SBS6Veel herkenbare dingen van laatst.
Goeie herinneringquote:
het is idd niet veel, je zou er zo een dvdtje voor in de speler gooienquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil m'n kijkgeld terug.Mijn god wat is dit slecht6
Valt me ook wat tegen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is idd niet veel, je zou er zo een dvdtje voor in de speler gooien
Kijkgeld is alleen voor de publieke omroepen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil m'n kijkgeld terug.Mijn god wat is dit slecht6
Denk het maar wel he DuzziePuzzie ....... en aangezien Rubbertje gister van niks wist, verwacht ik van jou dezelfde discretiequote:Op vrijdag 25 november 2005 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Je gaat weer een poging wagen Boeziewoezie.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:05 schreef Suijk het volgende:
Is er nog bier?
Inderdaad, zo zonder voetbal is het veel minderquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:07 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee een uurtje heeft gebeld
Moet je anders hè op zo'n saaie avond
Al een tijdje, maar eigenlijk nooit echt gespeeld. Blijf AoE2 een stuk leuker vinden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:55 schreef Vom het volgende:
He verdorie, heb ik de ontgroening gemist
AoE3 is ook veels te verslavend, heeft iemand het hele spel al?
Ja, heeft toch een gevoel dat het er bij begint te horen op vrijdagquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:19 schreef Suijk het volgende:
Je raakt er aan gewend he bos, dat voetbal op vrijdag avond.
Voor jou/jullie als SCC-er is het natuurlijk veel begrijpelijker dat jullie balen dat het is afgelastquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:29 schreef clauwheee het volgende:
Ik baal vooral omdat ik me (misschien stom) zo had verheugd op de FC op tv vanavond. Woensdag zal het wel niet uitgezonden worden. En eigenlijk kijk ik altijd die vrijdagavondwedstrijden wel.
Jaa, dan wordt er een ajacied vermoord.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Baantjer is volgende week in de Arena
Spannend!
Slapen duurt nog wel even, maar dan vast bedankt en hetzelfde voor straksquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Welterusten Bos!
Alle centrales behalve de jouwe liggen eruit?quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:34 schreef Ambrosius het volgende:
Wtf, normaal download ik met ca. 200 KB/s, ver onder hetgeen zou moeten, ik kijk net, zie ik dat 'ie al een hele tijd loopt met 550. Zou het iets met het weer te maken hebben?
Prachtig.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:48 schreef clauwheee het volgende:
De spelers van de FC zitten inmiddels 11 uur in de bus en zijn al wel bij NunspeetDe SCHatten
Ik hou het bij ranja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:50 schreef Cart_man het volgende:
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
De A2 richting Utrecht en de A50 richting Nijmegen,weet niet hoe ze rijden,zitten beide potdicht dus dat gaat goed komenquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:52 schreef clauwheee het volgende:
Ze zijn ivm het weer eerder vertrokken vanochtend. Toen waren ze tegen 17 uur bij Den Bosch, en hoorden ze dat het niet door ging. Tja, en de terugweg gaat dus niet zo snelAch, Jans in de bus kan ook gezellig zijn, er zitten vast wel een paar gangmakers bij
Al lijkt het me flink balen!
Ongelovelijk idd. Plaatsen waar geen stroom e.d. meer is, mensen uuuren in de file...niet normaal.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoe een dag noodweer zo een chaos kan creeëren.
Dat zou voor mij optie no. 1 zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:57 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij kunnen ze beter ergens gaan overnachten
Of je hebt gewoon geluk....quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:01 schreef Da_Sandman het volgende:
kom net thuis, ik neem aan dat het ontbreken van ned 123 ook door het weer komt>
En sportjournaal herhaling enzo danquote:
Klopt en je hebt altijd het eredivisiejournaalquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Een keer Freriks missen is zo erg nog niet.
Of een hotel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:10 schreef Cart_man het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet dat iedereen zo een moeite doet om thuis te komen. Had de eerst mogelijke afslag genomen en was een kroeg in gedoken...
Dan niet drinken he. Je zei net dat drank meer kapot maakt dan je lief is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:10 schreef Cart_man het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet dat iedereen zo een moeite doet om thuis te komen. Had de eerst mogelijke afslag genomen en was een kroeg in gedoken...
Moet je terug rijdenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:10 schreef Cart_man het volgende:
of een hotel, ja.quote:
Alleen cola, Vaduz, alleen cola.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan niet drinken he. Je zei net dat drank meer kapot maakt dan je lief is.
Alle topics waar mijn naam in voorkomt niet lezen, staat dan alleen maar onzin in.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef golfer het volgende:
Hoe krijg je in vredesnaam zo'n ingeslopen gewoonte alle topics in VBL te willen lezen uit je systeem
Ik zeg niet dat ik niet alles lees.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo heeft golfer je toch niet opgevoed Vaduz
Niet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef golfer het volgende:
Hoe krijg je in vredesnaam zo'n ingeslopen gewoonte alle topics in VBL te willen lezen uit je systeem
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ron Jans die dus voorin de bus staat met de microfoon, en vraagt of er nog iemand een mop wil vertellen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:36 schreef tong80 het volgende:
GVD lig ik al 2 uur in bed. Dpe m'n plasje. Zie ik handstappen in de sneeuw. En op de terugweg ook voetstappen. En wat denk je ? .......had ik m'n schoen gezet, ook voor m'n neefje....beiden schoenen weg.
That's the spirit!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:10 schreef Cart_man het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:22 schreef Gollemrulez het volgende:
ik ga dan toch voor de broodjes met knaks... T'is nait aans.
ja.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:42 schreef DivineJester het volgende:
Hola, nog iemand hier?
die heb je vast legaal gedownload bij die russische site van jequote:Op zaterdag 26 november 2005 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
ja.
De laatste De Dijk-CD nog maar eens luistert.
Nee, die heeft Bluezz gewoon in de winkel voor mij gekocht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:02 schreef pascalheister het volgende:
die heb je vast legaal gedownload bij die russische site van je
ja ze wilden jou eerst nog vragen, maar jij was er weer eens nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:08 schreef DivineJester het volgende:
Hee Golfer, wat zie ik, zwart?
Ik ben een tijdje weg uit NL en meteen gooit men de boel hier overhoop
Ja, is even wennen. maar bevalt mij prima.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:08 schreef DivineJester het volgende:
Hee Golfer, wat zie ik, zwart?
Ik ben een tijdje weg uit NL en meteen gooit men de boel hier overhoop
Hee, ik had op zijn minst nog een mailtje verwacht dan......quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ze wilden jou eerst nog vragen, maar jij was er weer eens niet![]()
Heerlijk!quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:14 schreef DivineJester het volgende:
Opeens geen verantwoordelijkheden meer zeker?
Die zitten hier nog gewoon op de stoel hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 02:16 schreef golfer het volgende:
Heerlijk!
* golfer gaat ook weer eens achter de lekkerste billen van NL liggen.
Gisteren was deel 3 nog op tv!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik lees het net ja...
Wax on, wax off
Ja pikte net nog een paar minuten meequote:Op zaterdag 26 november 2005 11:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ambroooooooooooooooooo
Wytske is weer op SBS6
Daarover gesproken, bij 'Praatjesmakers' was er gisteren ook zo'n ventje die Ali B. nadeedquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:11 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen.
Rondje op kosten van Suijk, hij heeft het overleefd geloof ik.
[afbeelding]
De rappersmilie.
Volgens mij was het een herhaling ja. Idd die met Marco Borsato.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:15 schreef methodmich het volgende:
Ah, was dat die herhaling? Dat een ander Marco Borsato was?
Dat ziet er eerder uit als een Lange Baas smilie.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:18 schreef methodmich het volgende:
Popolon, kom jij wel eens [afbeelding] tegen daar in de States?
http://frontpage.fok.nl/column/3473/1
Dat jochie was geweldig.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarover gesproken, bij 'Praatjesmakers' was er gisteren ook zo'n ventje die Ali B. nadeed. Te grappig.
AHL bedoel ik, Griffins, 't 2e team van de Red Wings maar sinds er een aantal spelers van Detroit in de lappenmand ligt kunnen we ze mooi hier zien, 10 minuten rijden van het stadion.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:24 schreef methodmich het volgende:
Welke ga je bekijken Popo?
Langlaufen.quote:
Same here...quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:38 schreef Noca het volgende:
Mogguh! Waarom moet ik me net in het weekend niet lekker voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |