quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:43 schreef Superheld het volgende:
21.30 niet redden?
Waar staan ze dan nu joh
Ja geen idee maar er stond dat ze niet voor of achteruit konden en ergens midden in het land vast staan (en het midden van het land heeft het zwaar als ik de berichten mag gelovenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:43 schreef Superheld het volgende:
21.30 niet redden?
Waar staan ze dan nu joh
We hebben hier ook hotels hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja geen idee maar er stond dat ze niet voor of achteruit konden en ergens midden in het land vast staan (en het midden van het land heeft het zwaar als ik de berichten mag geloven). En ze moeten ook weer terug kunnen hè
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:47 schreef Ambrosius het volgende:
Ik blijf vanavond maar lekker thuis denk ik.
Misschien wel kijken gaat of anders opnemen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef tong80 het volgende:
Golfert vanavond om 20.00 uur een special over George Best op BBC-one
Nou, dit weekend is het FC Groningen family event op de Huttenheugte van Center Parcs als ik het goed heb, dus ze zijn vast al voorzien denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:48 schreef Superheld het volgende:
[..]
We hebben hier ook hotels hoor.![]()
Center Parcs en Roda hebben dat event in januari geplant kun je live op groot scherm Roda-az kijken... Toch leuk dat je daar als seizoenskaarthouder voor uitgenodigd wordt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, dit weekend is het FC Groningen family event op de Huttenheugte van Center Parcs, dus ze zijn al voorzien denk ik
Jup, heb hier ook een uitnodiging liggenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Center Parcs en Roda hebben dat event in januari geplant kun je live op groot scherm Roda-az kijken... Toch leuk dat je daar als seizoenskaarthouder voor uitgenodigd wordt.![]()
Oow dat ga ik ook even kijken. Als ik er weer ben tegen die tijd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef tong80 het volgende:
Golfert vanavond om 20.00 uur een special over George Best op BBC-one
Tijdje terug wel ja.quote:
Waarom heb je me niet uitgenodigd?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:08 schreef JaWi het volgende:
10 kratten ingeslagen, dat gaat een feestje thuis worden.
Okequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tijdje terug wel ja.
De laatste tijd allang niet meer.
Whehe, kan je een leuk feestje mee houden idd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:08 schreef JaWi het volgende:
10 kratten ingeslagen, dat gaat een feestje thuis worden.
Ik heb een boodschapper gestuurd met de auto, misschien staat die vastquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Waarom heb je me niet uitgenodigd?
Zou leuk zijn als er vannacht was sneeuw ligtquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:10 schreef Superheld het volgende:
[..]
Whehe, kan je een leuk feestje mee houden idd.![]()
Draag je je award nog met trotsquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:11 schreef Vom het volgende:
Aaargh licht deed raar, i-net klapte eruit.![]()
Ik mot geen stroomuitval![]()
Echt welquote:
Ok, laat hem even claxoneren wanneer hij voor de deur staat...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb een boodschapper gestuurd met de auto, misschien staat die vast.
Je moet je blauwe kleurtje ophalen joh!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:20 schreef Suijk het volgende:
Zo, terug uit de sneeuwfile. Niet te geloven zeg.
En Best is nu definitief een legende.
Mail even je adresgegevens op kankerhoer@gmail.comquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ok, laat hem even toeteren wanneer hij voor de deur staat...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:22 schreef Bananenman het volgende:
Woehaa vanavond feestje, morgen honk feest. Zondag utrecht uit. Lekker weekendje.
Hakken.
Hier liggen alle zenders behalve Ned-1-2 en 3 eruit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:22 schreef golfer het volgende:
*Video geprogrammeerd op de BBC1 om 20:00 uur.*
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nog je CM ook uit op je geburtstagparty?
Neequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik dacht dat het feest bij Jawi was, die woont toch naast een molen![]()
Kaartje kopenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:30 schreef Cart_man het volgende:
Honkfeest is ook wel gezellig.
Zorgen jullie er wel voor dat het niet weer in lichterlaaie gaat.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:28 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja tuurlijk
En Robbie. En Superheld. En de rest van de hools hier!
Hij was vast dronken, zijn lever kan nog niet zoveel aan op die jonge leeftijdquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
WTF, dat heeft Banaan ooit verteld hoor![]()
Succesquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:32 schreef Dos37 het volgende:
ik ga eens proberen naar Enschede te kunnen komen.
Ik ben er alquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:32 schreef Dos37 het volgende:
ik ga eens proberen naar Enschede te kunnen komen.
Van NAC punt nl. Maar komt dan niet live op tv natuurlijkquote:De op vrijdag afgelaste wedstrijd NAC Breda-FC Groningen is opnieuw vastgesteld op woensdag 30 november. Aanvang 20:00u
Ik ook, want ik had vrijquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:45 schreef Suijk het volgende:
Vond het wel wat hebben vanmiddag, die sneeuw.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant weer nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:45 schreef Suijk het volgende:
Vond het wel wat hebben vanmiddag, die sneeuw.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
WTF, dat heeft Banaan ooit verteld hoor![]()
Aan de ene kant wel en de andere kant ook?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant weer wel.
Sneeuw opzich vind ik wel leuk, maar die sneeuw die hier vanmorgen lag, was niet echt ideaal om door heen te fietsen
Typfoutje zal de vermoeidheid wel zijn, ene wel moet niet zijn uiteraardquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel en de andere kant ook?
Ik zat in de auto dus had er verder weinig last van.
Ging het een beetje Franky?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo, weer uitgepiet voor deze week!![]()
Doe maar Bier, veel Bier!
Ik was vandaag de Cadeau-Piet!quote:
Cool!quote:
Kan ik me voorstellen, ben ook best wel blij dat ik minder dan 5 minuten hoef te fietsenquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:23 schreef pascalheister het volgende:
hallo
wat een weer, net 45 min bezig geweest om naar huis te komen, normaal doe ik het in 15 minuten
Naar Enschede wordt helaas niks vanavond...
De eerste keer dat jij bij jawi was geweest postte jij hier iets van: "Jawi woont naast een fucking molen"quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee ik vraag me ook af hoe je erbij komt
zuipen op de campus (flatfeest)quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat is/was er dan dat iedereen naar Enschede wil vanavond
in mijn geval was het de laatste kans om volgende week nog op bezoek te komen in het oosterparkquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik dacht al dat ik een domme vraag zou stellenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O ja, dat is hier 6 huizen verder of zo .... misschien later nog wel ff kijken inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zuipen op de campus (flatfeest)
Gezelligquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
in mijn geval was het de laatste kans om volgende week nog op bezoek te komen in het oosterpark![]()
![]()
![]()
Maarja de kaartverkoop is ook verplaatst dus dat komt ook goed.
Dus dacht je maar dat je het Boez voor je zou laten doenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik een domme vraag zou stellen
Doe Mark (Piet) maar de groeten van mequote:Op vrijdag 25 november 2005 20:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
O ja, dat is hier 6 huizen verder of zo .... misschien later nog wel ff kijken inderdaad
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dus dacht je maar dat je het Boez voor je zou laten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |