Nee, dat was dus Hummie!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:33 schreef Snaptnix het volgende:
Dat was toch de moeder van Roel die je hoorde![]()
Daar leek het wel op, maar ik neem aan dat hij dat woensdag tijdens zijn bezoek aan de dbk ook al gehoord heeft. Na de filmpjes is hij toen ook meteen informatie gaan vragen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:33 schreef bunnyma het volgende:
Hummie heeft dus Roel even verteld wat er gebeurd was met zijn ouders.
Ze vertelde dat het wel dramtisch was en dat ze onderweg waren naar de live-show.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:33 schreef SlimShady het volgende:
Wat zei ze dan?!!?!
Over de moeder van Roel dus, . Hoorde alleen van op weg naar live. Dus daarom de link met zijn moeder. En vond haar ook wel zo klinkenquote:
Vanmiddag heeft hij nog wel even aangegeven dat hij vermoedde dat er meer aan de hand was.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar leek het wel op, maar ik neem aan dat hij dat woensdag tijdens zijn bezoek aan de dbk ook al gehoord heeft. Na de filmpjes is hij toen ook meteen informatie gaan vragen.
Het leek op de stem van de moeder van Roel.quote:
Ja en toen hij daavan terugkwam wist hij te vertellen dat ze een ongeluk haden gehad op weg naar de Live, maar dat het allemaal wel meeviel en ze gewoon iedere week naar de live kunnen komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar leek het wel op, maar ik neem aan dat hij dat woensdag tijdens zijn bezoek aan de dbk ook al gehoord heeft. Na de filmpjes is hij toen ook meteen informatie gaan vragen.
Dat mag van mij, want het is nu maar een gezapig zooitjequote:Op vrijdag 25 november 2005 17:37 schreef johanvonnie het volgende:
Zou wel grappig zijn als ze nu terug komen uit de dagboek kamer en Ingrid zit gewoon op de bank alsof ze niet weg is geweest.
doettie er nog wat aan toe??quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:36 schreef scanman01 het volgende:
De talpa poll is nog steeds helemaal kapot trouwens.
Nah, met Rob erbij hadden inmiddels de dames al wel kotsend naar buiten gerendquote:
Nee, dat is veel te opwindend voor Hummie, dit moet de saaiste BB ooit worden, en tot nu toe zijn ze daar heel goed in geslaagdquote:
Goed planquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:49 schreef Giggio het volgende:
Ingrid: klaarzitten!!!! doe er je voordeel mee!!
mogen wij een stream op Ingrid lieve regie!
nu ben ik nieuwsgierig, heeft iemand een cap..quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:46 schreef pullup het volgende:
Lieske heeft haar schoolmeisjes uniformpje aan dit maakt haar nog jonger![]()
grappig toch, genante momentjes voor de bewonersquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:53 schreef Kinga het volgende:
Wat vind ik dit een trieste bedoeling van BB
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:53 schreef Kinga het volgende:
Wat vind ik dit een trieste bedoeling van BB
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:52 schreef Wup het volgende:
[..]
nu ben ik nieuwsgierig, heeft iemand een cap..
Hummie herself natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef Pinball het volgende:
Wie heeft deze knetterspontane actie verzonnen, weet iemand dat?
Als het haar maar kan bezwangeren dan vind ze het goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik was gisteren zo enorm verbaasd dat Chantal dus misschien best iets met Rob zou willen.
Dat had ik helemaal niet zien aankomen
Hoop ik opquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:56 schreef teamlead het volgende:
Zolang deze show duurt zal er niet veel hatelijks gezegd worden.. dat komt dalijk wel als de champagne er in begint te hakken enzo
Vond ik ook erg leuk. Hoop dat Ingrid wel goed zit te luisteren.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:59 schreef riri het volgende:
Goed zo Roel,gewoon zeggen wat er ook werkelijk gebeurde met dat roddelen van Chantal en Ingrid
ja maar, da's niet de bedoeling.........quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:02 schreef riri het volgende:
Rob is echt gesteld op Ingrid
Nou!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik was gisteren zo enorm verbaasd dat Chantal dus misschien best iets met Rob zou willen.
Dat had ik helemaal niet zien aankomen
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:02 schreef riri het volgende:
Maar heeft haar toch maar genomineerd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:02 schreef riri het volgende:
Zal denk ik wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:03 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
gatverdamme rob.. wat een hypocriete smerige eikel ben je toch ook
En nu maar hopen dat Ingrid daar doorheen prikt
ik hoop hetquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zal denk ik wel.
Zo dom is ze ook weer niet![]()
En volgens de opdracht moesten ze ook wat negatiefs zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:04 schreef Kinga het volgende:
OH MY GOD, die stem, ik vind het echt een te erge bedoeling hoor... hoe gemaakt!
Om m een flinke knie te geven hoop ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop het![]()
Maar ik ben bang dat Ingrid nu ook met tranen in haar ogen zit te kijken en die manke ezel meteen om zijn nek vliegt zodra ze de kans krijgt
Hij heeft nu wel een probleem. Als Ingrid terugkomt durft hij haar dus niet meer te nomineren, wat hij zeker wel wil doen naar mijn mening. Want zij hoort niet in 'het groepje'.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:02 schreef riri het volgende:
Ik ook en kreeg alweer een kleine agressie aanvalquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:07 schreef Gert het volgende:![]()
![]()
EN IK WORD GEK VAN DAT STEMMETJE VAN NATTELIE MET DIE GOOISE R
![]()
![]()
Daar hoeft ze niet doorheen te prikken want Ingrid is ook gesteld op Rob.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:03 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
gatverdamme rob.. wat een hypocriete smerige eikel ben je toch ook
En nu maar hopen dat Ingrid daar doorheen prikt
LEUK???quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
Leuke streams nu.
Zometeen kritisch over Ingrid, neem ik aan
Respecteer je mening hoor pennygirlquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:10 schreef Kleintje het volgende:
LEUK???
Hallo... kom jij uit een ei!
Lekker gemaakt gezeik en geziek!
Ja. Metéén. Heeft ook niks met de door BB opgedrongen setting te maken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:10 schreef Pinball het volgende:
Dido grijpt haar kans meteen om Lieske terug in de hoek te zetten nu Chantal en Ingrid er niet meer zijn.
Zucht...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:12 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Ik kan niet objectief meer oordelen volgens jullie"
Lieske: "Nee, dat kan je ook niet".
Terecht naar mijn mening. Ze moet nu op de blaren zitten. Ze koos voor een kamp, ging meeroddelen over Roel en Dido en wordt nu teruggepakt. Als zij net al een tijdje terug onpartijdig was gebleven zoals we Lieske kenden, was er niks aan de hand geweest. Ik vind het zelfs nog meevallen nu hoe ze behandeld wordt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:10 schreef Pinball het volgende:
Dido grijpt haar kans meteen om Lieske terug in de hoek te zetten nu Chantal en Ingrid er niet meer zijn.
Iedereen mocht gewoon kritiek geven, alleen Lieske werd onderbroken door Dido, 2 keer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:12 schreef Gert het volgende:
Ja. Metéén. Heeft ook niks met de door BB opgedrongen setting te maken.
Ze heeft best wel een beetje gelijk vind ikquote:
dat is standaardregel, gij zult Lieske onderbrekenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:15 schreef Pinball het volgende:
Iedereen mocht gewoon kritiek geven, alleen Lieske werd onderbroken door Dido, 2 keer.
Dido ruikt bloed ja, met haar puntneus.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Iedereen mocht gewoon kritiek geven, alleen Lieske werd onderbroken door Dido, 2 keer.
Dido ruikt bloed ja, met haar puntneus.
En over die ONDERBREKING krijgt ze nu op haar kop.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:12 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Ik kan niet objectief meer oordelen volgens jullie"
Lieske: "Nee, dat kan je ook niet".
Vind ik ook. Ze zegt net zelf dat het niet eens positief of negatief bedoeld is. Alleen maar dat iemand die zo erg verliefd is soms niet helemaal objectief meer kan oordelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:17 schreef cuall het volgende:
Ik vind dat Lieske wel gelijk heeft, dat Roel nu door zijn verliefdheid niet objectief is t.a.v. Dido
Niemand is objectief.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:17 schreef cuall het volgende:
Ik vind dat Lieske wel gelijk heeft, dat Roel nu door zijn verliefdheid niet objectief is t.a.v. Dido
Grofweg zoals jij met Lieske.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft best wel een beetje gelijk vind ikRoel zit echt op een rose wolk nu en betrekt ook echt ALLES op Dido nu. Hij heeft mazzel dat Dido dat wel prettig vindt, want ik denk dat de meeste vrouwen het er zeer benauwd van zouden krijgen.
haha, geweldig gevonden toch, daar heeft Lieske vast geen weerwoord opquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:18 schreef teamlead het volgende:![]()
verliefdheid is uit objectiviteit gegroeid....
Omfg Roel.. dwaas
Wel een beetje naïef dan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ze zegt net zelf dat het niet eens positief of negatief bedoeld is. Alleen maar dat iemand die zo erg verliefd is soms niet helemaal objectief meer kan oordelen.
Klopt, maar als er sterke gevoelens spelen, heeft dit wel meer invloed op je objectivieiteitquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Niemand is objectief.
Lieske is ook niet objectief want die was dikke maatjes met Sjan.
Het was een onnodige opmerking, maar die mag ze natuurljik maken.
Hulp nodig?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:21 schreef teamlead het volgende:
ik word opeens een beetje agressief... ik wil die achterlijke trol door het beeldschem te trekken... vieze smerige omhooggevallen boeren snol
dido dus
Iedereen in dat huis heeft een kamp gekozen en geroddeld. Waarom daar alleen Lieske op afrekenen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:14 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Terecht naar mijn mening. Ze moet nu op de blaren zitten. Ze koos voor een kamp, ging meeroddelen over Roel en Dido en wordt nu teruggepakt. Als zij net al een tijdje terug onpartijdig was gebleven zoals we Lieske kenden, was er niks aan de hand geweest. Ik vind het zelfs nog meevallen nu hoe ze behandeld wordt.
goed hequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:21 schreef Kinga het volgende:
Nou BB, missie geslaagd.... ruzie
nuehquote:
als ze belooft te gaan wapperen, mag het welquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:23 schreef F4iTH het volgende:
Lieske even een tip: Hou je mond, ben je veel beter af. Want dit loopt wederom op een jankbui af.
ik vind dat ze zich geweldig staande houdt hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:23 schreef F4iTH het volgende:
Lieske even een tip: Hou je mond, ben je veel beter af. Want dit loopt wederom op een jankbui af.
Ik wilde geen geestelijke hulp verlenen grapjas..Wilde je helpen Dido door het scherm te trekken..quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
nueh
* valiumpje neemt
gaat wel weer
Jij post nu net zoals Dido praat, met nadruk op bepaalde woorden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:22 schreef Kinga het volgende:
Roel zegt NU pas wat ie er ECHT van vindt....he he
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben nog maar 2 weken verliefd zegt Roel
Logisch, hij heeft 4 jaar gestudeerd op het verschil tussen objectief en subjectief.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:24 schreef Black_Orchid het volgende:
Hehehehehe, Roel baalt er echt van dat Lieske hem niet meer objectief noemt.
Ik ook. Grote klasse dat ze zich niet de mond laat snoeren, ongeacht of ze gelijk heeft of niet. (wat ze wel heeft vind ik)quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vind dat ze zich geweldig staande houdt hoorgo lieske
(dat ik dat ooit nog zou zeggen....)
Alleen: dat is niet te beoordelen. Dus als iedereen zijn mening mag geven, dan is het een beetje raar om te zeggen: jij bent niet objectief want jij bent verliefd. Niet iedereen reageert hetzelfde op verliefdheid. Misschien is Lieske door haar vriendschap met Sjan wel minder objectief.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Klopt, maar als er sterke gevoelens spelen, heeft dit wel meer invloed op je objectivieiteit
ik in iedergeval welquote:
Als ik Pinball was ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:24 schreef Kinga het volgende:
Bohhh, als ik Lieske was, had ik ze allemaal willen slaan
Ik vind dat ze weer eens dom en onhandig aan het blaten is, alleen de anderen zouden het er zo langzamerhand maar bij moeten laten zitten. Dit wordt genant.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Grote klasse dat ze zich niet de mond laat snoeren, ongeacht of ze gelijk heeft of niet. (wat ze wel heeft vind ik)
wat is Lieske adrem ...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik voelde me helemaal niet aangevallen"
Lieske: "Waar komt deze reactie vandaan dan?"
Er heeft niemand op gereageerd, dus blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:21 schreef Peter6000 het volgende:
Maar hebben ze ook al allemaal iets over Ingrid gezegd?
Dat wel maar geef nou toe, ze is kansloos. Misschien niet vanavond maar ze zet zich nu tegen de rest af. Vind je dat verstandig in de huidige situatie met nog weken te gaan? Ik vraag me af of ze dat gaat trekken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vind dat ze zich geweldig staande houdt hoorgo lieske
(dat ik dat ooit nog zou zeggen....)
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:27 schreef riri het volgende:
Lieske Lieske wat ben je toch soms nog een kind
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:27 schreef teamlead het volgende:
een voorbeeld roel: je vindt haar een topwijf terwijl het eigenlijk een achterbakse kuttekop is
Ik vind de anderen alleen maar triest dat ze er zo pissig van worden. Het was één opmerking.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat ze weer eens dom en onhandig aan het blaten is, alleen de anderen zouden het er zo langzamerhand maar bij moeten laten zitten. Dit wordt genant.
Wat een gebláát komt daar uit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:27 schreef riri het volgende:
Lieske Lieske wat ben je toch soms nog een kind
absoluut.. scanman.. je had gewoon gelijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:29 schreef Maurisico het volgende:
![]()
![]()
YES... ze zei het "bij dat college heb je dus niet opgelet" GEWELDIG!!!
MEDEDELING
![]()
IK VANAF VANDAAG FAN VAN LIESKE!!!
EINDE MEDEDELING
Hij zakt bij mij ook steeds meer naar beneden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:29 schreef teamlead het volgende:
Roel is intelligent genoeg
Hij kan verdomme de plee niet eens vinden.. randmongool
Lieske zei zelf ook dat ze niet objectief was, ze reageerde op de boosheid van Roel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen: dat is niet te beoordelen. Dus als iedereen zijn mening mag geven, dan is het een beetje raar om te zeggen: jij bent niet objectief want jij bent verliefd. Niet iedereen reageert hetzelfde op verliefdheid. Misschien is Lieske door haar vriendschap met Sjan wel minder objectief.
Iedereen mocht zijn mening geven. Het is wel amusant, maar Lieske had gewoon haar eigen mening over Chantal moeten geven toen het haar beurt was, in plaats van te proberen te ontkrachten wat Dido zei.
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind de anderen alleen maar triest dat ze er zo pissig van worden. Het was één opmerking.
En ze heeft ook nog eens volkomen gelijk, alleen kan Roel dat nu even niet hebben. Want Roel ziet het inderdaad niet helemaal zuiver meer. De woorden van Chantal waren helemaal niet ongegrond of oneerlijk, maar omdat hij gek op Dido is vond hij dat wel.
Ik vind het vooral hilarisch dat de "afgestudeerde psycholoog" en de koningin zich echt helemaal klem laten lullen door haar en in blinde paniek de grootst mogelijke nonsens gaan uitkramenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een gebláát komt daar uit.![]()
Het mooiste vind ik nog dat iedereen hier roept dat ze zulke geweldige dingen zegt.
Sjezus, wat een midderlbare school-lulkoek.
oke meer kritiek op Roel, go BBquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:31 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Jij valt mijn redeneren aan en dat is mijn sterkste ijkpunt vind ik zelf"
Heel goed om het op zijn amsterdams te zeggen. KLAAR !!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Ik vond Chantal wél grof, en ze had het eerder moeten aangeven.
En iedereen mocht zijn mening geven, het rijtje af. Lieske had uit haarzelf moeten spreken, in plaats van Roel en Dido aan te vallen op wat zij zeiden. Ze heeft dit over zichzelf afgeroepen.
Maar de rest moet zich niet zo op laten naaien door zo'n tiener, dat is wel een beetje zwak van ze.
En als ze iets hoort over Chantal, dan is ze ook niet objectief.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Als ik iets over mijn ouders hoor ben ik ook niet meer objectief. Als ik iets over mijn zus hoor ben ik ook niet meer objectief. Dat is gewoon zo!"
dat is dan wel weer jammer idd...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:33 schreef ChantalC het volgende:
Lieske gaat zo huilen... Zo voorspelbaar...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vind het vooral hilarisch dat de "afgestudeerde psycholoog" en de koningin zich echt helemaal klem laten lullen door haar en in blinde paniek de grootst mogelijke nonsens gaan uitkramen
Dat heb ik al enkele keren eerder gezegd... Lieske wil bevestiging ten koste van alles...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:34 schreef riri het volgende:
Wat is Lieske al gaan geloven in alles wat er door Chantal gezegd is.
Onvoorstelbaar hoe dat door werkt
En wat sneu dat de rest zoveel moeite heeft om haar even de mond te snoeren. Dat zegt ook wel wat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:34 schreef Kleintje het volgende:
Wat lief dat het tienertje zo boos wordt!
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:29 schreef Maurisico het volgende:
![]()
![]()
YES... ze zei het "bij dat college heb je dus niet opgelet" GEWELDIG!!!
MEDEDELING
![]()
EINDE MEDEDELING
Ga nou eens in op Lieske's opmerkingen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:33 schreef ChantalC het volgende:
Lieske gaat zo huilen... Zo voorspelbaar...
Joost heeft zelf tegen Chantal gezegd dat hij haar redenering wel snapte! Woensdag in het badje zei hij dat. Dus hij moet niet lullen dat iedereen die niet op Dido gestemd heeft het niet met Chantal eens was. Stelletje huichelaarsquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:34 schreef Black_Orchid het volgende:
Wat een ingenomen lul die Roel. Ben je mooi klaar mee als dat je therapeut word.
Joost val me trouwens weer eens erg tegen, zit nu lekker met de clan mee te lullen tegen Lieske. Wat een reli-lul
hehe Hummie wat een superopdrachtquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:35 schreef Maurisico het volgende:
roel... lul!!
"Jij vindt dat ik niet normaal kan nadenken, omdat je me niet objectief noemt".. hallooooooooo, hoeveel inhoud zit er in die kale schedel... randdebiel!!! Roel stelt objectviteit gelijk aan "normaal na kunnen denken' ... subjectiviteit is dan volgens Roel "gekte of dwaasheid"![]()
![]()
Wat ee grotmongolen... alleen Lieske snapt het...![]()
Nee, het hoofdpunt van kritiek is dat Chantal in de week ervoor nauweljiks iets heeft laten merken van irritatie aan haar kant, en inééns in de live-uitzending zo aanviel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:34 schreef scanman01 het volgende:
Ze vallen nog steeds over de harde woorden van Chantal, maar Chantal had geen keuze. Ze moest dezelfde woorden gebruiken als ze in de dbk had gebruikt.
Het is duidelijk het groepje tegen Lieske.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:34 schreef Black_Orchid het volgende:
Wat een ingenomen lul die Roel. Ben je mooi klaar mee als dat je therapeut word.
Joost val me trouwens weer eens erg tegen, zit nu lekker met de clan mee te lullen tegen Lieske. Wat een reli-lul
nou Lieske is misschien verbaal niet briljant... maar de houding van de rest is natuurlijk driedubbel kut...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een gebláát komt daar uit.![]()
Het mooiste vind ik nog dat iedereen hier roept dat ze zulke geweldige dingen zegt.
Sjezus, wat een midderlbare school-lulkoek.
Zij dachten van wel en dat ze daarop afgerekend zouden worden als ze dat niet zouden doen. Daar hebben ze het die dag daarna ook uitgebreid over gehad.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, het hoofdpunt van kritiek is dat Chantal in de week ervoor nauweljiks iets heeft laten merken van irritatie aan haar kant, en inééns in de live-uitzending zo aanviel.
En natuurlijk had ze niet exact dezelfde bewoordingen hoeven te gebruiken als in de DBK.
Die word er uit gegooid vind het nog jammer dat ze Roel der niet uit gegooid hebben met die ram tegen de muurquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef teamlead het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als een bewoner een andere bewoner compleet buiten westen ramt?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:37 schreef pullup het volgende:
Ach ja nu komt Lieske toch in de problemen omdat ze niet haar eigen mening geeft maar de onzin die ze van Chantal heeft gehoord loopt na te bauwen
ow dat trekt ze niet denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:37 schreef teamlead het volgende:
de belangrijkste conclusie is dus dat lieske de nieuwe menno is
Uuuuuh viel jij niet een paar dagen geleden over mij heen toen ik Joost al een reli-lul noemde. Ik vind het gewoon een vuile huichelaar die op cruciale momenten zijn mond houd om de groep niet voor het hoofd te stoten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef melke het volgende:
[..]
Joost heeft zelf tegen Chantal gezegd dat hij haar redenering wel snapte! Woensdag in het badje zei hij dat. Dus hij moet niet lullen dat iedereen die niet op Dido gestemd heeft het niet met Chantal eens was. Stelletje huichelaars
Daar gaat je stem...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:29 schreef Maurisico het volgende:
Als iemand Dido door een muur ramt ga ik voor het eerst in mijn leven SMS-en.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef teamlead het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als een bewoner een andere bewoner compleet buiten westen ramt?
Roel heeft geen gelijk als hij beweert objectief te kunnen oordelen over de vrouw die naar eigen zeggen "de hoofdprijs" is..quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:38 schreef Peter6000 het volgende:
Roel heeft wel gelijk, dat als Lieske vindt dat Roel niet objectief redeneert, ze concrete voorbeelden moet nemen en hem daarop moet pakken.
* ff in de streamverslagen kijken of er iets over Ingrid is gezegd, niemand reageert hier in de SC op die vraag, terwijl het wel erg interessant is omdat Ingrid nog terugkomt in deze groep
Jij bent niet objectief.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef regenworm het volgende:
Ga nou eens in op Lieske's opmerkingen.
gewoon een slechte psycholoogquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:37 schreef cuall het volgende:
Nou ik vind Roel maar een psycholoog van lik-me-vestje
Spaanse pepers... die zijn goed scherpquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:37 schreef regenworm het volgende:
Wat hebben ze lieske te eten gegeven, wat is scherp ?
Het lijkt erop dat Lieske een geheime opdracht heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:38 schreef Giggio het volgende:
Ingrid!!! heb je goed kunnen luisteren!!!!!
Go Lieske Go Lieske Go!!!!!
ik geloof ook niet dat hij afgestudeerd is... dat kán gewoon niet.. er zal dan toch wel iets blijven hangen tijdens zo'n studie??quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Lieske een geheime opdracht heeft.
Ze is heerlijk scherm oprecht en zet de hele groep voor lul
Dat was wel sterker geweest, maar haar opmerking ging niet eens zozeer over wat er op dat moment gezegd werd, maar meer over het oordeel van een verliefd iemand in het algemeen. Haar opmerking wordt alleen door Roel als een zeer heftige aanval gezien, aangezien dat zijn stokpaardje blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:38 schreef Peter6000 het volgende:
Roel heeft wel gelijk, dat als Lieske vindt dat Roel niet objectief redeneert, ze concrete voorbeelden moet nemen en hem daarop moet pakken.
* ff in de streamverslagen kijken of er iets over Ingrid is gezegd, niemand reageert hier in de SC op die vraag, terwijl het wel erg interessant is omdat Ingrid nog terugkomt in deze groep
Dan moet de getroffene naar de dbk!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef teamlead het volgende:
inderdaad Spaanse peper.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Spaanse pepers... die zijn goed scherp
Dat klopt toch?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
Lieske's heftige woorden over Chantal () hebben de reactie van de groep losgemaakt zegt Dido nu.
Ik vind dat Lieske wel gelijk heeft. Als je pas op iemand verliefd bent zit je op een roze wolk. Dan zie je elkaars gebreken nog niet. Daar heeft ze zeker weten gelijk in. Als je elkaar langer kent en de verliefdheid wat weg zakt begin je elkaar gebrekken pas te zien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:38 schreef Peter6000 het volgende:
Dat zegt ze toch, oh koning der hersenloze slowchat.quote:
quote:
Lieske heeft even een versnelde cursus stoken van Hummie gehad in de dbk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Lieske een geheime opdracht heeft.
Ze is heerlijk scherm oprecht en zet de hele groep voor lul
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:42 schreef riri het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat Lieske in een discussie het ooit voor mij zou moeten opnemen want ze verdraaid de hele kern van het probleem en haalt er van alles bij wat er niet bij hoort
Lief meisje maar op een bepaalde manier super naíef
hij luistert nooit naar iemand en geeft atlijd een draai aan zijn verhaal wat heb het beste uitkomt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik geloof ook niet dat hij afgestudeerd is... dat kán gewoon niet.. er zal dan toch wel iets blijven hangen tijdens zo'n studie??
Liske mag zeggen wat ze zelf wil... en dat koningin Dido dat niet aanstaat is dan haar probleem. Zo heftig was het helemaal niet wat ze zei. En die opmerking tegen Dido werd ook veel serieuzer opgevat dan het bedoeld was. Het is idd een feit dat verliefde mensen vaak niet helemaal objectief zijn over hun geliefde. Datzelfde geldt voor familieleden. Maar Roel is het daar blijkbaar volkomen mee oneens .... en de rest van de groep viel hem natuurlijk bij.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat klopt toch?
Lieske had vanuit zichzelf geredeneerd haar mening moeten geven, net als de rest.
In plaats daarvan begon ze het verhaal van Dido te ontkrachten.
Als ze dat niet had gedaan, was deze hele discussie niet weer opgerakeld.
Daarnaast hoor je gewoon niet te zeggen dat iemands mening niet serieus genomen kan worden.
Maar: prima dat ze het toch doet hoor, brengt wat leven in de brouwerij.
Wat heeft het probleem wat er net onstond met die verliefdheid te maken,jij ontkracht in wezen ook hier de kern van het probleem waar het omgaat,net als Lieske.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:42 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind dat Lieske wel gelijk heeft. Als je pas op iemand verliefd bent zit je op een roze wolk. Dan zie je elkaars gebreken nog niet. Daar heeft ze zeker weten gelijk in. Als je elkaar langer kent en de verliefdheid wat weg zakt begin je elkaar gebrekken pas te zien.
En wat ze zei is toch ook wel een feit dacht ik. Wie weet gaat het voor Roel dan niet of minder op, maar over het algemeen moet je niet de mening aan iemand vragen als het over zijn geliefde of familieleden gaat. Een objectieve mening zul je dan niet snel te horen krijgen. Denk je dat ik niet véél te positief zal zijn tegenover iemand die mijn dochter aanvalt? Natuurlijk wel. Zo werkt dat toch.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze was de enige die bij de kern van haar argumentatie bleef....
Pffffffffff mannen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:43 schreef Maurisico het volgende:
EXTRA MEDEDELING
![]()
NATUURLIJK BLIJF IK FAN VAN CHANTAL C![]()
EINDE EXTRA MEDEDELING
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch, oh koning der hersenloze slowchat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |