Nee, dat was dus Hummie!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:33 schreef Snaptnix het volgende:
Dat was toch de moeder van Roel die je hoorde![]()
Daar leek het wel op, maar ik neem aan dat hij dat woensdag tijdens zijn bezoek aan de dbk ook al gehoord heeft. Na de filmpjes is hij toen ook meteen informatie gaan vragen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:33 schreef bunnyma het volgende:
Hummie heeft dus Roel even verteld wat er gebeurd was met zijn ouders.
Ze vertelde dat het wel dramtisch was en dat ze onderweg waren naar de live-show.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:33 schreef SlimShady het volgende:
Wat zei ze dan?!!?!
Over de moeder van Roel dus, . Hoorde alleen van op weg naar live. Dus daarom de link met zijn moeder. En vond haar ook wel zo klinkenquote:
Vanmiddag heeft hij nog wel even aangegeven dat hij vermoedde dat er meer aan de hand was.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar leek het wel op, maar ik neem aan dat hij dat woensdag tijdens zijn bezoek aan de dbk ook al gehoord heeft. Na de filmpjes is hij toen ook meteen informatie gaan vragen.
Het leek op de stem van de moeder van Roel.quote:
Ja en toen hij daavan terugkwam wist hij te vertellen dat ze een ongeluk haden gehad op weg naar de Live, maar dat het allemaal wel meeviel en ze gewoon iedere week naar de live kunnen komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar leek het wel op, maar ik neem aan dat hij dat woensdag tijdens zijn bezoek aan de dbk ook al gehoord heeft. Na de filmpjes is hij toen ook meteen informatie gaan vragen.
Dat mag van mij, want het is nu maar een gezapig zooitjequote:Op vrijdag 25 november 2005 17:37 schreef johanvonnie het volgende:
Zou wel grappig zijn als ze nu terug komen uit de dagboek kamer en Ingrid zit gewoon op de bank alsof ze niet weg is geweest.
doettie er nog wat aan toe??quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:36 schreef scanman01 het volgende:
De talpa poll is nog steeds helemaal kapot trouwens.
Nah, met Rob erbij hadden inmiddels de dames al wel kotsend naar buiten gerendquote:
Nee, dat is veel te opwindend voor Hummie, dit moet de saaiste BB ooit worden, en tot nu toe zijn ze daar heel goed in geslaagdquote:
Goed planquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:49 schreef Giggio het volgende:
Ingrid: klaarzitten!!!! doe er je voordeel mee!!
mogen wij een stream op Ingrid lieve regie!
nu ben ik nieuwsgierig, heeft iemand een cap..quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:46 schreef pullup het volgende:
Lieske heeft haar schoolmeisjes uniformpje aan dit maakt haar nog jonger![]()
grappig toch, genante momentjes voor de bewonersquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:53 schreef Kinga het volgende:
Wat vind ik dit een trieste bedoeling van BB
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:53 schreef Kinga het volgende:
Wat vind ik dit een trieste bedoeling van BB
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:52 schreef Wup het volgende:
[..]
nu ben ik nieuwsgierig, heeft iemand een cap..
Hummie herself natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef Pinball het volgende:
Wie heeft deze knetterspontane actie verzonnen, weet iemand dat?
Als het haar maar kan bezwangeren dan vind ze het goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik was gisteren zo enorm verbaasd dat Chantal dus misschien best iets met Rob zou willen.
Dat had ik helemaal niet zien aankomen
Hoop ik opquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:56 schreef teamlead het volgende:
Zolang deze show duurt zal er niet veel hatelijks gezegd worden.. dat komt dalijk wel als de champagne er in begint te hakken enzo
Vond ik ook erg leuk. Hoop dat Ingrid wel goed zit te luisteren.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:59 schreef riri het volgende:
Goed zo Roel,gewoon zeggen wat er ook werkelijk gebeurde met dat roddelen van Chantal en Ingrid
ja maar, da's niet de bedoeling.........quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:02 schreef riri het volgende:
Rob is echt gesteld op Ingrid
Nou!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik was gisteren zo enorm verbaasd dat Chantal dus misschien best iets met Rob zou willen.
Dat had ik helemaal niet zien aankomen
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:02 schreef riri het volgende:
Maar heeft haar toch maar genomineerd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:02 schreef riri het volgende:
Zal denk ik wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:03 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
gatverdamme rob.. wat een hypocriete smerige eikel ben je toch ook
En nu maar hopen dat Ingrid daar doorheen prikt
ik hoop hetquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zal denk ik wel.
Zo dom is ze ook weer niet![]()
En volgens de opdracht moesten ze ook wat negatiefs zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:04 schreef Kinga het volgende:
OH MY GOD, die stem, ik vind het echt een te erge bedoeling hoor... hoe gemaakt!
Om m een flinke knie te geven hoop ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop het![]()
Maar ik ben bang dat Ingrid nu ook met tranen in haar ogen zit te kijken en die manke ezel meteen om zijn nek vliegt zodra ze de kans krijgt
Hij heeft nu wel een probleem. Als Ingrid terugkomt durft hij haar dus niet meer te nomineren, wat hij zeker wel wil doen naar mijn mening. Want zij hoort niet in 'het groepje'.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:02 schreef riri het volgende:
Ik ook en kreeg alweer een kleine agressie aanvalquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:07 schreef Gert het volgende:![]()
![]()
EN IK WORD GEK VAN DAT STEMMETJE VAN NATTELIE MET DIE GOOISE R
![]()
![]()
Daar hoeft ze niet doorheen te prikken want Ingrid is ook gesteld op Rob.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:03 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
![]()
gatverdamme rob.. wat een hypocriete smerige eikel ben je toch ook
En nu maar hopen dat Ingrid daar doorheen prikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |