Nee, dat was dus Hummie!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:33 schreef Snaptnix het volgende:
Dat was toch de moeder van Roel die je hoorde![]()
Daar leek het wel op, maar ik neem aan dat hij dat woensdag tijdens zijn bezoek aan de dbk ook al gehoord heeft. Na de filmpjes is hij toen ook meteen informatie gaan vragen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:33 schreef bunnyma het volgende:
Hummie heeft dus Roel even verteld wat er gebeurd was met zijn ouders.
Ze vertelde dat het wel dramtisch was en dat ze onderweg waren naar de live-show.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:33 schreef SlimShady het volgende:
Wat zei ze dan?!!?!
Over de moeder van Roel dus, . Hoorde alleen van op weg naar live. Dus daarom de link met zijn moeder. En vond haar ook wel zo klinkenquote:
Vanmiddag heeft hij nog wel even aangegeven dat hij vermoedde dat er meer aan de hand was.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar leek het wel op, maar ik neem aan dat hij dat woensdag tijdens zijn bezoek aan de dbk ook al gehoord heeft. Na de filmpjes is hij toen ook meteen informatie gaan vragen.
Het leek op de stem van de moeder van Roel.quote:
Ja en toen hij daavan terugkwam wist hij te vertellen dat ze een ongeluk haden gehad op weg naar de Live, maar dat het allemaal wel meeviel en ze gewoon iedere week naar de live kunnen komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar leek het wel op, maar ik neem aan dat hij dat woensdag tijdens zijn bezoek aan de dbk ook al gehoord heeft. Na de filmpjes is hij toen ook meteen informatie gaan vragen.
Dat mag van mij, want het is nu maar een gezapig zooitjequote:Op vrijdag 25 november 2005 17:37 schreef johanvonnie het volgende:
Zou wel grappig zijn als ze nu terug komen uit de dagboek kamer en Ingrid zit gewoon op de bank alsof ze niet weg is geweest.
doettie er nog wat aan toe??quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:36 schreef scanman01 het volgende:
De talpa poll is nog steeds helemaal kapot trouwens.
Nah, met Rob erbij hadden inmiddels de dames al wel kotsend naar buiten gerendquote:
Nee, dat is veel te opwindend voor Hummie, dit moet de saaiste BB ooit worden, en tot nu toe zijn ze daar heel goed in geslaagdquote:
Goed planquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:49 schreef Giggio het volgende:
Ingrid: klaarzitten!!!! doe er je voordeel mee!!
mogen wij een stream op Ingrid lieve regie!
nu ben ik nieuwsgierig, heeft iemand een cap..quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:46 schreef pullup het volgende:
Lieske heeft haar schoolmeisjes uniformpje aan dit maakt haar nog jonger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |