De regen is opquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:10 schreef E.T. het volgende:
't is nu rustig in Rotterdam. (nagenoeg) droog en bijna geenwind meer.
Wat is dit nu weer
en een wat hogere luchtdruk...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Inderdaad rustiger weer in Rotterdam!
Nou nog wat sneeuw
Jij bent je eigen barometer?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
en een wat hogere luchtdruk...
(barstende koppijn:{ )
Ik om 04.15quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:26 schreef Shakes het volgende:
De deuren naar buiten gaan een beetje moeilijk open! Ligt zo'n 10cm sneeuw hier in N-limburg. Morgen om 6u moet ik toch opstaan, dan zal er wel wat meer liggen
Kan ook door de daling komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
en een wat hogere luchtdruk...
(barstende koppijn:{ )
zoiets dus. (regio R'dam dus).quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:29 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Kan ook door de daling komen.
Weet niet waar je woont
Maar in het noordwesten was het woensdag een luchtdruk van 1038 Hpa
en vandaag 974.
Extreme daling dus.
Precies, ben ik me ook aan het ergeren. En die radar geeft ondertussen donkerblauw aan, dikke bullshit er is nog geen ene fucking vlok gevallen. Het licht knippert hier ondertussen ook, het waait ook als een gek. (6km van Maastricht).quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:47 schreef MouseOver het volgende:
In zuid limburg dus he-le-maal niets
En ik had voor vanavond nog wel speciaal een auto met achterwielaandrijving van de wagenparkbeheerder afgetroggeld
Maargoed, ik heb nu even pauze en moet nog tot een uurtje of 11. Misschien komt er nog iets.
Nja, in vaals lag net nog een klein beetje van gisteren. Het enige witte is eigenlijk het strooizout op de wegquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:51 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Precies, ben ik me ook aan het ergeren. En die radar geeft ondertussen donkerblauw aan, dikke bullshit er is nog geen ene fucking vlok gevallen. Het licht knippert hier ondertussen ook, het waait ook als een gek. (6km van Maastricht).
Waar zou dat dan nog vandaan moeten komen?? Ik zie geen neerslag meer na dat beetje wat nu boven Limburg zit (en wat ook nog eens niet klopt want er is geen neerslag hier!)quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Mensen in Zuid-Limburg, er komt nog genoeg zooi jullie kant op
Hopelijk zijn jullie morgen nog net zo enthousiast als je tot aan je nek in de sneeuw zit
Omdat het een neerslag GEBIED is en niet wil zeggen dat er ook daadwerkelijk neerslag valt misschien?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:14 schreef BretsiG het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand verklaren kijkend naar dit kaartje waarom er in Maastricht toch geen enkel vlokje sneeuw te bekennen is? (ook geen regen trouwens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |