De alternatieve routes over de Veluwe (weerszijden van de A-1) staan volgens de berichten ook allemaal vast. Tenzij je van Amsterdam naar Enschede wilt rijden via Lelystad en Emmeloord zie ik alernatieve routes niet snel voor me.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:49 schreef abcor2003 het volgende:
[..]
Er zijn vast genoeg alternatieve routes waar je welliswaar langzamer rijd en misschien iets verder qua afstand.. maar stilstaan in file is nog minder leuk...
Aan de ups log te zien is de stroom is nu weer constant (226v) . Mijn internet verbinding met ICT Concepts (BBNET) ben ik nog steeds kwijt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Rotterdam regen en nog eens regen.
Geen stroomdipjes.
Natuurlijk, het wordt geen koude winter.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:55 schreef -Mk- het volgende:
Het KNMI.nl zegt dat het volgende week alweer +7 gaat worden?
Het KNMI is onnozel. Die hebben dit ook helemaal niet voorspelt. 3 dagen geleden zou het volgens het KNMI vandaag nog +5 graden en 40% kans op neerslag worden. Mongolen zijn het.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:55 schreef -Mk- het volgende:
Het KNMI.nl zegt dat het volgende week alweer +7 gaat worden?
Inderdaad, Piet Paulusma is nog meer te vertrouwen ..quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:57 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Het KNMI is onnozel. Die hebben dit ook helemaal niet voorspelt. 3 dagen geleden zou het volgens het KNMI vandaag nog +5 graden en 40% kans op neerslag worden. Mongolen zijn het.
Hier in Zwolle zuid is het nog droog. nogquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:01 schreef joachim87 het volgende:
Woon je in Zwolle, sneeuwt het net 5 km ten zuiden van zwolle![]()
nog? nou dat zal het zo blijven denk ik, tot mijn grote verdrietquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:02 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hier in Zwolle zuid is het nog droog. nog
Plassen? De regen komt hier al 24 uur non-stop met bakken uit de hemel. Als het sneeuw had geweest had er een meter gelegenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er ligt in de regio Rotterdam geen sneeuw. Enkel regenplassen.
Of gewoon in het eerste de beste hotel inchecken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:49 schreef abcor2003 het volgende:
[..]
Er zijn vast genoeg alternatieve routes waar je welliswaar langzamer rijd en misschien iets verder qua afstand.. maar stilstaan in file is nog minder leuk...
Ja maar, dit is Rotterdam he? Hier valt nooit noemenswaardige sneeuw.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Plassen? De regen komt hier al 24 uur non-stop met bakken uit de hemel. Als het sneeuw had geweest had er een meter gelegen
3 dagen geleden was er geen weerkaart die dit voorspelde.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:57 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Het KNMI is onnozel. Die hebben dit ook helemaal niet voorspelt. 3 dagen geleden zou het volgens het KNMI vandaag nog +5 graden en 40% kans op neerslag worden. Mongolen zijn het.
alleen al voor de frustratie die ik zou hebben van het wachten zou ik een hotelletje zoeken, buiten het gevaar wat je loopt door vooral maar te blijven rijden, eventueel met omwegen. Niet echt veilig, zeker niet in slechte situaties als deze.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of gewoon in het eerste de beste hotel inchecken.
Er stond vanmiddag om 2 uur al hier en daar 70 Kilometer file. Als je nou om half 6 over die weg moet, zoek je toch gewoon in de buurt een slaapplaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |