Dat is niet waarschijnlijk. Onze stroomnetwerk is goed geregeld. (ja, als er een hoogspanningsleiding plat ligt dan kun je daar weinig aan doen...)quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als de stroom klapt in grote delen van NL, is de kans aanwezig dat heel NL dan op zwart gaat?
Ik ben benieuwd of Enschede het volhoudt, ik had het idee dat de lamp in m'n kamer enigszins begon te flikkeren zo nu en danquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:07 schreef Keromane het volgende:
In Hengelo e.o. dreigt de stroom nu ook uit te vallen.
dan zag ik het toch goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:10 schreef someone24 het volgende:
Jazeker hier is het ook het geval ( eindhoven)![]()
verhoging van stroomvraag, en door bliksem verstroring in het net.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:11 schreef JaWi het volgende:
Waarom al die stroomuitval?
Omdat de zon schijnt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:11 schreef JaWi het volgende:
Waarom al die stroomuitval?
dat kan geen moeilijke keuze zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:16 schreef Mikkie het volgende:
Hier in 't Zuidoosten (omgeving Nijmegen) is het strak wit.
Supermooi gezicht, ook niet veel verkeer. Jammer dat ik op dit moment niet kan autorijden, maar toch ook wel blij dat ik niet in die file van 92 km sta
WEBCAMMMMquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:17 schreef Kreator het volgende:
Ik woon in het centrum van Enschede. De straat loopt hier iets scheef (klinkers). Iedereen klapt erop. Niemand kan erlangs. Vette teringzooi, dikke puinhoop..
Een turk die al een uur vd parkeerplaats probeert te komen.. Niet dat ik ga helpen, want het sneeuwt.
*20cm sneeuw & counting*
Tja, die zag het niet meer zitten door alle sneeuwquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok.
Mn vriend staat inmiddels in Leiden, maar moest daar de trein uit.
Er heeft namelijk een of andere klere-depressieveling besloten om één van de laatste nog rijdende lijnen te blokkeren door voor een trein te springen in Rijswijk.
Wát een timing. Hulde!
Er ligt in de regio Rotterdam geen sneeuw. Enkel regenplassen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:22 schreef the900 het volgende:
[..]
Tja, die zag het niet meer zitten door alle sneeuw
kán welquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:26 schreef Dementor het volgende:
Zou het morgen bijzonder glad worden?
Klopt, hier ook (Enschede campus).quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Enschede het volhoudt, ik had het idee dat de lamp in m'n kamer enigszins begon te flikkeren zo nu en dan
jah, onderhand wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:28 schreef Kreator het volgende:
The Day After Tomorrow taferelen hier..
tjonge ... wel heftigquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:33 schreef Darklight het volgende:
In Enschede is het vet erg, niks rijd meer, moest gewoon lopend naar huis![]()
Net bij de AH viel zelfs ff de stroom uit
Je zult maar eens achteraan moeten sluiten ..quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:35 schreef KonnieKipke het volgende:
A2 's-Hertogenbosch richting Eindhoven tussen knp. Holendrecht en Boxtel: langzaam rijdend tot stilstaand verkeer. 89 km !!
voordringen zal wel niet gewaardeerd wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je zult maar eens achteraan moeten sluiten ..![]()
Denk dat als je daar achteraansluit al dom bezig bent...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voordringen zal wel niet gewaardeerd worden![]()
![]()
Allereerst: hou de officiele berichten in de gaten als je in het gebied woont wat nu wordt getroffen, of als het op de nominatie staat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:13 schreef IkWilbert het volgende:
Iemand enig idee van de laatste prognoses? Keromane?
Er zijn vast genoeg alternatieve routes waar je welliswaar langzamer rijd en misschien iets verder qua afstand.. maar stilstaan in file is nog minder leuk...quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien omdat je naar huis moet/wil (bij gebrek aan alternatieven?)...
Een vriend van me staat er ook in. Moest een auto ophalen voor een leasemaatschappij en dat ding vanuit Amsterdam naar Nijmegen brengen. Die staat ook in 50 km file. Maar hij moet toch naar huis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |