Zou ze graag willen posten, alleen is hier niks gevallenquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:31 schreef Drifter__ het volgende:
Waar blijven de fotos van de dikke pakken sneeuw ?
A2 's-Hertogenbosch richting Eindhoven tussen afrit Vinkeveen en Best-West: langzaam rijdend tot stilstaand verkeer. 81 kmquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:34 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Ik ga zometeen maar eens in me koekblik stappen richting Eindhoven![]()
Zou ik niet doen, hier (Eindhoven) valt de sneeuw met bakken uit de lucht en zijn de wegen spekglad aan het worden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:34 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Hier alles stabiel
Ik ga zometeen maar eens in me koekblik stappen richting Eindhoven![]()
heel verstandig, hoe vervelend het ook zal zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:37 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
A2 's-Hertogenbosch richting Eindhoven tussen afrit Vinkeveen en Best-West: langzaam rijdend tot stilstaand verkeer. 81 km
![]()
Ik geloof dat ik maar blijf overnachten op me werk![]()
Volgens Hiemstra op het NOS nieuws zou het morgen wit worden waar het nu nog niet wit is. Ik hoop het, maar moet het nog zien. Van mij mogen er wel wat wintersebuien vallen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zou ze ook wel willen posten maar hier is iig ook nog niks gevallen helaas.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zou ze ook wel willen posten maar hier is iig ook nog niks gevallen helaas.
Ik ga proberen binnendoor naar Amersfoort te komen. Wish me good luckquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:40 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga een rondje lopen
fuck it, morgen 6 uur werkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:40 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Volgens Hiemstra op het NOS nieuws zou het morgen wit worden waar het nu nog niet wit is. Ik hoop het. Van mij mogen er wel wat wintersebuien vallen.![]()
![]()
good luckquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:41 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Ik ga proberen binnendoor naar Amersfoort te komen. Wish me good luck![]()
Dat meen je niet?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:52 schreef Oom_Agent het volgende:
en jawel, de NS heeft het treinverkeer in Noord-Brabant stil gelegd.
quote:19:29uur
Tilburg
Door weersomstandigheden rijden er van
en naar Tilburg geen treinen.
Vertraging: meer dan 60 minuten.
Den Bosch
Door weersomstandigheden rijden er van
en naar Den Bosch geen treinen.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze er helemaal mee stoppen. Noord-Nederland zal het einde van de dienstregeling nog wel halen. Ik voorspel dat alles onder de lijn Amsterdam - Amersfoort - Deventer - Enschede na 21:00 niet meer rijdt... en ze zijn al aardig op weg.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:52 schreef Oom_Agent het volgende:
en jawel, de NS heeft het treinverkeer in Noord-Brabant stil gelegd.
quote:Nijmegen<->Venlo
Door een aanrijding rijden er tussen
Nijmegen en Cuijk geen treinen.
Ik zat eens even te denken, wat rijdt er nog wel aan intercity's in Midden- en Zuid-Nederland?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:55 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze er helemaal mee stoppen. Noord-Nederland zal het einde van de dienstregeling nog wel halen. Ik voorspel dat alles onder de lijn Amsterdam - Amersfoort - Deventer - Enschede na 21:00 niet meer rijdt... en ze zijn al aardig op weg.
Den Haag - Rotterdam was ook getremt door een aanrijdingquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:58 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik zat eens even te denken, wat rijdt er nog wel aan intercity's in Midden- en Zuid-Nederland?
Amsterdam - Den Haag
Den Haag - Rotterdam - Breda
Eindhoven - Heerlen/Maastricht/Venlo
En daar houdt het wel zo'n beetje mee op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |