In ondergesneeuwd Venloquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
waar zit jij ook alweer?
Amsterdam is nog steeds heerlijk rustig
Dank.quote:
Issie iig uit z'n (kou) lijden verlost... maarjah zitten anderen weer wel met een probleem.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Arme NS trouwens. Rijdt er bijna niets, gooit iemand zichzelf ook nog eens voor een trein op Rijswijk![]()
terug van mijn wandeling.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:52 schreef Oom_Agent het volgende:
en jawel, de NS heeft het treinverkeer in Noord-Brabant stil gelegd.
We zijn er nog niet vanaf dus voorlopigquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:15 schreef kree het volgende:
[afbeelding]
Groene pijl is de globale richting van het hele systeem.
Oh leuk ik moet er morgenochtend weer werkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:38 schreef JDude het volgende:
Net terug van m'n werk... TPG is een chaos in Breda. De sorteerploeg die normaal gesproken om half negen 's avonds klaar is moet ws. doorwerken tot laat in de avond, omdat er maar spullen vertraagd blijven binnenkomen.
Zelf drie uur gedaan over een ritje van twee uur.
De bussen rijden wel, maar niet volgens enige dienstregeling. De chauffeurs nemen reizigers gratis mee.
Autoverkeer in de stad lag ook volledig lam, aantal ongelukken en erg lage snelheid. Over het laatste stukje route een half uur gedaan terwijl dat bij normaal verkeer in een minuut of 5, hooguit 10 kan.
En het sneeuwt nog steeds, onafgebroken al sinds een uur of half vijf.
Ook erg opvallend is de combinatie sneeuw/onweer!
Ik zit in Tilburg-centrum en als ik uit het raam kijk zie ik de sneeuw anders nog steeds vallen....Weliswaar niet meer zo hard maar toch....quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:21 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap niet dat ze bij Tilburg zoveel problemen hebben met de treinen. Het is hier alweer een uur droog....
Ik zit in Oud-Noord (Diamantkruising) en hier is het écht droog nu...quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:24 schreef Petra76 het volgende:
[..]
Ik zit in Tilburg-centrum en als ik uit het raam kijk zie ik de sneeuw anders nog steeds vallen....Weliswaar niet meer zo hard maar toch....
die zijn er wel meer geweest hier.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wij hadden net ook een spanningsdip. Is vast toeval.
heb jij ff pechquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit in Oud-Noord (Diamantkruising) en hier is het écht droog nu...
Maar er is in ieder geval al genoeg gevallen vanavond. De stroom heeft er af en toe behoorlijk moeite mee en we moeten vanavond verplicht interessante tv kijken aangezien alle commerciële zenders eruit liggen...![]()
Maar hier ligt geen sneeuw.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die zijn er wel meer geweest hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |