Hier ook nog niks. Er lijkt nog wel wat te komen voor Maastricht, als ik die radarbeelden zo zie. Hier in ieder geval niks vannacht, op een paar buien na, hoop ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:03 schreef BretsiG het volgende:
Hier in Maastricht nog steeds niks noppes nada !!
Intercity's zullen als eerst buiten de dienstregeling gezet worden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:58 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik zat eens even te denken, wat rijdt er nog wel aan intercity's in Midden- en Zuid-Nederland?
Amsterdam - Den Haag
Den Haag - Rotterdam - Breda
Eindhoven - Heerlen/Maastricht/Venlo
En daar houdt het wel zo'n beetje mee op.
Volgens de radar zou het in Maastricht al een uur sneeuwen maar het is kurkdroog, klopt dus ook geen hol van.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:07 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hier ook nog niks. Er lijkt nog wel wat te komen voor Maastricht, als ik die radarbeelden zo zie. Hier in ieder geval niks vannacht, op een paar buien na, hoop ik.
Mijn hyperventilatie wordt er ook niet beter van....quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:18 schreef E.T. het volgende:
Ik hoop trouwens dat de luchtdruk snel weer een beetje stijgt ondanks dat dat ws dan geen sneeuw zal betekenen..Ik word gek van de hoofdpijn al de hele dag
moest straks vantuit ravenstein even een auto omwisselen in oss het reed ca 40 op de A50quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:17 schreef Oom_Agent het volgende:
Zevenheuvelenweg Berg en Dal/ Groesbeek (bekend van de 4 daagse) wordt nu afgesloten, er ligt op sommige plaatsen 30 cm vanwege sneeuwjacht. Verkeer glijdt alle kanten op.
Wat lijkt me dat VERSCHRIKKELIJK zegquote:Volgens de politiewoordvoerder staan met name op de A50 (Apeldoorn - Arnhem) automobilisten, die al om elf uur vrijdagmorgen in de file terecht zijn gekomen en sindsdien nauwelijks zijn opgeschoten. Maar de politie kan niet garanderen dat de hulpverleners iedereen kunnen bereiken, want op sommige plaatsen is de sneeuw in de berm langs de A50 wel een meter diep. (nu.nl)
Apeldoorn zandzakken? Ben ik wel benieuwd welke wijken, want zuid en de maten hebben daar geen last geen vanquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:15 schreef StephanL het volgende:
NOS heeft 2 mensen langs de snelweg staan om te berichten over het verkeer en Gijs Wanders heeft een bus trip gemaakt.
In Apeldoord een crisiscentrum, er worden ergens zandzakken gelegd tegen het hoge water. Er wordt water en dekens uitgedeeld aan mensen die nog steeds vast staan in de file.
Echt een drama
Was niet in Apeldoorn, ergens in Noord-Holland dacht ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:42 schreef Party_P het volgende:
[..]
Apeldoorn zandzakken? Ben ik wel benieuwd welke wijken, want zuid en de maten hebben daar geen last geen van
waar zit jij ook alweer?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:43 schreef -CRASH- het volgende:
De seinpalen van het spoor zijn hier net uitgevallen..
Er was een flits (geen onweer) te zien, en de stroom is eraf. (info scanner)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |