Voor dat antwoord had ze ook wel bij een helpdesk terecht gekund.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dat kan niet!
30 minuten wachten bij een 0900 nummer? nou dan is hetzelfde antwoord hier toch wel goedkoperquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:08 schreef broer het volgende:
[..]
Voor dat antwoord had ze ook wel bij een helpdesk terecht gekund.
Gedraag je FF!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:05 schreef BennyNL het volgende:
msn anti block
wow rustig maarquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:23 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Gedraag je FF!!!
Dat is echt crap antwoord en slaat op lucht!
Zo nu ben ik ook me frustatie kwijtquote:
Dankjequote:Op vrijdag 25 november 2005 17:30 schreef Slarioux het volgende:
In de categorie "MSN Vraagje" heb ik voor jouw een prachtige TT.
Dat doe ik toch steeds dat blokken!!, ik denk dat je even moet lezen....quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:40 schreef splendor het volgende:
MSN is niet zo consequent.. er gebeuren wel meer onverklaarbare dingen.
Blok die persoon anders, laat hem een tijdje op blok staan en verwijder hem over een maand nog eens.
Dus?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:42 schreef popolon het volgende:
Niet zo slim van die kleuter om een @home adres te gebruiken.
abuse@home.nl
huppetee.
Oh sorry, ik ging er vanuit dat je hem blokte en verwijderde.. In dat geval ligt het gewoon aan je MSN en valt er weinig aan te doen, MSN opnieuw instaleren hoef je niet eens te proberen. Een upgrade zou soms wel kunnen werken maar dan moet er wel net een nieuwe versie zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doe ik toch steeds dat blokken!!, ik denk dat je even moet lezen....
Komt gewoon weer als ik online kom met een berichtje. Klik hem weg en blok hem.
En zo gaat het al een paar dagen.
Tuurlijk, en een beetje overdrijven ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus?
Een mailtje naar abuse@home.nl of zo sturen, zijn naam erbij en huppa?
Ja, meeloper. Je weet wel. Als iemand een grap over iemand maakt, en dat iemand anders dan die grap herhaalt alsof ie net Amerika heeft ontdekt, en als er vervolgens een derde komt, die dat allemaal ziet, en vervolgens de grap nóg een keer maakt. Die laatste ben jij. Een meeloper.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:28 schreef piere het volgende:
Meeloper ook! MWUHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
!!!!
Jankerd!
Nee, ik ken deze hele persoon niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:38 schreef dvr het volgende:
Kan het zijn dat die persoon gewoon je password heeft en het zelf reset?
Of heeft hij je wel eens op afstand geholpen met computerproblemen? (a la Meekijken op een ander z'n pc...)
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, meeloper. Je weet wel. Als iemand een grap over iemand maakt, en dat iemand anders dan die grap herhaalt alsof ie net Amerika heeft ontdekt, en als er vervolgens een derde komt, die dat allemaal ziet, en vervolgens de grap nóg een keer maakt. Die laatste ben jij. Een meeloper.
Jochie.
Ja, elke keer weerquote:Op donderdag 8 december 2005 22:57 schreef rubbereend het volgende:
je blockt hem, maar verwijder je hem ook uit je rij?
AIVD!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Komt net weer binnen, met voice gedoe, hij spreekt arabisch.
Gadverdamme hoe krijg ik die gast weg![]()
Ja ik weet het maar het mag gewoon niet, sorry. Ik heb het topic ff doorgelezen en meer danquote:Op donderdag 8 december 2005 22:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja vast wel, maar dit is toch ook MSN terreur??
DE Omar W.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |