Psycho killer, Qu’est que c’est?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
George de massamoordenaar.
Omdat Susan hem niet wil, en hij niet alleen wil zijn..quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh en het verhaaltje met die ouders met het sexfilmpje was grappigBen ook benieuwd waarom Karl ineens terug is bij Edie..
idd erg zieligquote:Op woensdag 21 december 2005 11:04 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vond Gabrielle zo zielig op het laatst![]()
Dat was ze eigenlijk altijd al wel. In seizoen 1 had ze toch ook wat met de tuinman John? Maar hij wilde niks met haar ofzo, alleen seks. Weet ook niet meer precies hoe dat zat.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
En wat gedroeg die dochter van Bree zich ineens slutty![]()
Oh en het verhaaltje met die ouders met het sexfilmpje was grappigBen ook benieuwd waarom Karl ineens terug is bij Edie..
Ja, die Daniellequote:Op dinsdag 20 december 2005 23:36 schreef Xurk het volgende:
Ja, en BreeEdie maar denken dat zij "gewonnen heeft", terwijl ze maar tweede keus isHet sierde Susan wel dat ze haar in d'r waan liet.
En ik vond de dochter van Bree [kan even niet op haar naam komen] voor het eerst wel aantrekkelijk in de serie, dus van mij mag ze vooral zulke opdravingen blijven maken
Volgens mij reageren er wel meer meisjes trouwens zo, als er gespierde zwarte jongemannen zich aandienen die zeggen in ze geïnteresseerd te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |