abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:34:58 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32568665
Menno zit op Fok! Hardstikke tof dat hij met ons wilt praten en vragen wilt beantwoorden!

Deel 1: Het grote 'Heet Menno welkom op Fok!' Topic!
Deel 2: 'Heet Menno welkom op Fok!' (deel 2)
Deel 3: Heet Menno welkom op Fok! (deel 3)

Er staan nog een aantal vragen open, die ik HIER ga samenvatten .

Sassefras
had je verwacht dat chantal eruit moest bij de laatste live-uitzending?
Wie had jij het liefst in het huisje gehad?

Trpetine
Kijk je trouwens wel eens naar de streams??

Kleintje
Menno... we hebben binnenkort een gezellige meeting van Fok! Allemaal BB fanaten!
Toevallig zin om daarbij te zijn?

Schatje
Sta je eigenlijk ingeschreven bij een castingbureau? Ik bedoel, je kunt zo in ONM of GTST

Fashionably late
Heb je Het Grote Naaaatalie smoelentopic al gezien??
En wat vond je ervan? En kun je er voor zorgen dat Naat dit topic zelf ook te zien krijgt??

ohjajoh
Welke muziek vind je allemaal leuk en heb je dat gemist in het huis?

Elsie
zou je nu niet graag even bij ingrid in het huisje willen zitten nu je weet dat ze daar helemaal alleen zit ?

Foreverblue
Stel dat er een Big Brother Reunion versie komt... waar verschillende oud bb bewoners het huis in gaan voor 100 dagen. Zou je dan mee doen? En vond je het ook jammer dat Nathalie er niet uit ging en Chantal wel?

crazymamma
Wat was je absolute dieptepunt...........het moment dat je erover hebt gedacht op te stappen?

Cuaderno
Ga je nog contact houden met Chantal?

teckeltje
Praat je na de live uitzendingen met de achterban van Rob en praat je dan over zijn houding naar jou toe?

Falco Miste je niet de buitenwereld qua nieuws enzo? En vind je dat er veel gebeurd is qua nieuws (orkanen in Amerika, aardbeving in Pakistan, die terroristenshit, het belabberde spel van Ajax enzo) in de periode dat je in het huis zat? Ik zou als ik meedeed aan BB namelijk wel benieuwd naar zijn wat er allemaal buiten het huis zich plaats vindt enzo.

[ Bericht 54% gewijzigd door Falco op 25-11-2005 15:51:51 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32568706
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:25 schreef BBMenno het volgende:
Lieve mensen ik moet er weer vandoor....volgende week ben ik zeker weer terug om antwoord te geven op de andere vragen....ik hoop dat jullie een beetje antwoord hebben kunnen krijgen op jullie vragen! Ik vond het echt leuk om te doen......tot snel!!!

Groetjes Menno
Nee niet helemaal antwoord gekregen, maar geeft niks hoor! Vind het al heel super dat je hier zo nu en dan komt!
pi_32569066
Al mijn vragen zijn beantwoord..
Menno, leuk dat je er weer was!

tvp voor de volgende keer
pi_32569099
thnks falco! voor het noteren van mijn vragen!!
Babe In Totale Control of Herself
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:49:44 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32569131
Volgens mij heb ik nu alle vragen wel, anders moet je ze hieronder zetten. Stompzinnige vragen zoals wat vind je van Rob enzo heb ik achterwege gelaten, omdat iedereen wel kan aanvoelen wat voor antwoord daarop komt .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32569712
Mijn vraag staat er niet bij;
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:31 schreef Sjet het volgende:
Menno
Ik mis je heel erg in het huis Er is nu niks meer aan.

Kijk je nu ook elke dag de afleveringen? Of ben je helemaal afgehaakt?
pi_32570207
Beste Menno, we zijn het er allen over eens dat het voor de mensheid beter geweest zou zijn indien één van de vele pogingen om Hitler om te brengen geslaagd zou zijn. Maar geeft dit dan een vrijstelling om iemand volgens jouw persoonlijke moraal te vermoorden? En nu je je grijze massa toch aan het werk gezet hebt, verzoek ik je ook om je licht te laten schijnen over de factoren die de rotatiesnelheid van een planeet bepalen, en wat is eigenlijk het rendement van het kapitaal geinvesteerd in kennisvermeerdering?

In afwachting van jouw ongetwijfeld doordachte en verhelderende repliek verblijf ik, we zijn het er immers met z'n allen over eens dat jij geen dom 'kutje' bent, dat zijn fletse leven nog enige glans tracht te geven door met z'n hoofd op de nationale tee-luh-vie-zie te komen. Ik bedoel, dat zou wel erg zot zijn immers!
pi_32570910
Menno lees de columns van Nico Dijkshoorn op Retecool!!!!
pi_32582161
Ow, moest je Menno welkom heten, nou.......welkom Menno
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
pi_32582250
Klote...gemist dus!

Nah ja, volgende keer maar weer!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_32587010
TVP
pi_32587030
Waarom werd er nooit een welkom topic voor mij gemaakt,
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  zaterdag 26 november 2005 @ 03:32:15 #13
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_32587917
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 02:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom werd er nooit een welkom topic voor mij gemaakt,
Heb jij in BB gezeten dan Nee dus
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_32592010
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 03:32 schreef DaMook het volgende:

[..]

Heb jij in BB gezeten dan Nee dus
Dus als je in BB gezeten hebt word je gelijk als god behandelt
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_32592118
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32597679
Menno, heb je gemasturbeerd tijdens je BB-tijd? Zoja, waar en hoevaak? En deden de andere bewoners dat ook? Dankje.
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2005 @ 16:51:49 #17
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32597738
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 16:48 schreef Nano het volgende:
Menno, heb je gemasturbeerd tijdens je BB-tijd? Zoja, waar en hoevaak? En deden de andere bewoners dat ook? Dankje.
Volgens mij heeft hij daar al antwoord op gegeven vrijdag
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_32597767
Gezellig, hij is er dus!
Yo Men, geweldig hè die fakepics...

pi_32702241
Ben benieuwd wanneer mijn husband to be weer langskomt!
  woensdag 30 november 2005 @ 22:43:22 #20
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32712126
Terugvindpost voor als Menno weer langskomt dan.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 december 2005 @ 14:31:41 #21
862 Arcee
Look closer
pi_32970469
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef BBMenno het volgende:
En als jullie op de hoogte willen blijven kijk dan vooral op:

www.bbmenno.nl

Tot snel! Menno
Nou ja, snel...
pi_32970654
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:31 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nou ja, snel...
Hij is nog op vakantie
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 december 2005 @ 14:38:47 #23
862 Arcee
Look closer
pi_32970696
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:37 schreef pinkplatinum het volgende:

[..]

Hij is nog op vakantie
Okee, keur ik goed.
pi_32970702
hijs op vakantie

werd gezegd in de liveuitzending afgelopen donderdag
hardcoholic
pi_32970883
hij kan toch wel internetcafé vinden
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 december 2005 @ 14:47:38 #26
862 Arcee
Look closer
pi_32970907
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:46 schreef Bartoli het volgende:
hij kan toch wel internetcafé vinden
quote:
Nieuws


8 december 2005

De vakantiegroeten vanaf Lanzarote!
Ondanks dat ik op vakantie ben met mijn vader in Lanzarote, wilde ik toch nog even een kleine update geven. Ik ben afgelopen zondag vertrokken richting het zonnige zuiden...en zonnig is het hier. Elke dag een graad of 24 en dat is toch beter dan in Nederland, hoorde ik!!! Ik heb al van alles gedaan hier, gegolfd, gedoken, gesurfd, wat van het eiland gezien...echt op vakantie dus. Maar de tijd gaat snel want zondag vliegen we weer terug naar het koude Nederland...aan alles komt een eind. Als ik terug ben zal ik er in ieder geval voor zorgen dat er wat vakantiefoto´s op mijn site komen te staan.

Tot snel en adios! Menno
Blijkbaar wel, ja.
  woensdag 14 december 2005 @ 10:57:42 #27
17960 trpetine
Poing Poing...
pi_33066907
En weer een nieuw stukje van de Site
quote:
14 december 2005

Terug in Nederland en dan ook nog terug in het BB huis!
Wat was mijn vakantie top. Heerlijk weer, lekker golfen, duiken en dan eindigen met 5 uur vertraging op het vliegveld van Lanzarote.. beetje jammer, maar goed ik bekijk alles positef.. kortom mijn vakantie heeft vijf uur langer geduurd, wat wil je nog meer?!

Maandagavond heb ik natuurlijk weer naar de reguliere uitzending gekeken, toch leuk dat je na een maand uit het huis te zijn nog zoveel zendtijd krijgt. Ik weet zeker dat jullie benieuwd zijn naar mijn mening. Allereerst wil ik zeggen dat ik het lief vond wat Ingrid over mij zei. De ophef die Roel had over mij snapte ik totaal niet, waar maak je je druk om. Zeker als hij de beelden terug ziet zal hij nog wel een keer achter zijn oren krabben.. (hebben jullie mij in een onderbroek gezien?). Nee, ik vond het super hoe Ingrid en Joost het voor mij opnamen. Over Roel wil ik nog het volgende zeggen.. hij meet wel met twee maten. Hij vertelde over "jongens-regels".. is er dan ook een regel dat je eerst met een meisje mag zoenen, de liefde verklaren aan de ander, vervolgens weer de eerste zoent (en meer) en toch verliefd wordt op de ander??? Nee, dan weet ik niet waar hij zich druk overmaakt..

Omdat er ook zoveel lieve opmerkingen zijn over Ingrid en mij, zal ik ook hierover een keer een reactie geven. Wat er was tussen Ing en mij in het huis was echt heel erg leuk.. zeker de eerste weken. We hebben erg veel lol gehad samen en dat stukje genegenheid was erg prettig. Wel waren we allebei ervan bewust dat we in het Big Brother huis zaten en niet precies wisten hoe het zou zijn na het huis.. en dat weten we nog steeds niet. Natuurlijk gaan we een keer een goed gesprek hebben. Natuurlijk heeft ze rot dingen over mij gezegd, maar goed.. ik weet ook heel goed dat het huis rare dingen met je doet. Maar hoe het afloopt zullen we wel zien.. ik beloof dat ik jullie hierover op de hoogte zal houden!

Bedankt voor alle leuke en lieve reacties.. ik blijf ze zeker lezen. Een mooie mededeling voor sommigen tot slot.. komende donderdag ben ik natuurlijk weer in de "live-uitzending"!!!

Groetjes Menno
De truc is dansen op de gulden middenweg
pi_33066965
> Hij vertelde over "jongens-regels".. is er dan ook een regel dat je eerst met een meisje mag zoenen, de liefde verklaren aan de ander, vervolgens weer de eerste zoent (en meer) en toch verliefd wordt op de ander??? Nee, dan weet ik niet waar hij zich druk overmaakt..

Hulde!! De spreekwoordelijke spijker op zijn spreekwoordelijke kop!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33067077
Hoi menn00b met je rare kapsel
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_33070580
Hallo allemaal!

Het is een tijdje geleden al dat ik op FOK ben geweest, dus dacht het wordt hoog tijd om weer langs te komen...en ik zie dat er genoeg vragen weer zijn. Helaas heb ik nu en de rest van de week niet veel tijd,. Maar als je een brandende vraag hebt, dan kan je die stellen op mijn site (www.bbmenno.nl)! Want vanochtend heb ik de 50.000ste bezoeker kunnen verwelkomen. Ik vind het echt een eer dat er zoveel mensen naar mijn site komen....en zeker ook de lieve berichten in mijn gastenboek (ruim 1100!!!!). Daarom ga ik wat terug doen. Vanaf 13.00 deze middag tot aan vrijdag 15.00 uur mogen jullie allemaal een vraag stellen en zal ik die allemaal persoonlijk beantwoorden....dus mocht je een vraag hebben...ga dan naar mijn site....ik ben benieuwd wat jullie allemaal nog willen wetenn!!!

Tot snel Menno
pi_33070694
Menno!!!!!!!!!!!!
HOI!

Hoe was je vakantie????
Gaan we nog steeds trouwen?
  woensdag 14 december 2005 @ 13:41:20 #32
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33070713
Hoi Menno

Leuk dat je er weer eens bent, en dan nog wel op míjn vrije dag zodat ik eens een keer níet de enige ben die je mis loopt....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33071145
Ik heb ook maar ff een vraag ingestuurd!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33071380
Haai Menno ..

Volgens mij zijn mn vragen op, maar leuk dat je er weer bent!

Volgens mij verdien je zo langzamerhand wel een kwart miljoen aan de sponsors van je website
pi_33071460
kleintje jij was toch degene die roel leuker vond ??
pi_33071475
Maar mijn vakantie was top ... kan het jullie aanraden...elke dag zon en 24 graden....nou daar wordt ik vrolijker van dan dit weer!!!
  woensdag 14 december 2005 @ 14:11:36 #37
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33071526
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:09 schreef BBMenno het volgende:
Maar mijn vakantie was top ... kan het jullie aanraden...elke dag zon en 24 graden....nou daar wordt ik vrolijker van dan dit weer!!!
Ach de winter heeft zo ook z'n charme... Heb eens kerst gevierd in Zuid Afrika en daar was het dus zo'n 30 graden... Ik kan je verzekeren dat het dan heel raar is....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33071576
waar ben je geweest in zuid afrika? ik ben er vorig jaar zomer geweest .... 7 weken rond gereisd daar en door zimbabwe, botswana en namibie....vond het echt helemaal top!!
  Nerd met benen woensdag 14 december 2005 @ 14:13:45 #39
18073 miss_bleu
pi_33071580
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:11 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ach de winter heeft zo ook z'n charme... Heb eens kerst gevierd in Zuid Afrika en daar was het dus zo'n 30 graden... Ik kan je verzekeren dat het dan heel raar is....
en toch is dat vochtige weer hier klote
Geef me dan maar een warm land en dan sjees ik wel 2 dagen terug voor de kerst
pi_33071590
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:08 schreef BBMenno het volgende:
kleintje jij was toch degene die roel leuker vond ??
hahahaha... jij bent echt gek!
Roel en leuker vinden.
Als ik een puppy wil dan ga ik wel naar de dierenwinkel!

Neeeee, ik heb je vorige keer ten huwelijk gevraagd en toen riep je gelijk JA
Je zei , waar en wanneer

Nee, jij, Ralph en Linda waren verreweg de leukste BB bewoners. Alhoewel ik ook gecharmeerd was van Tanja en haar heerlijke tegendraadse karakter!

Dus... ik wil jou
  Nerd met benen woensdag 14 december 2005 @ 14:14:24 #41
18073 miss_bleu
pi_33071606
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:13 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

en toch is dat vochtige weer hier klote
Geef me dan maar een warm land en dan sjees ik wel 2 dagen terug voor de kerst
Ow en dit was geheel offtopic

Ontopic:
Hoi! welkom
pi_33071672
Stuur eens een foto kleintje ...jij weet hoe ik eruit zie ...maar ik wil wel weten met wie ik dan ga trouwen!!?
pi_33071694
hahahaha....
Oeps...

Waar moet ik hem heen sturen???
Ik doe het echt hoor!
pi_33071705
Overigens, ik heb al die tijd verlekkert naar je gekeken.... dat je niet eens weet hoe je grootste fan eruit ziet
pi_33071718
geef niet miss_bleu je had wel gelijk ..... denk dat ik binnenkort maar weer me koffer ga pakken als het dit weer blijft!!!
pi_33071743
komt die bij jou aan? Anders stuur ik al mijn liefdesbrieven daarheen

[ Bericht 8% gewijzigd door Kleintje op 14-12-2005 14:22:03 ((mailadres weggehaald ;))) ]
pi_33071763
hahaha ik moet wel erg om je lachen....humor heb je dus ...dat is mooi en verder hoe zie je er uit? hoe oud ben je? waar kom je vandaan? en ben je sterker dan Ingrid, want die wordt wel boos?!!??!
pi_33071767
Ik wil ook een Menno. Of Nee... Ik wil er 3. .
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
  woensdag 14 december 2005 @ 14:19:56 #49
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33071775
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:13 schreef BBMenno het volgende:
waar ben je geweest in zuid afrika? ik ben er vorig jaar zomer geweest .... 7 weken rond gereisd daar en door zimbabwe, botswana en namibie....vond het echt helemaal top!!
Een vriend van me woont in Kaapstad. Ben er al 2 keer geweest in dec/jan. Echt helemaal geweldig daar

Zou zo weer willen, maar de tickets zijn zo duur
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Nerd met benen woensdag 14 december 2005 @ 14:20:13 #50
18073 miss_bleu
pi_33071779
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:18 schreef BBMenno het volgende:
geef niet miss_bleu je had wel gelijk ..... denk dat ik binnenkort maar weer me koffer ga pakken als het dit weer blijft!!!
Malediven een optie?
pi_33071788
Nee je kan het daar naar toe sturen...maar wel eerst netjes houden want mijn broertje leest het eerst....
pi_33071810
hahaha.... Ingrid kan ik wel aan, die duimt nog dus dat is een doetje.
Ik woon op dit moment nog erg ver van je vandaan, Den Helder, maar begin januari ga ik verhuizen. Daarbij wonen mijn ouders en zus heel dichtbij je (Oosterhout).
Ben onwijs oud (wel 32)....
  woensdag 14 december 2005 @ 14:21:30 #53
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33071818
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:19 schreef BBMenno het volgende:
hahaha ik moet wel erg om je lachen....humor heb je dus ...dat is mooi en verder hoe zie je er uit? hoe oud ben je? waar kom je vandaan? en ben je sterker dan Ingrid, want die wordt wel boos?!!??!
Menno, een tip... Fotoos van Kleintje vind je onder het fototoestelletje bij haar posts...

Ik snap ook niet waarom ik je er nu op wijs, je bent na het bekijken van die foto's voor eeuwig verloren voor al het andere vrouwelijk schoon dat fok nog te bieden heeft...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33071823
flugeltje ik zal je wat vertellen....als joost wint...en joost gaat winnen....dan vlieg ik met hem naar kaapstad......ga je dan mee?
pi_33071838
Nou... in Breda schijnt nu toch de zon...!
  woensdag 14 december 2005 @ 14:22:24 #56
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33071845
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:21 schreef BBMenno het volgende:
flugeltje ik zal je wat vertellen....als joost wint...en joost gaat winnen....dan vlieg ik met hem naar kaapstad......ga je dan mee?
*koffers alvast inpakt*

Maar euh, Menno.... Ingrid gaat winnen hoor.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Nerd met benen woensdag 14 december 2005 @ 14:22:27 #57
18073 miss_bleu
pi_33071847
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:21 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Menno, een tip... Fotoos van Kleintje vind je onder het fototoestelletje bij haar posts...

Ik snap ook niet waarom ik je er nu op wijs, je bent na het bekijken van die foto's voor eeuwig verloren voor al het andere vrouwelijk schoon dat fok nog te bieden heeft...
of koekiemonster als hij de gele layout heeft
  Nerd met benen woensdag 14 december 2005 @ 14:22:50 #58
18073 miss_bleu
pi_33071857
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:22 schreef Fiorenza het volgende:
Nou... in Breda schijnt nu toch de zon...!
In mijdrecht is het kut weer ruilen?
pi_33071861
Neeee Flugel, niet vertellen! Dan vindt hij me ook oridinair als ie naar die foto's kijkt

Lekker dan die Menno... ik ga met hem trouwen, maar hij wil wel eerst met Flugel naar Kaapstad! En ik dan???
*snik*
  woensdag 14 december 2005 @ 14:23:16 #60
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_33071873
Menno, als ik jou was zou ik toch kleintje meenemen naar kaapstad en Joost lekker thuis laten...
  woensdag 14 december 2005 @ 14:23:45 #61
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33071880
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:23 schreef Kleintje het volgende:
Neeee Flugel, niet vertellen! Dan vindt hij me ook oridinair als ie naar die foto's kijkt

Lekker dan die Menno... ik ga met hem trouwen, maar hij wil wel eerst met Flugel naar Kaapstad! En ik dan???
*snik*
Flugel is absoluut geen partij voor jou

Alhoewel... 1 flugel is wél gelijk aan 2 kleintjes...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33071890
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:22 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

In mijdrecht is het kut weer ruilen?
Mwah, bedankt voor het aanbod, maar ik sla het toch af... succes daar
pi_33071898
ach zo oud ben je toch niet....dat wil ook zeggen dat je veel ervaring hebt ;-)!!!
pi_33071909
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:23 schreef GI het volgende:
Menno, als ik jou was zou ik toch kleintje meenemen naar kaapstad en Joost lekker thuis laten...
Dat is ook lullig. Joost wint het geld, wil Menno meenemen, maar Menno laat dan Joost thuis

But tnx for the compliment
pi_33071922
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:23 schreef GI het volgende:
Menno, als ik jou was zou ik toch kleintje meenemen naar kaapstad en Joost lekker thuis laten...
Ik denk dat Joost mee moet voor de rekeningen


OT: Hoi Menno
Ben je er van geschrokken dat heel fok een mening over je heeft?
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_33071924
Het Menno wat vind je van het altijd weer bizarre stemmenverloop tijdens de liveuitzending? Of mag ik niks vragen omdat ik een kerel ben
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  Nerd met benen woensdag 14 december 2005 @ 14:26:55 #67
18073 miss_bleu
pi_33071945
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:25 schreef American_Nightmare het volgende:
Het Menno wat vind je van het altijd weer bizarre stemmenverloop tijdens de liveuitzending? Of mag ik niks vragen omdat ik een kerel ben
Nee alleen kleintje en nou ophorken A_N
  woensdag 14 december 2005 @ 14:27:08 #68
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33071951
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:25 schreef American_Nightmare het volgende:
Het Menno wat vind je van het altijd weer bizarre stemmenverloop tijdens de liveuitzending? Of mag ik niks vragen omdat ik een kerel ben
Nee, jij mag niets vragen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33071959
nee kleintje je ziet het helemaal verkeerd...ik ga met haar en jooost dus kan er niets gebeuren en ik ga met jou natuurlijk naar een of ander tropisch eiland....moet ook alles uitleggen hier...jij was toch 32? en erg lekker moet ik zeggen ;-)...
  Nerd met benen woensdag 14 december 2005 @ 14:27:33 #70
18073 miss_bleu
pi_33071965
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:27 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nee, jij mag niets vragen...
gamma
pi_33071972
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:26 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

Nee alleen kleintje en nou ophorken A_N
Ja d'r zou toch es iemand een interessante vraag stellen he...

En trouwens.. iemand van ver in de 30 die zich kleintje noemt...
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 14 december 2005 @ 14:28:41 #72
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_33071994
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:27 schreef BBMenno het volgende:
en erg lekker moet ik zeggen ;-)...
En vanaf dit moment kan kleintjes dag niet meer stuk
pi_33072014
over die stemmenverloop kan ik niet al te veel zeggen.....ik ga er maar van uit dat het eerlijk gaat!!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 december 2005 @ 14:29:36 #74
862 Arcee
Look closer
pi_33072016
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:13 schreef Kleintje het volgende:
hahahaha... jij bent echt gek!
Roel en leuker vinden.
Als ik een puppy wil dan ga ik wel naar de dierenwinkel!
Roel + kleintje... om de een of andere reden klinkt dat toch bekend.
pi_33072044
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:29 schreef Arcee het volgende:

[..]

Roel + kleintje... om de een of andere reden klinkt dat toch bekend.
Babe In Totale Control of Herself
pi_33072050
Arghhhhh ARCEEE
Ga het ff verpesten voor me!
IK GA TROUWEN JA!
Jullie zijn gewoon JALOERS!

Menno, de mensen die hier lelijk doen mogen niet op de bruiloft komen he?
pi_33072058
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:29 schreef BBMenno het volgende:
ik ga er maar van uit dat het eerlijk gaat!!
Lurf is the message and the message is Lurf
  Nerd met benen woensdag 14 december 2005 @ 14:31:05 #78
18073 miss_bleu
pi_33072061
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:30 schreef Kleintje het volgende:
Arghhhhh ARCEEE
Ga het ff verpesten voor me!
IK GA TROUWEN JA!
Jullie zijn gewoon JALOERS!

Menno, de mensen die hier lelijk doen mogen niet op de bruiloft komen he?
wat voor jurk trek je aan
pi_33072076
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:30 schreef Kleintje het volgende:
Arghhhhh ARCEEE
Ga het ff verpesten voor me!
IK GA TROUWEN JA!
Jullie zijn gewoon JALOERS!

Menno, de mensen die hier lelijk doen mogen niet op de bruiloft komen he?
Mag Lieske dan ook niet komen, want daar ga ik namelijk mee trouwen als ze uit het huis komt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33072082
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:25 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Ik denk dat Joost mee moet voor de rekeningen


OT: Hoi Menno
Ben je er van geschrokken dat heel fok een mening over je heeft?
Nee niet echt geschrokken.....dat weet je van te voren als je met zo;n programma mee doet...en bij mij valt het erg positief uit....krijg over het algemeen alleen maar positieve reacties....maar raar blijft het wel wanneer je op straat loopt, uit gaat of als je op lanzarote bent, dat er dan mensen naar je toe komen om dingen te vragen!!! maar het heeft ook wel iets leuks moet ik zeggen...
pi_33072088
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:29 schreef BBMenno het volgende:
over die stemmenverloop kan ik niet al te veel zeggen.....ik ga er maar van uit dat het eerlijk gaat!!
NOT!
pi_33072091
Overigens... Menno...

ff 1 keer een serieuze vraag...

Wat je nou schreef op je site over Roel, dat gebeuren met Linda.
Dat is vele malen erger dan het feit dat jij bij Dido in bed kroop...
Zou je dat ook in het echt tegen hem zeggen?
Want het lijkt wel of niemand iets negatiefs tegen Roel durft te zeggen...
pi_33072094
Menno, ben je ondertussen al bij NAC geweest?

Was jij dat die vorige week de stekker eruit trok in het stadion?
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33072123
Springsteen... lees zijn eigen site. Hij is zelfs VIP geweest, uitgenodigd door Pierre van Hooijdonk (die eigenlijk in de KUIP thuishoort)
pi_33072125
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:29 schreef BBMenno het volgende:
over die stemmenverloop kan ik niet al te veel zeggen.....ik ga er maar van uit dat het eerlijk gaat!!
Ik begrijp dat er een contractuele zwijgplicht is omtrent dat soort zaken. Jammer dat ze daar niet meer openheid over geven vanuit BB zelf want er gaat toch veel geld in om van voornamelijk jeugdige kijkers en in feite zou het oplichting zijn om met die stemmen te sjoemelen. Maar goed bedankt voor je antwoord in ieder geval.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33072148
laat je niet gek maken kleintje.....heb jij eigenlijk veel mensen die je wilt uitnodigen?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 december 2005 @ 14:34:25 #87
862 Arcee
Look closer
pi_33072154
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:30 schreef Kleintje het volgende:
Arghhhhh ARCEEE
Ga het ff verpesten voor me!
IK GA TROUWEN JA!
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:31 schreef Kleintje het volgende:
Overigens... Menno...

ff 1 keer een serieuze vraag...
Nu verpest je het zelf.
pi_33072181
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:34 schreef BBMenno het volgende:
laat je niet gek maken kleintje.....heb jij eigenlijk veel mensen die je wilt uitnodigen?
Ik zal de complete lijst naar je mailen
Joost mag wel komen op de bruiloft, als ie maar niet zo ADHD druk doet

Natte Lie en Didoos mogen thuisblijven.
  woensdag 14 december 2005 @ 14:36:11 #89
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33072200
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:35 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Ik zal de complete lijst naar je mailen
Joost mag wel komen op de bruiloft, als ie maar niet zo ADHD druk doet

Natte Lie en Didoos mogen thuisblijven.
Aangezien ik ook kom vind ik wel dat Ralph op de lijst moet staan

Dan laat ik flugelmannetje wel een keertje thuis...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33072207
Je bedoelt die Pierre van Hooijdonk die zijnn carrière bij RBC gestalte gaf? :p

Had zoiets inderdaad wel opgevangen Kleintje...maar goed, ik moet toch IETS aan hem vragen...;)
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33072214
Menno, in een ander topic vroeg American_Nightmare een hele belangrijke vraag.

Als de zin 'u mag de bruid kussen' wordt uitgesproken...
Kus je me dan?
Of rochel je me in het gezicht zoals je bij Joost deed
pi_33072229
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:36 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Aangezien ik ook kom vind ik wel dat Ralph op de lijst moet staan

Dan laat ik flugelmannetje wel een keertje thuis...
Tuurlijk....
Maar... hij is wel afgelikt door Natte Lie... vergeet dat niet...
  woensdag 14 december 2005 @ 14:37:17 #93
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33072230
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:36 schreef Kleintje het volgende:
Menno, in een ander topic vroeg American_Nightmare een hele belangrijke vraag.

Als de zin 'u mag de bruid kussen' wordt uitgesproken...
Kus je me dan?
Of rochel je me in het gezicht zoals je bij Joost deed
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 14 december 2005 @ 14:37:43 #94
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33072243
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:37 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Tuurlijk....
Maar... hij is wel afgelikt door Natte Lie... vergeet dat niet...
Niks wat een beetje Dettol niet zal verhelpen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Nerd met benen woensdag 14 december 2005 @ 14:37:59 #95
18073 miss_bleu
pi_33072249
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:36 schreef Kleintje het volgende:
Menno, in een ander topic vroeg American_Nightmare een hele belangrijke vraag.

Als de zin 'u mag de bruid kussen' wordt uitgesproken...
Kus je me dan?
Of rochel je me in het gezicht zoals je bij Joost deed
pi_33072250
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:31 schreef Kleintje het volgende:
Overigens... Menno...

ff 1 keer een serieuze vraag...

Wat je nou schreef op je site over Roel, dat gebeuren met Linda.
Dat is vele malen erger dan het feit dat jij bij Dido in bed kroop...
Zou je dat ook in het echt tegen hem zeggen?
Want het lijkt wel of niemand iets negatiefs tegen Roel durft te zeggen...
Godver kleintje....wat bedoel met ff 1 keer een serieuze vraag.....en dat trouwen dan...noem je dat niet serieus?? nou ik geloof dat wij zijn uitgesproken dan....jammer de foto had ik al naar mijn vrienden gestuurd....met erg positief antwoord trouwens...maar helaas......
pi_33072257
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:37 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Niks wat een beetje Dettol niet zal verhelpen
*proest*
Beeldscherm onder de thee. Lekker dan!
pi_33072259
En wat vind je er van dat er een stel malloten als wij zo met een programma bezig kunnen zijn?

Had je zelf ook BB op de voet gevolgd als je niet had meegedaan?
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33072283
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:38 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Godver kleintje....wat bedoel met ff 1 keer een serieuze vraag.....en dat trouwen dan...noem je dat niet serieus?? nou ik geloof dat wij zijn uitgesproken dan....jammer de foto had ik al naar mijn vrienden gestuurd....met erg positief antwoord trouwens...maar helaas......
hahahaha... die vraag om te trouwen was zo serieus als het maar kon!
Eerlijk waar
*op knietjes valt*
Vergeef me!

Ik bedoelde... tussen alle geinvragen hier door.... een serieuze vraag

(heb ik me eruit geluld? )
pi_33072289
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:38 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Godver kleintje....wat bedoel met ff 1 keer een serieuze vraag.....en dat trouwen dan...noem je dat niet serieus?? nou ik geloof dat wij zijn uitgesproken dan....jammer de foto had ik al naar mijn vrienden gestuurd....met erg positief antwoord trouwens...maar helaas......
Nu al zijn hart gebroken...je staat er goed op Kleintje!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33072300
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:31 schreef BBMenno het volgende:

[..]

Nee niet echt geschrokken.....dat weet je van te voren als je met zo;n programma mee doet...en bij mij valt het erg positief uit....krijg over het algemeen alleen maar positieve reacties....maar raar blijft het wel wanneer je op straat loopt, uit gaat of als je op lanzarote bent, dat er dan mensen naar je toe komen om dingen te vragen!!! maar het heeft ook wel iets leuks moet ik zeggen...
Leuk dat je positieve reaktie krijgt
Ben wel benieuwd of dat ook voor Naat gaat gelden, na a.s. donderdag
Lurf is the message and the message is Lurf
  Nerd met benen woensdag 14 december 2005 @ 14:40:56 #102
18073 miss_bleu
pi_33072329
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:40 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Leuk dat je positieve reaktie krijgt
Ben wel benieuwd of dat ook voor Naat gaat gelden, na a.s. donderdag
ze hoeft alleen maar FOK door te lezen
pi_33072341
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:36 schreef Kleintje het volgende:
Menno, in een ander topic vroeg American_Nightmare een hele belangrijke vraag.

Als de zin 'u mag de bruid kussen' wordt uitgesproken...
Kus je me dan?
Of rochel je me in het gezicht zoals je bij Joost deed
over dat rochelen wil ik nog wel wat zeggen....dit is voor het eerst dat iemand er over begint....vond het wel mooi dat niemand dat vroeg....maar dat rochelen was even een hele domme fout van mij en het leek erger dan het was....het was erder pech dat jooost met zijn hoofd iets naar voren ging...anders was het er gewoon langs gegaan.....maar nee ik zal kleintje heel lang zoenen denk ik!!
  woensdag 14 december 2005 @ 14:41:28 #104
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33072344
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:40 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

ze hoeft alleen maar FOK door te lezen
Die ene foto zal dan wel niet zo heel erg goed aan gaan komen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33072348
Als je de echte menno bent weet je ook wat voor sigaretten Hummie rookt
En dan weet je ook wie de échte BB is.
  Nerd met benen woensdag 14 december 2005 @ 14:41:54 #106
18073 miss_bleu
pi_33072357
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:41 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Die ene foto zal dan wel niet zo heel erg goed aan gaan komen
geweldig shot Prima camera werk
pi_33072359
Menno, werk je nog in het casino in Breda?
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33072372
ga je op de een of andere manier nog iets tegen ingrid zeggen als ze het huis uit komt over haar gedrag tegen over jou ?
  woensdag 14 december 2005 @ 14:42:35 #109
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33072373
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:42 schreef Springsteen27 het volgende:
Menno, werk je nog in het casino in Breda?
Vorige week niet helaas....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33072394
Menno, ik denk dat bijna iedereen wel weet dat het een 'foutje' was, ontstaan uit een 'geintje'.
Je bent er in ieder geval niet gelijk op afgestraft. Ik was het eigenlijk zelf allang weer vergeten.

Ergste wat je in BB hebt gedaan is volgens mij ehm... niet volledig naakt in beeld komen
Alhoewel, dat is de fout van de regie
  woensdag 14 december 2005 @ 14:44:32 #111
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33072433
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:43 schreef Kleintje het volgende:
Menno, ik denk dat bijna iedereen wel weet dat het een 'foutje' was, ontstaan uit een 'geintje'.
Je bent er in ieder geval niet gelijk op afgestraft. Ik was het eigenlijk zelf allang weer vergeten.

Ergste wat je in BB hebt gedaan is volgens mij ehm... niet volledig naakt in beeld komen
Alhoewel, dat is de fout van de regie
Ik heb de half erecte slurf van Menno wel voorbij zien komen hoor

Zeer indrukwekkend
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33072454
Flugel??? Dat zeg je nu!
Heb je daar caps van???
Ik wil foto's, ik wil bewijzen.
Ik wil weten wat voor vlees ik straks in mijn kuip krijg
pi_33072456
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:39 schreef Kleintje het volgende:

[..]

hahahaha... die vraag om te trouwen was zo serieus als het maar kon!
Eerlijk waar
*op knietjes valt*
Vergeef me!

Ik bedoelde... tussen alle geinvragen hier door.... een serieuze vraag

(heb ik me eruit geluld? )
jajaja....nou je hebt massel dat iedereen zo goed over je praat hier bij fok.... en die foto doet ook veel goed natuurlijk

Maar goed ik denk dat ik er niet over begin bij Roel....beelden komen harder over dan woorden denk ik....dan weet hij ook dat heel nederland heeft gezien dat hij zich tenonrechte liep op te naaien!!
  woensdag 14 december 2005 @ 14:45:57 #114
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_33072483
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:45 schreef BBMenno het volgende:

[..]

massel
pi_33072502
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:42 schreef Springsteen27 het volgende:
Menno, werk je nog in het casino in Breda?
op zaterdag 7 jan moet ik weer voor het eerst werken.....het wordt toch tijd dat ik weer met mijn leventje verder ga!!
pi_33072513
Heej GI...Tour of Duty...was ik helemaal gek van als kind!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33072521
Oké, nog een serieuze vraag.

Je zei dat je erg onzeker was over je uiterlijk. Maar Ruud had je al duidelijk gemaakt dat het niet hoefde.
Neem aan dat jij dat nu ook wel weet nu je het huis uit bent.
Ben dus benieuwd hoeveel vrouwelijke (en misschien ook wel mannelijke) groupies zich aan je voeten storten omdat ze een graantje van je succes willen meepikken (en natuurlijk ook een graantje van Menno)
  woensdag 14 december 2005 @ 14:47:29 #118
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_33072524
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:47 schreef Springsteen27 het volgende:
Heej GI...Tour of Duty...was ik helemaal gek van als kind!
Ik ook, mar das niet gek als je naar het icoon kijkt denk ik
  woensdag 14 december 2005 @ 14:47:36 #119
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33072527
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:45 schreef GI het volgende:

[..]

dyslectisch GI....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33072536
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:45 schreef Kleintje het volgende:
Flugel??? Dat zeg je nu!
Heb je daar caps van???
Ik wil foto's, ik wil bewijzen.
Ik wil weten wat voor vlees ik straks in mijn kuip krijg
Kuip? Ben je zo strak dan
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 14 december 2005 @ 14:48:06 #121
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33072541
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:47 schreef Kleintje het volgende:
Oké, nog een serieuze vraag.

Je zei dat je erg onzeker was over je uiterlijk. Maar Ruud had je al duidelijk gemaakt dat het niet hoefde.
Neem aan dat jij dat nu ook wel weet nu je het huis uit bent.
Ben dus benieuwd hoeveel vrouwelijke (en misschien ook wel mannelijke) groupies zich aan je voeten storten omdat ze een graantje van je succes willen meepikken (en natuurlijk ook een graantje van Menno)
Ik ken er in ieder geval al één
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 14 december 2005 @ 14:48:29 #122
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_33072549
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:47 schreef flugeltje het volgende:

[..]

dyslectiesch GI....
Ow, dat wist ik dan weer niet. Wel licht dislectisch dan gok ik, want iets anders was me nog niet opgevallen
pi_33072552
Hoe bedoel je beelden komen harder over dan woorden?


Maar je hebt nog niet gezegd wie de échte BB is, want als je Menno bent, dan weet je dat het Hummie niet is.
pi_33072553
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:44 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik heb de half erecte slurf van Menno wel voorbij zien komen hoor

Zeer indrukwekkend
dank je wel flugel.....tja kleintje je had toch beter op me moeten letten!!
pi_33072555
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:46 schreef BBMenno het volgende:

[..]

op zaterdag 7 jan moet ik weer voor het eerst werken.....het wordt toch tijd dat ik weer met mijn leventje verder ga!!
Dat is zeker zo! En iedereen die negatief doet over je...gewoon een financiële loer aannaaien bij de roulettetafel! Zijn ze zo weer buiten...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33072564
ssttttt, dat wist ie nog niet flugel
  woensdag 14 december 2005 @ 14:52:00 #127
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33072636
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:48 schreef Kleintje het volgende:
ssttttt, dat wist ie nog niet flugel
En dat wanhopige huwelijksaanzoek viel niet op dacht je?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 december 2005 @ 14:52:21 #128
862 Arcee
Look closer
pi_33072641
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:34 schreef Arcee het volgende:
Nu verpest je het zelf.
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:38 schreef BBMenno het volgende:
Godver kleintje....wat bedoel met ff 1 keer een serieuze vraag.....en dat trouwen dan...noem je dat niet serieus?? nou ik geloof dat wij zijn uitgesproken dan....jammer de foto had ik al naar mijn vrienden gestuurd....met erg positief antwoord trouwens...maar helaas......
pi_33072644
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:48 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik ken er in ieder geval al één
ja er zijn er wel een paar die dat doen, maar dat hoort er bij. daarintegen is het ook zo dat ik nu ook wel eens wat aangeboden krijg in de kroeg...dus het heeft twee kanten!!
pi_33072654
Nee Flugel, dat zie je verkeerd. Dat is puur en alleen omdat ik iedere nacht van hem droom. Omdat ik verliefd ben. Omdat ik op hem geil
  woensdag 14 december 2005 @ 14:53:39 #131
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33072671
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:52 schreef BBMenno het volgende:

[..]

ja er zijn er wel een paar die dat doen, maar dat hoort er bij. daarintegen is het ook zo dat ik nu ook wel eens wat aangeboden krijg in de kroeg...dus het heeft twee kanten!!
Hmmm, gratis zuipen....

*deelnameformulier voor BB6 alvast aanvraagt*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33072679
Menno, je komt hier erg leuk uit de verf. Humor en zelfspot!
Je bent minder schuchter dan de eerste keer dat je hier op Fok! was!

Ik hoop dat je nog erg lang op Fok! blijft ronddwalen, ook als je succes van BB is vergaan! Er is hier echt veel meer te beleven!
pi_33072682
Nou Menno, ik ga nog maar even wat werken! Ik heb nog een vraag ingestuurd op je website, hoop dat je daar de komende dagen aan toe komt!

Succes verder en als ik je eens in het casino spreek dan zal ik me zeker even voorstellen

Hastalapasta!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33072704
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:53 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Hmmm, gratis zuipen....

*deelnameformulier voor BB6 alvast aanvraagt*
Alsof ze dat zuipen in het huis niet doen.
God damn, Natte Lie komt er volgens mij als alcoholist uit.
Maar dat moet wel als je de hele dag die drukke ADHD Joost om je heen hebt!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 december 2005 @ 14:55:40 #135
862 Arcee
Look closer
pi_33072723
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:41 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Die ene foto zal dan wel niet zo heel erg goed aan gaan komen
Welke?
  woensdag 14 december 2005 @ 14:55:45 #136
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33072729
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:54 schreef Springsteen27 het volgende:
Nou Menno, ik ga nog maar even wat werken! Ik heb nog een vraag ingestuurd op je website, hoop dat je daar de komende dagen aan toe komt!

Succes verder en als ik je eens in het casino spreek dan zal ik me zeker even voorstellen

Hastalapasta!
Ben jij rijk genoeg voor de roulettetafels?

* flugeltje komt nooit verder dan de automaten...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33072738
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:54 schreef Springsteen27 het volgende:
Nou Menno, ik ga nog maar even wat werken! Ik heb nog een vraag ingestuurd op je website, hoop dat je daar de komende dagen aan toe komt!

Succes verder en als ik je eens in het casino spreek dan zal ik me zeker even voorstellen

Hastalapasta!
je vraag zal ik zeker antwoorden .... werkse.... en ik zie je in het casino!!
  woensdag 14 december 2005 @ 14:56:13 #138
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33072741
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:55 schreef Arcee het volgende:

[..]

Welke?
De naat van Naat.... Nog niet gezien?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33072748
Ik kom nooit verder dan de deur. Dan weet ik al dat het een avondje verlies is. Dus ga ik het maar gelijk ergens op een zuipen zetten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 december 2005 @ 14:57:15 #140
862 Arcee
Look closer
pi_33072767
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:56 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De naat van Naat.... Nog niet gezien?
Verschillende keren.

Maar dit gaat over een specifieke?
pi_33072769
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:54 schreef Kleintje het volgende:
Menno, je komt hier erg leuk uit de verf. Humor en zelfspot!
Je bent minder schuchter dan de eerste keer dat je hier op Fok! was!

Ik hoop dat je nog erg lang op Fok! blijft ronddwalen, ook als je succes van BB is vergaan! Er is hier echt veel meer te beleven!
nou ik moet zeggen....ik vind het ook erg gezellig vandaag...de vrouw van mijn kinderen leren kennen, dus wat wil je nog meer??!!
  woensdag 14 december 2005 @ 14:57:55 #142
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33072786
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:56 schreef Kleintje het volgende:
Ik kom nooit verder dan de deur. Dan weet ik al dat het een avondje verlies is. Dus ga ik het maar gelijk ergens op een zuipen zetten
Ik mag gratis binnen, we gaan regelmatig en hebben zo'n pasje. Met de auto zit ik binnen een kwartiertje in Breda. Omdat ik rustig gok draaien we meestal quite of we vertrekken tien a twintig euro lichter... Valt dus allemaal wel mee als je het niet te gek doet...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33072789
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:55 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ben jij rijk genoeg voor de roulettetafels?

* flugeltje komt nooit verder dan de automaten...
de automaten zijn ook het leukst.....daar werk in namelijk....dus je hoeft ook niet verder te zoeken dan dat!!!
pi_33072791
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:54 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Alsof ze dat zuipen in het huis niet doen.
God damn, Natte Lie komt er volgens mij als alcoholist uit.
Er staat mij iets van bij dat Nathalie ook voor BB al aardig wat wijn op een dag wegtikte.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 14 december 2005 @ 14:58:38 #145
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33072797
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:57 schreef Arcee het volgende:

[..]

Verschillende keren.

Maar dit gaat over een specifieke?


Zéér expliciet....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33072798
hahaha.... de vrouw van je kinderen!
Dit gaat wel heel erg snel!
Zullen we dan maar naar het stukje 'ouders' verhuizen. Dan kunnen we melden dat we zwanger willen worden (stuur je je zaad via mail of zal ik maar langskomen )

Ow, we kunnen ook dat KI setje van Chantal lenen
pi_33072811
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:52 schreef Arcee het volgende:

[..]


[..]

jij zag het ook al aankomen he arcee?
  woensdag 14 december 2005 @ 14:59:12 #148
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33072814
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:58 schreef BBMenno het volgende:

[..]

de automaten zijn ook het leukst.....daar werk in namelijk....dus je hoeft ook niet verder te zoeken dan dat!!!
Dan ga ik je zéker nog een keer tegenkomen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33072832
Ah, oke.... naar de automaten dus.
Fuck, dan moet ik wel erg vaak bij mijn ouders en zus langs. Om 'even' naar het casino te gaan.
Ik hoor ze nu al zeggen 'die zit daar in het Noorden van het land toch ook?
pi_33072848
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:58 schreef Kleintje het volgende:
hahaha.... de vrouw van je kinderen!
Dit gaat wel heel erg snel!
Zullen we dan maar naar het stukje 'ouders' verhuizen. Dan kunnen we melden dat we zwanger willen worden (stuur je je zaad via mail of zal ik maar langskomen )

Ow, we kunnen ook dat KI setje van Chantal lenen
ja we moeten op schieten het klokje tikt gewoon door...hoe oud was je ook alweer???
Maar ik dat setje vond ik niets, dus dan maar een keer langskomen....
  woensdag 14 december 2005 @ 15:00:25 #151
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33072850
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:59 schreef Kleintje het volgende:
Ah, oke.... naar de automaten dus.
Fuck, dan moet ik wel erg vaak bij mijn ouders en zus langs. Om 'even' naar het casino te gaan.
Ik hoor ze nu al zeggen 'die zit daar in het Noorden van het land toch ook?
We kunnen wel een mini-meet houden....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 december 2005 @ 15:00:41 #152
862 Arcee
Look closer
pi_33072856
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:58 schreef flugeltje het volgende:

[..]



Zéér expliciet....
Waar?
pi_33072887
Wat een faker die zogenaamde Menno. Tot 2x toe vragen ontwijken waarbij hij kan aantonen dat hij de echte Menno is. En de meiden maar denken dat ze een echte Menno op FOK! hebben
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 december 2005 @ 15:02:08 #154
862 Arcee
Look closer
pi_33072897
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:58 schreef BBMenno het volgende:

[..]

jij zag het ook al aankomen he arcee?
Ja, maar Kleintje niet. Maar ze is wel razendsnel de schade aan het herstellen...
  woensdag 14 december 2005 @ 15:02:25 #155
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33072903
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:00 schreef Arcee het volgende:

[..]

Waar?
Nathalie deeltje 2

die link heb je niet van mij
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33072931
Ik vind kleintje ook best lekker voor zo'n oude vrouw.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 14 december 2005 @ 15:03:32 #157
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33072938
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een faker die zogenaamde Menno. Tot 2x toe vragen ontwijken waarbij hij kan aantonen dat hij de echte Menno is. En de meiden maar denken dat ze een echte Menno op FOK! hebben
LS... Ook voor jou nog een keer... Het is allang bekend dat dit de échte Menno is....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33072945
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een faker die zogenaamde Menno. Tot 2x toe vragen ontwijken waarbij hij kan aantonen dat hij de echte Menno is. En de meiden maar denken dat ze een echte Menno op FOK! hebben
Lees even terug naar de eerste keer dat hij hier was
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_33072947
Menno, je moet eerst het neuken met haar uitproberen en dan pas trouwen.

Dadelijk moet je de rest van je leven een opgewarmd lijk aanduwen en daar wordt niemand vrolijk van.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_33072957
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een faker die zogenaamde Menno. Tot 2x toe vragen ontwijken waarbij hij kan aantonen dat hij de echte Menno is. En de meiden maar denken dat ze een echte Menno op FOK! hebben
LS, we zijn niet allemaal zoals jou. Faken dat je het BB huis ingaat.
Helaas voor jou is het al meerdere keren aangetoond dat het de echte Menno is.
Overigens, hij heeft het zelf ook op zijn site geschreven.

DUS....
pi_33072962
Maar goed......aan alles komt een eind....ik moet er weer vandoor.....ik zal volgende week weer even terug komen......

groetjes menno
pi_33072973
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:03 schreef MUUS het volgende:
Menno, je moet eerst het neuken met haar uitproberen en dan pas trouwen.

Dadelijk moet je de rest van je leven een opgewarmd lijk aanduwen en daar wordt niemand vrolijk van.
Hmmm, Muus... noem je mij nou een opgewarmd lijk

Ach, eerst neuken is ook goed hoor Menno. Ben er niet vies van
pi_33072987

Dag lieve husband-to-be van me!
Ik zal je eindeloos mailen enzo
pi_33073005
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:03 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind kleintje ook best lekker voor zo'n oude vrouw.
De foto's van mijn jongere zus doen het goed he
pi_33073022
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:04 schreef BBMenno het volgende:
Maar goed......aan alles komt een eind....ik moet er weer vandoor.....ik zal volgende week weer even terug komen......

groetjes menno
Tot later!

Als je nog eens van plan bent naar de liquid te gaan, neem je Linda dan ook mee? Wil dat feestbeest wel eens in levende lijve los zien gaan

En anders zie ik je vast wel eens in het casino
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_33073030
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:04 schreef Kleintje het volgende:

[..]

LS, we zijn niet allemaal zoals jou. Faken dat je het BB huis ingaat.
Helaas voor jou is het al meerdere keren aangetoond dat het de echte Menno is.
Overigens, hij heeft het zelf ook op zijn site geschreven.

DUS....
Ik wil alleen maar aantonen dat het een faker is, want ik heb alleen maar een gesprek met Hummie gehad en de échte BB. Dan moet hij toch wel weten wie dat is?
Dat jullie je gek laten maken door een faker, is niet mijn probleem hoor.
pi_33073041
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:04 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Hmmm, Muus... noem je mij nou een opgewarmd lijk

Ach, eerst neuken is ook goed hoor Menno. Ben er niet vies van
Ik zal beloven je niet zo te noemen als ik mijn speech hou op jullie bruiloft, okay? .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_33073044
Tot volgende week
  woensdag 14 december 2005 @ 15:07:50 #169
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33073054
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:06 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar aantonen dat het een faker is, want ik heb alleen maar een gesprek met Hummie gehad en de échte BB. Dan moet hij toch wel weten wie dat is?
Dat jullie je gek laten maken door een faker, is niet mijn probleem hoor.
LS, we hebben al aangetoond dat het de échte Menno is... Is zowat het eerste wat we gedaan hebben toen hij hier voor de allereerste keer verscheen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 december 2005 @ 15:08:03 #170
862 Arcee
Look closer
pi_33073066
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:02 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nathalie deeltje 2

die link heb je niet van mij


Er is gelijk niet meer gepost daarna.
pi_33073075
LekkerSimpel, dan is heel de site van BBMenno zeker van een faker? Gezien hij daar op 16 november al schreef dat hij hier kwam. Dat was de dag dat hij zich hier inschreef!
pi_33073083
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:07 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik zal beloven je niet zo te noemen als ik mijn speech hou op jullie bruiloft, okay? .
Hier doe ik het voor!
Uitnodiging voor jou!
  Nerd met benen woensdag 14 december 2005 @ 15:09:24 #173
18073 miss_bleu
pi_33073086
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:08 schreef Kleintje het volgende:
LekkerSimpel, dan is heel de site van BBMenno zeker van een faker? Gezien hij daar op 16 november al schreef dat hij hier kwam. Dat was de dag dat hij zich hier inschreef!
Niet zo happen meid, neem een boterham. Laat lullen...
pi_33073094
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:08 schreef Kleintje het volgende:
LekkerSimpel, dan is heel de site van BBMenno zeker van een faker? Gezien hij daar op 16 november al schreef dat hij hier kwam. Dat was de dag dat hij zich hier inschreef!
Ja, en vrijdag schrijf ik mij in als BBNaNa als Natte Lie eruit is
pi_33073096
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:04 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Hmmm, Muus... noem je mij nou een opgewarmd lijk

Ach, eerst neuken is ook goed hoor Menno. Ben er niet vies van
Maak je niet druk.. opgewarmd lijk worden genoemd door een stuk rookvlees is niet zo erg.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33073106
Boterham???
Ik neem wel een hapje Menno.

Maar ik vind het wel frappant dat hij ermee komt.
Zelf beweren dat hij het BB huis in gaat voor Chantal, en later blijkt het zijn buurman te zijn.
Geloof dat ie zelf nogal in een fantasiewereld leeft...
pi_33073132
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:09 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ja, en vrijdag schrijf ik mij in als BBNaNa als Natte Lie eruit is
Is wel het niveau wat bij je past. Meer dan onzinnig geneuzel komt er niet uit. Dus je bent een perfecte NaNa
pi_33073140
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:07 schreef flugeltje het volgende:

[..]

LS, we hebben al aangetoond dat het de échte Menno is... Is zowat het eerste wat we gedaan hebben toen hij hier voor de allereerste keer verscheen...
Maar jij bent nog in opleiding, dus je kan niet alles weten. Een IP uit Breda zegt niet alles he?
pi_33073148
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:08 schreef Kleintje het volgende:
LekkerSimpel, dan is heel de site van BBMenno zeker van een faker? Gezien hij daar op 16 november al schreef dat hij hier kwam. Dat was de dag dat hij zich hier inschreef!
Laat lekker lullen joh, die simpele heeft duidelijk een gigantische plaat voor z'n kop en vertikt het om zijn pagina te lezen en de eerste keer dat hij hier was terug te lezen.

Wij weten dat hij het wel is, laat gaan
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  Nerd met benen woensdag 14 december 2005 @ 15:12:06 #180
18073 miss_bleu
pi_33073155
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:10 schreef Kleintje het volgende:
Boterham???
Ik neem wel een hapje Menno.

Maar ik vind het wel frappant dat hij ermee komt.
Zelf beweren dat hij het BB huis in gaat voor Chantal, en later blijkt het zijn buurman te zijn.
Geloof dat ie zelf nogal in een fantasiewereld leeft...
Er zijn ergere dingen in het leven om je druk over te maken.
Je hebt altijd azijn zeikers erbij zitten op FOK.
pi_33073170
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:11 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Is wel het niveau wat bij je past. Meer dan onzinnig geneuzel komt er niet uit. Dus je bent een perfecte NaNa
Ja... ja.... ja? .... ja, is ook zo.....


Je krijgt er alleen saaie antwoorden, maar ik toon dan wel aan dat ik Natte Lie ben
pi_33073188
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:11 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Maar jij bent nog in opleiding, dus je kan niet alles weten. Een IP uit Breda zegt niet alles he?
een ip uit Breda, emailadres wat klopt met dat op z'n pagina. Plus het feit dat het op 15 november op zijn eigen pagina staat dat hij hier is geweest.

Dat is allemaal niet genoeg voor je, wat wil je nou dan eigenlijk? Dat hij een foto laat maken terwijl hij op fok zit en die hier plaatst?
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  woensdag 14 december 2005 @ 15:13:57 #183
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33073198
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:11 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Maar jij bent nog in opleiding, dus je kan niet alles weten. Een IP uit Breda zegt niet alles he?
Nee, en dat heb je zelf aangetoond

Het is niet o.b.v. IP nagekeken, maar op een andere (betrouwbaardere) manier. En dat is alles wat ik erover zeg... Als je niet wilt geloven prima, maar wij weten dat het wél zo is...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33073232
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:13 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

een ip uit Breda, emailadres wat klopt met dat op z'n pagina. Plus het feit dat het op 15 november op zijn eigen pagina staat dat hij hier is geweest.

Dat is allemaal niet genoeg voor je, wat wil je nou dan eigenlijk? Dat hij een foto laat maken terwijl hij op fok zit en die hier plaatst?
Laat hem de naam geven van BB, dan weet ik dat het geen fake is. LekkerSimpel toch? Maar dat ontwijkt hij. Dus dan is het voor mij een faker. Gewoon LekkerSimpel. En Rob zou zeggen.... KLAAR
  Nerd met benen woensdag 14 december 2005 @ 15:16:39 #185
18073 miss_bleu
pi_33073254
Als een mod zegt dat het waar is geloof het dan nou maar... er zijn voor een fa meerdere manier om het te checken
pi_33073280
Straks moet ik ook nog bewijzen dat ik echt Kleintje ben.

miss_bleu, ben jij het wel echt? Ben je niet fake?
pi_33073307
Catfight, purrrrrr. .

Hoe vind je die bonje om jou nou, Menno? Ganz geil nicht?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_33073316
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:11 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Maar jij bent nog in opleiding, dus je kan niet alles weten. Een IP uit Breda zegt niet alles he?
En al die achterdocht alleen omdat Menno je vragen niet wil beantwoorden, sneu hoor
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_33073321
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:17 schreef Kleintje het volgende:
Straks moet ik ook nog bewijzen dat ik echt Kleintje ben.

miss_bleu, ben jij het wel echt? Ben je niet fake?
Jij hebt je net al versproken, dat je foto's van je jongere zusje gebruikt
  Nerd met benen woensdag 14 december 2005 @ 15:20:40 #190
18073 miss_bleu
pi_33073346
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:17 schreef Kleintje het volgende:
Straks moet ik ook nog bewijzen dat ik echt Kleintje ben.

miss_bleu, ben jij het wel echt? Ben je niet fake?
nu ikke ben confust
pi_33073353
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:19 schreef MUUS het volgende:
Catfight, purrrrrr. .

Hoe vind je die bonje om jou nou, Menno? Ganz geil nicht?
Dat van die nicht was een geheime missie hoor???
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 december 2005 @ 15:26:07 #192
862 Arcee
Look closer
pi_33073488
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laat hem de naam geven van BB
pi_33074032
*zwijmel*
  Nerd met benen woensdag 14 december 2005 @ 15:52:43 #194
18073 miss_bleu
pi_33074139
lol
pi_33074147
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:48 schreef Kleintje het volgende:
*zwijmel*
[afbeelding]
ik voorspel dat je lekker slaapt vannacht
pi_33074159
Valt niet op he, dat ie is gesoept
pi_33074188
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:48 schreef Kleintje het volgende:
*zwijmel*
[afbeelding]

Ahhh... wat liggen jullie er lief bij
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_33074200
Alsjeblieft zeg, gooi dit topic toch op slot. Het is een schande voor FOK! en alle users.
pi_33074201
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:53 schreef Kleintje het volgende:
Valt niet op he, dat ie is gesoept
Issie gesoept dan
Zou je niet zeggen inderdaad
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_33074205
Hij kijkt wel heel verdrietig op die foto hoor..
pi_33074237
Of heb je altijd een zak over je hoofd als je onder de zonnebank ligt?
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33074274
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:55 schreef knowall het volgende:
Alsjeblieft zeg, gooi dit topic toch op slot. Het is een schande voor FOK! en alle users.
Want
Lurf is the message and the message is Lurf
  woensdag 14 december 2005 @ 16:54:03 #203
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_33075522
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:35 schreef BBMenno het volgende:
Hallo allemaal!

Het is een tijdje geleden al dat ik op FOK ben geweest, dus dacht het wordt hoog tijd om weer langs te komen...en ik zie dat er genoeg vragen weer zijn. Helaas heb ik nu en de rest van de week niet veel tijd,. Maar als je een brandende vraag hebt, dan kan je die stellen op mijn site (www.bbmenno.nl)! Want vanochtend heb ik de 50.000ste bezoeker kunnen verwelkomen. Ik vind het echt een eer dat er zoveel mensen naar mijn site komen....en zeker ook de lieve berichten in mijn gastenboek (ruim 1100!!!!). Daarom ga ik wat terug doen. Vanaf 13.00 deze middag tot aan vrijdag 15.00 uur mogen jullie allemaal een vraag stellen en zal ik die allemaal persoonlijk beantwoorden....dus mocht je een vraag hebben...ga dan naar mijn site....ik ben benieuwd wat jullie allemaal nog willen wetenn!!!

Tot snel Menno
Beste Menno,

Je leek 'n beetje moeite te hebben om je te verkleden als vrouw. Waarom eig. vroeg ik me af?
Is dat lastiger dan je verkleden als iets of iemand anders? Daar is hier nl. een discussie over.
Roel vindt het akelig, geldt dat ook voor jou? En zo ja, waarom?

Top dat je nog steeds 'beschikbaar' bent! Daar kunnen zelfs Audrey en Gert-Jan een puntje aan zuigen!
'Beam me up Scotty'
  woensdag 14 december 2005 @ 19:44:35 #204
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_33079422
Joeppie menno was in the house!!!

Word er niet gek van dat je overal word herkend als je in Breda uit gaat of loopt?
Ik zie af en toe Ruud uit BB 1 lopen door Breda en denk dan he.... daar istie weer...
Blijft toch grappig, lijkt of je hem heel goed kent door BB!
Born this way
  woensdag 14 december 2005 @ 22:26:58 #205
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_33085970
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:57 schreef trpetine het volgende:
En weer een nieuw stukje van de Site
Huh! Dat icoontje van jou, dat heb ik járen geleden nog eens gemaakt!
Nou ja, you're welcome als je hem wilt gebruiken hoor, maar deze versie heb ik zelf al zo lang niet meer online staan, dat ik me afvraag hoe je er aan komt.

Anyway, sorry voor het offtopic gebeuren.
Hoi Menno! Welkom terug!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 december 2005 @ 01:21:08 #206
862 Arcee
Look closer
pi_33091770
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:44 schreef keizerpinguin het volgende:
Word er niet gek van dat je overal word herkend als je in Breda uit gaat of loopt?
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:31 schreef BBMenno het volgende:
krijg over het algemeen alleen maar positieve reacties....maar raar blijft het wel wanneer je op straat loopt, uit gaat of als je op lanzarote bent, dat er dan mensen naar je toe komen om dingen te vragen!!! maar het heeft ook wel iets leuks moet ik zeggen...
pi_33102589

Menno heeft net op mijn web-log een reactie gegeven!

Erg leuk, het is dus echt een normale jongen die gewoon even geniet van de aandacht!

voor Menno!
pi_33104969
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:26 schreef Jane het volgende:
Huh! Dat icoontje van jou, dat heb ik járen geleden nog eens gemaakt (...) dat ik me afvraag hoe je er aan komt (...)
Google:
http://www.dotjedons.org/Techniek/Techniek.htm
  donderdag 15 december 2005 @ 17:36:17 #209
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_33107412
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_33128115
op www.bbmenno.nl :

15 december 2005

De laatste 24 uur zijn in gegaan....
Wat kunnen jullie een vragen stellen zeg! Inmiddels zijn er bijna 150 vragen gesteld en de laatste 24 uur gaan nu pas in.. Één ding is zeker; ik verveel mij niet!! Dank daarvoor.. ik vind het heel leuk om te doen, en ik moet zeggen dat ik sommige vragen erg leuk vind om te beantwoorden.

Voor de duidelijkheid.. morgen om 15.00 uur sluiten we de vragenlijst en hopelijk niet snel daarna zullen alle vragen met antwoorden verschijnen op mijn site! Dus blijf mijn site zeker in de gaten houden!

Groetjes Menno

P.s.: De beloofde vakantiefoto's komen morgen op de site.
pi_33134761
Nog 8 minuten!
pi_33135059
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:52 schreef SlimShady het volgende:
Nog 8 minuten!
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:32:52 #213
122357 www.marjol3in.com
____________________
pi_33135972
* Zegt alsnog 'Hallo Menno *

Vrolijk Kerstfeest alvast
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:39:51 #214
17960 trpetine
Poing Poing...
pi_33136182
quote:
En dat is dus ook de plek waar ik hem vond Jane.
Wat grappig dat hij eigenlijk van jou is!
Mijn dank voor het maken en gebruiken!
De truc is dansen op de gulden middenweg
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:58:43 #215
521 ruby
Hell yeah!
pi_33143215
Hoi Menno, hoe is het om de ex-bewoners weer te zien? Is dat niet maf? Wordt er normaal gecommuniceerd of voel je nog wrijving bij bepaalde bewoners?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_33152716
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:55 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Issie gesoept dan
Zou je niet zeggen inderdaad
Ik was ook al aan het kijken waar ik dat kon zien!
Kanp gedaan hoor!
Inspiratieloos!
pi_33152778
Jezus wat een groupies hier


Hee pik, welkom he!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2005 02:13:08 ]
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:56:33 #218
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_33237994
Hij heeft de meeste vragen inmiddels keurig beantwoord op zijn website!!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33238154
Tssss, lekkere gozer die Menno. Opeens wil ie niet meer met me trouwen
  donderdag 22 december 2005 @ 22:47:14 #220
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33326541
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:21 schreef BBMenno het volgende:
flugeltje ik zal je wat vertellen....als joost wint...en joost gaat winnen....dan vlieg ik met hem naar kaapstad......ga je dan mee?
Wanneer gaan we?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33326617
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_33329974
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wanneer gaan we?

Prettige vakantie toegewenst dan maar flugel
Vertel je nog wel even hoe het is geweest.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  vrijdag 23 december 2005 @ 01:42:20 #223
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_33333120
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wanneer gaan we?
Veel plezier flugel
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_33335629
Ik dacht inderdaad gelijk aan jou!
Veel plezier. Sturen jullie mij, zijn aanstaande vrouw, wel een kaartje?
pi_33339250
Menno, wat ging er door je heen toen Ingrid de studio binnen kwam rennen? En heb je hoor verder nog gesproken?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')