Vindt ik mooi ja.Zitten echt juweeltjes tussen,maar dat mag je niet zeggen,maar zoals dat nummer van Guus Meeuwis(De weg),of Dichter bij ow en Heilige Anthonius van Rowwen Heze echt schitterend.Of het laatste nummer van Marco Borsato met Ali B,en nog voor een goed doel ook.quote:Op zondag 27 november 2005 00:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nederlandstalige gevoelsnummers is "jouw ding" ?
Weltrusten Moni R2-D2.Ik blijf het zo doen,omdat ik Monique wel een heel mooie naam vindt.quote:Op zondag 27 november 2005 00:41 schreef R2-D2 het volgende:
Welterusten mensen![]()
mischien morgen een verslagje over R2-D2 op d'r XT door de sneeuw
![]()
![]()
Garpig spelquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe snel kun je A t/m Z typen met toetsenbord op z'n kop
Lastig met laptop overigens, dan zie je het scherm niet meer
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
Do not try to follow me and my KTM.
[afbeelding]
Veel plezier bij het voetballen.quote:Op zondag 27 november 2005 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Even starten met de nieuwe Husky.![]()
[afbeelding]
Pimpber, zeg maar tegen Youssef dat hij je goed heeft bijgepraat over de oude topics.![]()
Laten we het droog houden vandaagstraks naar het voetballen.
En ik mis een klapjap, snel maar weer naar beneden, Nick zijn speelvriendje is er niet.
Beetje asociaal om nu (lang) te gaan fokken.![]()
Moeten ook niet te laat weg hier.
![]()
Tot vanavond weer.![]()
Op zondagquote:Op zondag 27 november 2005 11:11 schreef Roderick2085 het volgende:net m'n ontbijt op... mag zo weer naar m'n werk
* Fulcrum_X kijkt naar buitenquote:Op zondag 27 november 2005 12:15 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Sneeuw heeft vanochtend Amsterdam bereikt
quote:Op zondag 27 november 2005 08:12 schreef worldpimber het volgende:
Even ontbijten met 2 negerzoenen en dan weer ligen![]()
Zal wel goed verdienen op zondag werkenquote:Op zondag 27 november 2005 11:11 schreef Roderick2085 het volgende:net m'n ontbijt op... mag zo weer naar m'n werk
Als je alleen de zondagen werkt, is het niet zo erg. Ook jarenlang als bijbaantje gedaan en het verdiende inderdaad goed. Ik moest er m'n hele studie van betalen. Ik werkte toen liever de zondagen omdat ik op zaterdagen meestal al wat beters te doen had.quote:Op zondag 27 november 2005 12:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zal wel goed verdienen op zondag werken![]()
Hier ligt ook geen sneeuw, het sneeuwde alleen even (precies tijdens m'n krantenronde natuurlijkquote:Op zondag 27 november 2005 12:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
* Fulcrum_X kijkt naar buiten
Hmm nog geen sneeuw![]()
Goed hoorquote:Op zondag 27 november 2005 12:36 schreef bwt het volgende:
@ raus en Mercy
Hoe is de trip naar Nijmegen gister verlopen?
quote:Op zondag 27 november 2005 12:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Goed hoorwas erg leuk/lekker
![]()
was wel even schrikken toen ik te horen kreeg dat ik in mijn blote reet moest lopen![]()
Je mocht je helm toch ophoudenquote:Op zondag 27 november 2005 12:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
was wel even schrikken toen ik te horen kreeg dat ik in mijn blote reet moest lopen![]()
was het een Sauna trip soms?quote:Op zondag 27 november 2005 12:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 12:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
quote:
In de Grafische industrie gaan werken!Op Zondag 300% en tijdens kerst en nieuwjaarsdag 400%.quote:Op zondag 27 november 2005 12:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als je alleen de zondagen werkt, is het niet zo erg. Ook jarenlang als bijbaantje gedaan en het verdiende inderdaad goed. Ik moest er m'n hele studie van betalen. Ik werkte toen liever de zondagen omdat ik op zaterdagen meestal al wat beters te doen had.
Raus is al druk bezig met typenquote:Op zondag 27 november 2005 12:46 schreef hicham het volgende:
[..]
[..][afbeelding]
Wij willen details [afbeelding]
Oh, dat valt dan weer tegenquote:Op zondag 27 november 2005 12:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
was een verassing van Rausje
![]()
er werd wel naakt door de sneeuw gerend hoorquote:Op zondag 27 november 2005 12:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, dat valt dan weer tegen
Ik had meer iets in gedachten van, Mercy naakt door de sneeuw in het bos rennen en de rest mocht op je schieten met paintballguns ofzo![]()
Het was een verrassing van en voor Rausje.quote:Op zondag 27 november 2005 12:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
was een verassing van Rausje
![]()
Altijd fijn als je toch een fijne dag hebt.quote:Op zondag 27 november 2005 13:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het was een verrassing van en voor Rausje.![]()
We zijn twee jaar samen, dus ik wilde iets leuks organiseren.Ik was met Dribbel aan het kletsen en kwam zo op de Thermen uit.
Het leek me wel leuk om een relaxdagje te doen en het zou ook heel goed zijn voor mij nu ik zo'n last van de reuma heb. Het bleek dat mensen van een reumajongerenvereniging waar ik nu bij ben ook daar heen zouden gaan, maar ik had al geregeld dat ik met Martie zou gaan. Ze gebruikten echter op hun site 'Thermen' en 'Sanadome' Nijmegen door elkaar. Zij gingen blijkbaar niet naar de Thermen maar naar het Sanadome. Het verschil zit 'm in de badkleding begrijp ik nu.
![]()
Zowel Martie als ik zijn nog nooit naar de Sauna geweest. Ik heb van veel mensen over verschillende thermaalbaden gehoord en ik begreep dat het daar dan voornamelijk om de baden ging en dat het extra lekker is voor mensen met gezondheidsproblemen, maar natuurlijk heerlijk is voor iedereen. Ik had in gedachte dat het ook hier voornamelijk om de baden ging met een paar stoomcabines erbij, maar de nadruk lag juist op de sauna's.![]()
Ik had een ontbijtarrangement geregeld. We gingen eerst aanmelden bij de balie. De receptioniste vroeg aan mij of ik wist dat er geen badkleding gedragen wordt of iets dergelijks. Ik dacht even dat ik het verkeerd gehoord had, want ik dacht op de site gelezen te hebben dat het juist verplicht was (staat op de site van Sandome). Ik stond volgens mij nogal verdwaasd te kijken, dus ze vroeg of ik er van geschrokken was. Ik kon nog gauw 'nee hoor' zeggen, maar ik kreeg het al een beetje benauwd.
![]()
Tijdens het ontbijt aan Martie gevraagd of dat nou echt waar is. Ik voelde me behoorlijk schuldig, want het zou een leuke verrassing moeten zijn en ik vind het behoorlijk lullig om iemand bij wijze van verrassing in z'n blote reet te moeten laten lopen.![]()
![]()
Eigenlijk wilde ik zo snel mogelijk weer naar huis.
Het idee was om zo lang mogelijk over het ontbijt te doen, snel zo'n bad in te springen en lekker veel met badjas in de relaxruimte te zitten. Gelukkig hadden we ook een hydromassage die samen ook bijna een uur duurde.
![]()
Nou ja, omdat we er nou eenmaal toch waren, hebben we besloten om goede uitleg te vragen en het er dan toch maar op te wagen.Uiteindelijk viel het gelukkig allemaal erg mee en hebben we eigenlijk een heel relaxt en superleuke dag gehad tussen al die bloterikken. Ach ja en met de lekkerste bloterik in de buurt is het altijd prima.
![]()
![]()
Tnx. Het was even schrikken omdat ik er niet op bedacht wasquote:Op zondag 27 november 2005 13:12 schreef hicham het volgende:
Leuk verhaaltje, en zo te zien ook een leuke dag gehad
Quoten van zo een lang verhaal doe ik niet, heeft richardgie al gedaan
Sanadome lijkt me qua baden en zo misschien wel lekkerder. Ik had me er nu ook heel wat anders bij voorgesteld, maar de sauna is helemaal niet tegengevallen. Ik wil best nog een keer.quote:Op zondag 27 november 2005 13:22 schreef bwt het volgende:
En dan de volgende keer weer de sauna of toch eens sanadome proberen? die ligt naast CWZ (Canisius Wilhelmina ziekenhuis)
Er schijnt ook ergens in Nederland een naaktdorp te zijn, als je het echt zo leuk vond moet je misschien maar eens overwegen te verhuizenquote:Op zondag 27 november 2005 13:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tnx. Het was even schrikken omdat ik er niet op bedacht wasen zoiets anders niet als verrassing maar in overleg had geregeld. Maar het was erg leuk ja.
Gauw weer eens gaan.![]()
Lijkt sprekendquote:
Lekkerrrrrrr he zo'n saunaquote:Op zondag 27 november 2005 13:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tnx. Het was even schrikken omdat ik er niet op bedacht wasen zoiets anders niet als verrassing maar in overleg had geregeld. Maar het was erg leuk ja.
Gauw weer eens gaan.![]()
In je blote reet door de brandnetels rennen?Loop je meteen de hele dag te krabben.quote:
ik heb hiervoor wel eens in een sauna gezeten maar door de hoge luchtvochtigheid kon ik het toch niet lang volhoudenquote:Op zondag 27 november 2005 13:22 schreef bwt het volgende:
En dan de volgende keer weer de sauna of toch eens sanadome proberen? die ligt naast CWZ (Canisius Wilhelmina ziekenhuis)
Saunnaaien hebben we nog niet geprobeerd maar het is ongetwijfeld aan te raden.quote:Op zondag 27 november 2005 13:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrr he zo'n sauna![]()
ff wennu tuurlijk maar dan is ut wel heerlijk saunaaien toch?
Rebbeltjuh heeft immer een 10 badenkarte![]()
er waren speciale relaxruimten aanwezigquote:Op zondag 27 november 2005 13:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Saunnaaien hebben we nog niet geprobeerd maar het is ongetwijfeld aan te raden.![]()
Serieus, het is lekker ja.![]()
Zo bedoelde ik ut nie hoorquote:Op zondag 27 november 2005 13:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Saunnaaien hebben we nog niet geprobeerd maar het is ongetwijfeld aan te raden.![]()
Serieus, het is lekker ja.![]()
Wat is dat toch telkens met die letter boven je quote?quote:Op zondag 27 november 2005 13:33 schreef FemaleRebbel het volgende:
[blaat]
ik sputter meestal eerst een hele hoop tegen als ik ergens tegenop zie, maar uiteindelijk probeer ik het wel altijd.quote:Op zondag 27 november 2005 13:33 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik ut nie hoor![]()
![]()
Maar wel gaaf voor jullie dat jullie nu saunagangsters zijn.......
quote:Op zondag 27 november 2005 12:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, dat valt dan weer tegen
Ik had meer iets in gedachten van, Mercy naakt door de sneeuw in het bos rennen en de rest mocht op je schieten met paintballguns ofzo![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 13:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik sputter meestal eerst een hele hoop tegen als ik ergens tegenop zie, maar uiteindelijk probeer ik het wel altijd.En uiteindelijk valt het dan 9 van de 10 keer reuze mee.
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 13:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat is dat toch telkens met die letter boven je quote?
Kom je daar opeens Lars en zijn hond tegen... en even later Pepijn + vriendinquote:Op zondag 27 november 2005 13:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
jij stelde al voor om na de lunch ertussen uit te naaien
![]()
Dat geldt voor mij dus ook en vervolgens denk je dat had ik veel eerder moeten doen.quote:Op zondag 27 november 2005 13:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik sputter meestal eerst een hele hoop tegen als ik ergens tegenop zie, maar uiteindelijk probeer ik het wel altijd.En uiteindelijk valt het dan 9 van de 10 keer reuze mee.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |