quote:Advertentie
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zou je voor mij foto's willen maken van hetgeen er stuk is ?![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:47 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Geventileerde Schijfremmen, Magnesiumvelgen![]()
Deze reklameruimte is gereserveerd voor onze "oude rotten"
FOK! MC 35+
De groenequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:12 schreef Brighteyes het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)n_bmw/12908406.html?
en nog een
Ineens toch wat geld over?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:12 schreef Brighteyes het volgende:
en nog een
Wat heeft die Amerikaanse vlag achter je kentekenplaat te betekenenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een boodschappenwagentje.![]()
[afbeelding]
Ik vind die zilvere wel mooiquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:12 schreef Brighteyes het volgende:
en nog een
er is natuurlijk altijd de optie van het inruilen van de soes en ik verwacht een Alp aan Eneco geld terug te krijgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ineens toch wat geld over?![]()
Die laatste is wel een euh.. apart kleurtje.
Vind het wel uitstraling hebben.
Net zoiets aparts als jullie bankstel.![]()
En dan ook nog eens op een nakedquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tussen rijden met Leer of Textiel zit zeker wel veel verschil in![]()
ben zelf ook eens aan het testen geweesten met textiel scheelt het toch wel hoor
![]()
Ziet er leuk uit als speelfietsjequote:Op vrijdag 25 november 2005 17:35 schreef Worldbeater het volgende:
Edit: nog wel even een piccie spammen van de nieuwe Derbi GPX1.
[afbeelding]
niet bij een particulier. En toen ik de soes kocht (was duurder) kreeg ik ook alleen maar kortingquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat heeft die Amerikaanse vlag achter je kentekenplaat te betekenen
Volgens mij had jij ook nog een helm met een Amerikaanse print toch
En RB een tankpad op z'n Fazer met iets Amerikaans erop
Wat is dit voor een kutclubbie
[..]
Ik vind die zilvere wel mooiZiet er niet zo brak uit als een Transalp
En als je geen nieuwe kleding had gekocht dan kon je dat erbij krijgen volgens mij
In de advertentie staat:quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
niet bij een particulier. En toen ik de soes kocht (was duurder) kreeg ik ook alleen maar korting
Daar doelde ik eigenlijk opquote:Evt. extra (zit dus niet in de prijs):
- acculader;
- schijfremslot Kryptonite;
- kleding van MQP (Jas XL type warlock zw/zilv.gr. en lederen broek type Avenger
maat 51.
die 1e is wel laag geprijsd hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:12 schreef Brighteyes het volgende:
en nog een
Psssttt.. it is all a cover.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef hicham het volgende:
Wat heeft die Amerikaanse vlag achter je kentekenplaat te betekenen
Volgens mij had jij ook nog een helm met een Amerikaanse print toch
En RB een tankpad op z'n Fazer met iets Amerikaans erop
Wat is dit voor een kutclubbie
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:37 schreef stinkie het volgende:
er is natuurlijk altijd de optie van het inruilen van de soes en ik verwacht een Alp aan Eneco geld terug te krijgen![]()
Nu ik de foto's terugkijk zie ik dat idd ja, kon het me vaag herinnerenquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar op mijn helm is de Australische vlag.
Die lijkt er natuurlijk op.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
Hoe ging het destijds met OPM's linkerbochten?![]()
![]()
Stilstaan, afstappen, motor omdraaien, opstappen en weer verder rijden?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ik hoor net via dit Forum (van iemand die vandaag bij de motorzaak is geweest) dat hij even moest doorgeven dat de jarretelletjes voor mijn motor dinsdag binnenkomen.
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:41 schreef road-racer het volgende:
ik dacht dat m'n vorige crosser vastliep had ik tijdens het uitlopen de sloot in gestuurd. m'n kinstuk van de helm gescheurd, aantal blauwe plekken. ging iets harder dan verwacht. later bleek dus dat de benzine op was.....
|(|(|(|(|(|(|(|(|(|(
Je weet toch wel wat een jarretel isquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:26 schreef hicham het volgende:Ikke niet begrijp, je bedoelt het Fok!Forum of Motor-Forum.nl?
En jarretelletjesJe bedoelt die nokkenaskettingspaners oid, datgene wat je moest vervangen
Jij blij dat je daar weg bentquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
En ineens mailt mijn oude chef dat hij informatie wilt over een order die hij ontvangen heeft van een klant, maar niet weet hoe af te handelen.
Die zit nu nog op kantoor te werken.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
wat moet je anders met je geld?![]()
dat het voor om de motor was begreep ik wel... maar die 8 meter kon ik niet echt verklarenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:34 schreef hicham het volgende:
Om de hoes vast te zetten, tegen grijpgrage handjes of de wind
Begin nu met die kabel aan het voorwiel en wikkel hem ongeveer 3 / 4 keer rond de motor en eindig bij het achterwiel. Als die hoes het nu nog voor elkaar krijgt te verdwijnen weet ik het ook niet meer hoor
Moedersquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat het voor om de motor was begreep ik wel... maar die 8 meter kon ik niet echt verklaren
mijn ma vertelde dat ze aan de voorkant de hoes weer ff naar beneden had getrokken, was door de wind wat omhoog gekomen... en dat nog in de achtertuin....![]()
mijn ma ook: hij stond wel erg schuin... hij staat alleen op de standaard, kan dat geen kwaad?![]()
vond het wel aardig jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Moeders![]()
Heb je hem wel vastzitten door een oogje, want anders kan ie helemaal wegwaaien (maar aangezien het in een tuin is neem ik aan dat er wel een schutting is die hem tegenhoudt)
Die 8 meter heb ik gedaan om hem om de motor te wikkelen. Klinkt misschien raar, maar zoals je vanochtend hebt kunnen lezen scheuren die oogjes gewoon door. En omdat er hier ook wat grijpgrage handjes door de buurt lopen (ook zwervers schijnen motorhoezen leuk te vinden als slaapzak) wou ik geen touw doen oid*. Want dat snijden ze natuurlijk gewoon door
* voor richardgie: Of Iets Dergelijks
Roderick, Roderick...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:00 schreef Roderick2085 het volgende:zo, dat was best wel ff wat bijlezen....
maarre, hicham... waarom 8 meter kabel
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
En omdat er hier ook wat grijpgrage handjes door de buurt lopen (ook zwervers schijnen motorhoezen leuk te vinden als slaapzak) wou ik geen touw doen oid*. Want dat snijden ze natuurlijk gewoon door
* voor richardgie: Of Iets Dergelijks
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Roderick, Roderick...
[afbeelding]
Voor de motor, dat snap je toch wel![]()
Hmm okee dan zal het wel 25kw zijn (kan me ook niet anders voorstellen.. al verklaren sommige GS500 rijders mij voor gekquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die van Raus was geen 23.7KW maar die haalde ook maar net de 180 hoor![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Roderick, Roderick...
[afbeelding]
Voor de motor, dat snap je toch wel![]()
Nee, juist niet. Hij zegt dat die van Rausje onbegrenst is en maar net de 180 haaldequote:Op vrijdag 25 november 2005 21:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm okee dan zal het wel 25kw zijn (kan me ook niet anders voorstellen.. al verklaren sommige GS500 rijders mij voor gek).
Maar kan me niet voorstellen dat textiel of leer een top scheelt van 40 km/u![]()
Waar werkte je ook alweer?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Ben weer thuis trouwens, viel even in voor een collega op koopavond
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de koeien van stal moest halen
Cow & Chicken!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ergens in een stal in Friesland...
[afbeelding]
Oooooooooooooooohhhhquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Cow & Chicken!![]()
![]()
Nee ik doe hetzelfde werk als pimb![]()
Ben blij dat ik weer vaste grond onder de voeten heb. wat een god vergeten k*t weer was het de laatste twee dagen.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:24 schreef RB het volgende:
[..]
Ben blij dat ik weer vaste grond onder de voeten heb. wat een god vergeten k*t weer was het de laatste twee dagen.![]()
Ben blij dat ik een beetje te klein ben voor mijn gewichtanders was ik bijna weggewaait bij een windsterkte van 70 á 80 knopen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |