Vindt ik mooi ja.Zitten echt juweeltjes tussen,maar dat mag je niet zeggen,maar zoals dat nummer van Guus Meeuwis(De weg),of Dichter bij ow en Heilige Anthonius van Rowwen Heze echt schitterend.Of het laatste nummer van Marco Borsato met Ali B,en nog voor een goed doel ook.quote:Op zondag 27 november 2005 00:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nederlandstalige gevoelsnummers is "jouw ding" ?
Weltrusten Moni R2-D2.Ik blijf het zo doen,omdat ik Monique wel een heel mooie naam vindt.quote:Op zondag 27 november 2005 00:41 schreef R2-D2 het volgende:
Welterusten mensen![]()
mischien morgen een verslagje over R2-D2 op d'r XT door de sneeuw
![]()
![]()
Garpig spelquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe snel kun je A t/m Z typen met toetsenbord op z'n kop
Lastig met laptop overigens, dan zie je het scherm niet meer
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
Do not try to follow me and my KTM.
[afbeelding]
Veel plezier bij het voetballen.quote:Op zondag 27 november 2005 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Even starten met de nieuwe Husky.![]()
[afbeelding]
Pimpber, zeg maar tegen Youssef dat hij je goed heeft bijgepraat over de oude topics.![]()
Laten we het droog houden vandaagstraks naar het voetballen.
En ik mis een klapjap, snel maar weer naar beneden, Nick zijn speelvriendje is er niet.
Beetje asociaal om nu (lang) te gaan fokken.![]()
Moeten ook niet te laat weg hier.
![]()
Tot vanavond weer.![]()
Op zondagquote:Op zondag 27 november 2005 11:11 schreef Roderick2085 het volgende:net m'n ontbijt op... mag zo weer naar m'n werk
* Fulcrum_X kijkt naar buitenquote:Op zondag 27 november 2005 12:15 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Sneeuw heeft vanochtend Amsterdam bereikt
quote:Op zondag 27 november 2005 08:12 schreef worldpimber het volgende:
Even ontbijten met 2 negerzoenen en dan weer ligen![]()
Zal wel goed verdienen op zondag werkenquote:Op zondag 27 november 2005 11:11 schreef Roderick2085 het volgende:net m'n ontbijt op... mag zo weer naar m'n werk
Als je alleen de zondagen werkt, is het niet zo erg. Ook jarenlang als bijbaantje gedaan en het verdiende inderdaad goed. Ik moest er m'n hele studie van betalen. Ik werkte toen liever de zondagen omdat ik op zaterdagen meestal al wat beters te doen had.quote:Op zondag 27 november 2005 12:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zal wel goed verdienen op zondag werken![]()
Hier ligt ook geen sneeuw, het sneeuwde alleen even (precies tijdens m'n krantenronde natuurlijkquote:Op zondag 27 november 2005 12:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
* Fulcrum_X kijkt naar buiten
Hmm nog geen sneeuw![]()
Goed hoorquote:Op zondag 27 november 2005 12:36 schreef bwt het volgende:
@ raus en Mercy
Hoe is de trip naar Nijmegen gister verlopen?
quote:Op zondag 27 november 2005 12:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Goed hoorwas erg leuk/lekker
![]()
was wel even schrikken toen ik te horen kreeg dat ik in mijn blote reet moest lopen![]()
Je mocht je helm toch ophoudenquote:Op zondag 27 november 2005 12:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
was wel even schrikken toen ik te horen kreeg dat ik in mijn blote reet moest lopen![]()
was het een Sauna trip soms?quote:Op zondag 27 november 2005 12:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 12:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
quote:
In de Grafische industrie gaan werken!Op Zondag 300% en tijdens kerst en nieuwjaarsdag 400%.quote:Op zondag 27 november 2005 12:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als je alleen de zondagen werkt, is het niet zo erg. Ook jarenlang als bijbaantje gedaan en het verdiende inderdaad goed. Ik moest er m'n hele studie van betalen. Ik werkte toen liever de zondagen omdat ik op zaterdagen meestal al wat beters te doen had.
Raus is al druk bezig met typenquote:Op zondag 27 november 2005 12:46 schreef hicham het volgende:
[..]
[..][afbeelding]
Wij willen details [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |