Je brengt me echt op een ideequote:Op zaterdag 26 november 2005 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik plan het liefste een beetje vooruitzal druk zijn morgen, en straks sta ik een half uur te lang in de verkeerde rij.
![]()
Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt.
[..]
Ik zat te denken aan een bruin cafe met videobeemer, en Richardgie die een meter bier besteld in de gezelligheid.Lekker alle vrouwen omhelzen als er gescoord wordt.
![]()
En misschien mag je ook nog iemand troosten als het tegenzit.![]()
Zit je daar zonder je voetbalhart, maar vol medeleven.![]()
Waarschijnlijk een gas met een dichtere soortelijke massa, dan wordt de vering minder samengedrukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
heb ik toch nog iets goed gedaan vandaagquote:
jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja, had ik al gezegd dat ik zo blij ben met mijn ventieltje?
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zit trouwens ook nog een schroef bovenaan om e.a. te verstellen.![]()
![]()
![]()
Ik hou wel van een beetje straffe setup.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:13 schreef hicham het volgende:
@peppo: Waarom keek Nick eigenlijk naar het junior songfestival, voor dit zangeresje?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:15 schreef R2-D2 het volgende:Stuudje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaf het probleem zelf al aan.quote:
Nog knap gepost met z'n toetsenbord anderom.![]()
Wel de enige waar ik een blauwdruk van heb tot nu toe, de rest telt niet meequote:Op zaterdag 26 november 2005 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmprf, in een normaal stadion ben je nog niet geweest.![]()
Hah!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Die spanning op het gezicht ook bij het uitdelen van de punten. Onbetaalbaar.![]()
Maar bijna de enige favo was Nederland.![]()
De winnares had ook een rare muts/kap/haarbanddinges.![]()
Maar ja, dat viel tenminste op.............
"Wij" zagen er weer zoals gewoonlijk erg onverzorgd uit..alsof we hier het oostblok zijn qua mode.![]()
Casual is nice for dailey use.![]()
Handen kruisen en gewoon blind typenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Op z'n kop leggen?En hoe moet je dan typu.![]()
niet zo snel dan, ik was al bezig... die knopjes zijn ook veel te kleinquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stuudje.![]()
[..]
Hij gaf het probleem zelf al aan.
Mijn post was om 23:19 en zijn edit om 23:21quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stuudje.![]()
[..]
Hij gaf het probleem zelf al aan.
Hoe snel kun je A t/m Z typen met toetsenbord op z'n kopquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
is lastig hoor, op z'n kop typen
![]()
Blind typen doe ik toch al.Vandaar dat ik alles ook 25 keer moet verbeteren voordat het daadwerkelijk geplaatst kan worden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Handen kruisen en gewoon blind typen![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
Blind typen doe ik toch al.Vandaar dat ik alles ook 25 keer moet verbeteren voordat het daadwerkelijk geplaatst kan worden.![]()
Het laatste examen Engels dateert van 1988.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:21 schreef hicham het volgende:
Hah!Op heterdaad!
Daily
Maar dit foutje valt wel mee
Kan je het toch altijd eerst effe printen,voordat je het plaatst.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe snel kun je A t/m Z typen met toetsenbord op z'n kop
Lastig met laptop overigens, dan zie je het scherm niet meer
en laat ik nou net beneden met m'n laptop op schoot zitten.... (ok, wel remote achter de pc boven, maar je moet toch iets)quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe snel kun je A t/m Z typen met toetsenbord op z'n kop
Lastig met laptop overigens, dan zie je het scherm niet meer
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
Blind typen doe ik toch al.Vandaar dat ik alles ook 25 keer moet verbeteren voordat het daadwerkelijk geplaatst kan worden.![]()
Je bedoelt 2 voor 15quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
Aah, de kaartjes kosten normaal 17. 50 per stuk.......nou even kijken of ik er 15 voor 2 kan krijgen zo kort dag.![]()
![]()
![]()
Daar in m'n icon jaquote:
O ja,berichten naar jou gaan (meestalquote:
Mooie icon trouwensquote:
sure*quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
O ja,berichten naar jou gaan (meestal) wel in een keer goed.
![]()
Of eh,nou ja na ongeveer vier keer verbeteren.quote:Op zondag 27 november 2005 00:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mooie icon trouwens![]()
[..]
sure*
*sjoer, zeker![]()
![]()
Nederlandstalige gevoelsnummers is "jouw ding" ?quote:Op zondag 27 november 2005 00:08 schreef richardgie het volgende:
[..]
Of eh,nou ja na ongeveer vier keer verbeteren.![]()
Zit trouwens naar Guus Meeuwis te luisteren.Wel een heel mooi nummer."De weg".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |