Misschien omdat ik een oude foto heb gepost? Hij lijkt het bij de rest van de populatie van dit topic wel te doen, dus ik kan me echt niets anders bedenken.quote:Op maandag 28 november 2005 15:39 schreef Lionheaad het volgende:
waarmo zie ik geen nieuwe foto???
en rosenberg staat tips te gevenquote:Op maandag 28 november 2005 17:42 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Naar verluidt staat Charisteas nog steeds te golfen.
Stuk ongeduld.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:41 schreef Vipers het volgende:
wanneer is de uitslag?
Is altijd wel handig om direct bij het plaatsen van de foto te vermeldenquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:43 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Stuk ongeduld.![]()
Tussen 3 en 4 uur vanmiddag. De foto staat er pas vanaf gisteren half vier namelijk.
Ik zit op werk iigquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:09 schreef Goofup het volgende:
inderdaad goed om het te vermelden. Is het niet handig om uitslagen rond een uur of 12-13:00 uur of rond 17:00 uur prijs te geven ivm pauzes op werk en/of klaarzijn, of studeert iedereen en gaat dat niet op?
Werk inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:09 schreef Goofup het volgende:
inderdaad goed om het te vermelden. Is het niet handig om uitslagen rond een uur of 12-13:00 uur of rond 17:00 uur prijs te geven ivm pauzes op werk en/of klaarzijn, of studeert iedereen en gaat dat niet op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |