Ja, ik denk dat die arme, arme Lieske nu vréselijk gebasht gaat worden, en ze zit toch al in het verdomhoekje want dat gemene BB laat haar helemaal links liggen terwijl Lieske gewoon een ontzettend lieve, goudeerlijke, interessante intelligente choppie choppie tópmeid is!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef regenworm het volgende:
Ben benieuwd of Lieske nu het nieuwe bash slachtoffer gaat worden.
Lieske bash is zielig voor lieske maar als ze het goed uitspeelt dan kan ze daar haar voordeel uithalen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef teamlead het volgende:
[..]ongetwijfeld ja.. Lieske staat alleen in de groep.. dus Lieske is nu de lul.. alleen Joost zal nog een beetje sociaal doen
en dan komt Ingrid weer terug
Door wie dan Gert?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat die arme, arme Lieske nu vréselijk gebasht gaat worden, en ze zit toch al in het verdomhoekje want dat gemene BB laat haar helemaal links liggen terwijl Lieske gewoon een ontzettend lieve, goudeerlijke, interessante intelligente choppie choppie tópmeid is!
En hoe is het op Aruba dan ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Hier schijnt de zon en is het windstil, nog geen drupje regen gehad.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau moet eigenlijk nog een DnD campagne maken en zit gewoon te fokken en te BB'en
Ach, dat kan morgen in de trein ook nog welquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau moet eigenlijk nog een DnD campagne maken en zit gewoon te fokken en te BB'en
Sluit me helemaal bij je aanquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat die arme, arme Lieske nu vréselijk gebasht gaat worden, en ze zit toch al in het verdomhoekje want dat gemene BB laat haar helemaal links liggen terwijl Lieske gewoon een ontzettend lieve, goudeerlijke, interessante intelligente choppie choppie tópmeid is!
* doka stampt boos op de grondquote:
Denk het wel hoor, dom is ze niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:44 schreef Kleintje het volgende:
Ehm Gert... 1 maar....
Volgens mij kan Chantal niet lezen!
Ik waaide zowat van de weg en als je me kent weet je dat daar een behoorlijke storm voor nodig isquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:54 schreef Gert het volgende:
Jemig wat een pakken sneeuw!!!
Hier wááit het nog steeds als een idoot, maar sneeuw ho maar.
Daar kan je aardig in vergissen die NSBer Rob kan op een taktische manier de boel ophitsen tegen Lieske. En aan de andere kant erg lief doen tegen Lieske. Oh wat haat ik die vent.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:48 schreef riri het volgende:
Denk dat niemand Lieske basht in dit groepje,ze mogen haar allemaal graag
Misschien moet ik de ironie tussen de regels voortaan wat aanscherpen. +'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |