Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:13 schreef JohnDope het volgende:
provocerend uitnodigt
Samir A is een terrorist en die man gaat hem uitnodigen voor zijn opleiding, dat is het toppunt van provoceren binnen zijn branch, logisch.quote:
Iemand de toegang niet weigeren, is iets anders dan uitnodigen hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Samir A is een terrorist en die man gaat hem uitnodigen voor zijn opleiding, dat is het toppunt van provoceren binnen zijn branch, logisch.
het behalen van een (willekeurig) diploma biedt inderdaad geen garantie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:13 schreef JohnDope het volgende:
En een hbo opleiding is natuurlijk gewoon een studie, ik heb zelfs mbo technici gezien die meer weten dan sommige op de uni.
Mooi uitgedrukt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:24 schreef halion het volgende:
[..]
"Zoalshetis" kan zichzelf, naast het verschil tussen 'studeren' en 'leren' trachten aan te tonen, beter van zijn eigen ouderwetse opvattingen ontdoen. "Zoalshetis" heeft last van elitaire groepsdrang en een gebrek aan individualiteit.
Hij zegt dat Samir A welkom is op de opleiding, dat is natuurlijk een verkapte invitatie.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Iemand de toegang niet weigeren, is iets anders dan uitnodigen hoor.
Stukje interpetatie. Ik denk niet dat het als invitatie wordt bedoelt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hij zegt dat Samir A welkom is op de opleiding, dat is natuurlijk een verkapte invitatie.
Uiteindelijk draait het allemaal om de kennis. Zeker binnen de informatica zit er geen verschil tussen hbo en uni.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:26 schreef nikk het volgende:
HBO'ers zijn scholieren. Stelletje paupers hier![]()
Ok ben ik met je eens, 1 conclusie kunnen we wel trekken; dat het een provocerend bericht is.quote:
Dan heb je vast een laag EQ.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:35 schreef natte-flamoes het volgende:
nee die conclusie kan ik ook niet trekken.
Naar het eigen volk toe. Die man gaat een terrorist opleiden, met die man zijn kennis kan samir straks mooie bommen maken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:38 schreef natte-flamoes het volgende:
provocerend naar wie?
hallo je dwaalt af, iedereen heeft recht op een opleiding dus ook Samir a.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:41 schreef natte-flamoes het volgende:
maar wacht even. Een rechter kan (helaas) iemand die van plan schijnt te zijn niet veroordelen, maar jij kan dit allemaal eventjes wel?
Einde discussie.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
hallo je dwaalt af, iedereen heeft recht op een opleiding dus ook Samir a.
Ja, maar geen opleiding die te maken heeft met Chemie. De rechters zijn te naïef door te vermelden dat Samir Azzouz alleen plattegronden verzamelde voor de lol.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
hallo je dwaalt af, iedereen heeft recht op een opleiding dus ook Samir a.
ondanks dat ik dubbele evoelens heb bij dit bericht heeft klowjow wel gelijk, hij is onschuldig bevonden... wat kan men doen....quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:24 schreef kLowJow het volgende:
Ik zie het probleem niet. De tijd dat hij met school bezig is, zal hij zich in ieder geval niet met andere zaken bezighouden. Daarnaast zal een verandering van omgeving ook geen kwaad kunnen. Als hij dan toch vrij is kan hij beter iets nuttigs te doen hebben dan dat hij werkeloos en studieloos thuis zit.
Hij is niet onschuldig bevonden maar het is niet bewezen dat hij schuldig is, lijkt me nog al een verschil.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:48 schreef Prego het volgende:
[..]
ondanks dat ik dubbele evoelens heb bij dit bericht heeft klowjow wel gelijk, hij is onschuldig bevonden... wat kan men doen....
met betrekking tot de OP voldoendequote:Op vrijdag 25 november 2005 19:00 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Hij is niet onschuldig bevonden maar het is niet bewezen dat hij schuldig is, lijkt me nog al een verschil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |