of je kan niet klokkijken, of je hebt een zakhorloge.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:25 schreef 700MB het volgende:
Een horloge dragen is ook superouderwets.
Tenzij je nog op de middelbare school zit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:25 schreef 700MB het volgende:
zo'n commodore horloge van de kijkshopquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:30 schreef Kippetje3 het volgende:
Horloge's![]()
Koop dan een ECHTE casio horloge met afstandsbediening erin ofzo![]()
Ik haat die dingenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:31 schreef DeTolk het volgende:
[..]
zo'n commodore horloge van de kijkshop![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:32 schreef Geqxon het volgende:
Verkapt "ik-heb-een-duur-pulsar-horloge" topic
¤ 150,- duurquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:32 schreef Geqxon het volgende:
Verkapt "ik-heb-een-duur-pulsar-horloge" topic
Durf jij pulsar te dragen, heb je daar geen schaamtegevoel bij ?quote:[b]Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef ID-Tweak een kut verhaal dat vermeld:[/b
Tieft me vanmorgen de horloge van mn pols af![]()
Kut Pulsar![]()
Daar kan je 416 rollen rijstwafels van kopen, duur dus!quote:
Ik word gek als ik geen horloge om hebquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:25 schreef 700MB het volgende:
Wat moet je met 416 rollen rijstwafels?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:35 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Daar kan je 416 rollen rijstwafels van kopen, duur dus!![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:35 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Daar kan je 416 rollen rijstwafels van kopen, duur dus!![]()
Je kan altijd op je telefoon kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wat moet je met 416 rollen rijstwafels?
Dan weet je nog niet hoe laat het is.![]()
Waarom blijf je ze dan kopen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:37 schreef Biogarde het volgende:
Deze jongen koopt altijd Fossil's.
Nooit geen gezeik mee!!
Ontopic: Ga je nou nog terug met die laatste?
Diessel kan anders nog aardig dure prijsjes rekeken voor kansloze dingen. Diesel-shop hier in Antwerpen vraagt gewoon even 500 euro voor een H&M jasquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:36 schreef Geqxon het volgende:
Okay okay, voor mijn Diesel heb ik ¤140 betaald.
Verkapte "Ik-heb-een-overpriced-diesel-horloge" post![]()
uiteraardquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:37 schreef Biogarde het volgende:
Deze jongen koopt altijd Fossil's.
Nooit geen gezeik mee!!
Ontopic: Ga je nou nog terug met die laatste?
quote:
Maar wel heel erg handig?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:25 schreef 700MB het volgende:
Het is wel een mooie ja, maar in de officieele Fossil outlet store zag ik hem voor $49,99quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:40 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Diessel kan anders nog aardig dure prijsjes rekeken voor kansloze dingen. Diesel-shop hier in Antwerpen vraagt gewoon even 500 euro voor een H&M jas
Maarja, ik vind 140 voor een Diessel-horloge ook niet verkeerd hoor. Heb je wel een mooie?
Ik pats toch ook niet met mijn Rado Ceramica Jubile Maxi van ¤ 1799,-quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:36 schreef Geqxon het volgende:
Okay okay, voor mijn Diesel heb ik ¤140 betaald.
Verkapte "Ik-heb-een-overpriced-diesel-horloge" post![]()
Welk merk?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik pats toch ook niet met mijn Rado Ceramica Jubile Maxi van ¤ 1799,-![]()
Het merk staat in mijn post, voor Ceramica en Breitling zijn drukke pauper horloges zonder stijl gewoon zo veel mogelijk drukke dingen in een kast duwenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Welk merk?
Breitling is de shit![]()
Maar die kan ik niet betalen![]()
Althans, ik heb het er niet voor over![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:48 schreef hydrah het volgende:
[..]
Het merk staat in mijn post, voor Ceramica en Breitling zijn drukke pauper horloges zonder stijl gewoon zo veel mogelijk drukke dingen in een kast duwen![]()
Da's maar goed ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:51 schreef hydrah het volgende:
Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak want anders zou de wereld zo saai zijn.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:01 schreef hydrah het volgende:
Maar toch hang ik liever een stijlvolle rado om mijn arm dan een Breitling, lekker puh![]()
Issie nog waterdichtquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:05 schreef buzzer het volgende:
ik heb gewoon een horloge van 25 gulden op de markt, en die doet het al 12 jaar prima!
Dat is gewoon een verschil van het aantal treden op de sociale ladder, sorryquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:05 schreef buzzer het volgende:
ik heb gewoon een horloge van 25 gulden op de markt, en die doet het al 12 jaar prima!
Ik kan prima klokkijken en ik heb geen zakhorloge.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
of je kan niet klokkijken, of je hebt een zakhorloge.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:21 schreef danny91184 het volgende:
Ik vind niet dat je alleen moet patsen met die dingen..
Ze zjin ook functioneel
Zelf heb ik een Seiko (ok, ¤ 225)
Maarre Pulsar is een dochterbedrijf van Seiko.
Zelf heb ik nog een Pulsar van +- 7 maanden oud, deze had ik elke dag om.. Nog steeds geen krasje op te bekennen (ja, ik ben zuinig!) En daar heb ik nooit problemen mee.
Misschien is contact opnemen met Pulsar zelf, misschien dat hun iets voor je kunnen betekenen?
SEIKO Nederland B.V.
Daniel Pichotstraat 17-33, 3115 JB Schiedam, The Netherlands
Tel: +010 400 9899
Fax: +010 400 9729
Web: www.pulsarwatches.nl
Email: info@seiko.nl
ik heb ook een Pulsar (rond de ¤300)quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:21 schreef danny91184 het volgende:
Ik vind niet dat je alleen moet patsen met die dingen..
Ze zjin ook functioneel
Zelf heb ik een Seiko (ok, ¤ 225)
Maarre Pulsar is een dochterbedrijf van Seiko.
Zelf heb ik nog een Pulsar van +- 7 maanden oud, deze had ik elke dag om.. Nog steeds geen krasje op te bekennen (ja, ik ben zuinig!) En daar heb ik nooit problemen mee.
Misschien is contact opnemen met Pulsar zelf, misschien dat hun iets voor je kunnen betekenen?
SEIKO Nederland B.V.
Daniel Pichotstraat 17-33, 3115 JB Schiedam, The Netherlands
Tel: +010 400 9899
Fax: +010 400 9729
Web: www.pulsarwatches.nl
Email: info@seiko.nl
Ik heb gewoon een horloge van de Aldi, 25 euro ofzo, doet het al een week prima.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:05 schreef buzzer het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een horloge van de Aldi, 25 euro ofzo, doet het al een week prima.
Ja, met wijzers. Lijkt me vrij normaal voor een horloge. En daar hadden ze hier ongeveer 6 verschillende modellen van ofzo. Al met al gewoon een simpel horloge.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:11 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
![]()
Eentje met wijzers? Die zag ik vandaag ook liggen toen ik een pakje rijstwafels ging halen..
Ohh, hahahha~~~!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, met wijzers. Lijkt me vrij normaal voor een horloge. En daar hadden ze hier ongeveer 6 verschillende modellen van ofzo. Al met al gewoon een simpel horloge.
En een stopwatch functie.
Ik moet ook nog een... Want de telefoon steeds pakken is ook rukquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Prima horloge hoor, voor dat geld. En als 'ie het niet lang volhoudt, koop ik wel weer eens een nieuwe. Ik heb nu in ieder geval geen zin en/of geld om een duur horloge te kopen.
Keramische kookplaat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:01 schreef hydrah het volgende:
Maar toch hang ik liever een stijlvolle rado om mijn pols dan een Breitling, lekker puh![]()
Wie gaat er nou een casio laten reparerenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef Originele_Naam het volgende:
Hier in Nederland zijn de horlogemakers big naabs. Mijn pa had een casio, geen enkele horlogemaker zei dat ie te maken was. In Kroatie toch maar naar een horlogemaker gegaan, binnen 10 minuten gerepareerd en het horloge doet et jaar later nog steeds
Ja ik vind die Christiaan van der Klaauw ook maar een prutser, die Astrolabium mag er nog wel wezen van hem maar de rest, wat een rotzooi.....quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef Originele_Naam het volgende:
Hier in Nederland zijn de horlogemakers big naabs. Mijn pa had een casio, geen enkele horlogemaker zei dat ie te maken was. In Kroatie toch maar naar een horlogemaker gegaan, binnen 10 minuten gerepareerd en het horloge doet et jaar later nog steeds
Rado is redelijk gewoontjes.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:01 schreef hydrah het volgende:
Maar toch hang ik liever een stijlvolle rado om mijn pols dan een Breitling, lekker puh![]()
Geen enkele horloge maker WIL wat aan een Casio doen, welke voor 39 euro uit die pauper molen komt welke voor de winkel staat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef Originele_Naam het volgende:
Maar wel mooi en tijdloos...quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rado is redelijk gewoontjes.
Ik vind het een afschuwelijk lelijke tering klok, met een zeer modaal uurwerkje.quote:
CvdK is cool.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:55 schreef hydrah het volgende:
En mijn CvdK keuze is dan ook maar ondermaats... maar ja meer wou ik er niet aan spenderen, en ik wacht al 3 maanden op dat ding hij mag wel eensch harder door werken![]()
ETA en Valjoux. De Ariadne gebruikt de laatste. Vandaar de gepimpte Breitling, welke ook gewoon Valjoux calibers gebruikenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:45 schreef Adsum het volgende:
Techniek achter Rado is wel leuk, alleen jammer van de kwartsuurwerkjes en lelijke klok gewoon
CvdK gebruikt ook maar gewoon ETA uurwerken, en laat deze bij Jochen Benzinger pimpen.
Vind vdK wel cool hoor, daar niet van...
*off topic*quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:09 schreef julienj het volgende:
mijn tissot doet t ook nog prima (¤395)
zwitserse horloges zijn de beste![]()
Valjoux = ETA = Swatch Groepquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ETA en Valjoux. De Ariadne gebruikt de laatste. Vandaar de gepimpte Breitling, welke ook gewoon Valjoux calibers gebruiken
Overigens is de Ariadne in staal met afstand de mooiste van der Klaauw wat mij betreft.
[afbeelding]
Heel vroeger was het een eigen kaliber dacht ik. Maar goed, wat is er NIET overgenomen door de ETA/Swatch fabriekenquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:43 schreef Adsum het volgende:
[..]
Valjoux = ETA = Swatch Groep
Valjoux was vroeger van de chrono werken, maar de naam wordt nog steeds gebruikt omdat het mooier klinkt dan ETA![]()
Dat weet ikquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:56 schreef Adsum het volgende:
Er is ook nog de Richemont Groep, Sowind Groep, en dan nog de zelfstandige merken...
heb christiaan een keer gesproken. aardige manquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:14 schreef Adsum het volgende:
Als je een echte purist bent bestel je hem bij CvdK zelf, in Joure
Hydrah kwijlt van jaloeziequote:Op zondag 27 november 2005 01:05 schreef Thunk het volgende:
[..]
heb christiaan een keer gesproken. aardige man
Kunt hem ook gewoon opbellen hoor, om een afspraak te maken. Verzin je een leuk verhaaltje dat je benieuwd bent hoe het met je horloge staat, en of je een keer kan langskomen.quote:
Die kreeg ik van Juwelier Kamerbeek te Nijmegen, ik bel hem maandag eensch op, kijken hoever het staat.quote:Op zondag 27 november 2005 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb gewoon de catalogus bij 'm besteld
Catalogus... dat floddertjequote:Op zondag 27 november 2005 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb gewoon de catalogus bij 'm besteld
En daarom zijn alle nederlandse horlogemakers kut?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik heb een glossy boekwerkje.quote:Op zondag 27 november 2005 15:24 schreef Adsum het volgende:
[..]
Catalogus... dat floddertje![]()
Wel leuk dat ik er een handgeschreven kaartje bijkreeg, en ´live´ foto´s van enkele klokken![]()
IWC is een mooi boekwerk ja, maar heeft geen reet meer met een catalogus te maken.quote:Op zondag 27 november 2005 19:34 schreef Adsum het volgende:
Wat o.a. IWC, JLC, Chronoswiss, Daniel Roth uitbrengen, dát is een catalogus...
Nee dan ga je gewoon bij zijn huis langs bij mij in de straat... hij woont naast mijn oom....quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:14 schreef Adsum het volgende:
Als je een echte purist bent bestel je hem bij CvdK zelf, in Joure
Koop je dan een keer een fatsoenlijk horlogequote:Op zondag 8 januari 2006 20:15 schreef ID-Tweak het volgende:
ik krjg een hagelnieuwe weerdie wordt direct verkocht, als ik m krijg, gaat ie meteen naar V&A in,
advies?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:31 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Koop je dan een keer een fatsoenlijk horloge![]()
Een advies geven is niet moeilijk, ik zou voor deze gaan, uitgevoerd in het zwart met vele functies, inclusief een batterijtje.quote:
combinatie van sportief, subtiel, sport, metalen band, beetje sober, maar toch effectief.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:57 schreef hydrah het volgende:
[..]
Een advies geven is niet moeilijk, ik zou voor deze gaan, uitgevoerd in het zwart met vele functies, inclusief een batterijtje.
[afbeelding]
Om een echt advies te geven, is mijn vraag aan jou, wat je mooi vind dus modern, klassiek, sportief. vanuit dat opzicht kan je verder werken.
Die heb ik nog een!quote:Op zondag 8 januari 2006 20:57 schreef hydrah het volgende:
[..]
Een advies geven is niet moeilijk, ik zou voor deze gaan, uitgevoerd in het zwart met vele functies, inclusief een batterijtje.
[afbeelding]
Om een echt advies te geven, is mijn vraag aan jou, wat je mooi vind dus modern, klassiek, sportief. vanuit dat opzicht kan je verder werken.
Wel beroerde horlogemakers waar jullie naar toe gaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:55 schreef ElGrandoNeuso het volgende:
Grr, ik heb precies hetzelfde met mijn band van Pulsar. Inmiddels tig keer teruggeweest zonder resultaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |