VMBO?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:37 schreef milkingmonkey het volgende:
Nee, als docenten uberhaupt al een mobiel zijn
Nu word ik zeker doorverwezen naar PUB hé?quote:
pff wat een sukkel ben jij zegquote:Op woensdag 23 november 2005 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
En terecht! Je bent op school om te leren. Niet om te SMS-en met je matties.
Je zegt het zelf: "Algemene, principeel gezien rationele, regel: geen mobieltjes"
Wat is je probleem dan? GEEEN MOBIELTJES. In welke vorm dan ook. Gewoon...GEEN. Niets...nakkes...nada!
Zeikstraal.
ja maarquote:Op woensdag 23 november 2005 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
En als je lesuur om is gaat de belquote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef Drumpie het volgende:
Ten eerste het mag niet klaar, en ten tweede er hangt toch wel en klok in de klas zoniet vraag het aan en medeleerling of de meester!!
Echt niet, wij werken niet met een schoolbel. Wij werken met lampjes. Bellen zijn voor basisscholen.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:44 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
En als je lesuur om is gaat de bel![]()
Ik? TS natuurlijk. Hij kent de regels en gaat hier lopen zeikenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
pff wat een sukkel ben jij zeg![]()
Kneus, leer begrijpend lezen. Mijn klacht gaat voornamelijk over het feit dat de strafmaat relatief gezien nergens op slaat (mobieltje 2 strafuren, spijbelen 2 strafuren) en WAARDOOR leraren zeiken. Als zij zouden weten waarom deze regel oorspronkelijk gemaakt is, dan zouden ze weten dat het antwoord OVERLAST VOORKOMEN is. En niet leerlinen plagen met strafuren omdat ze daar opgewonden van raken.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik? TS natuurlijk. Hij kent de regels en gaat hier lopen zeiken
En dat zit dan op het gymnasium![]()
Lampjes?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:46 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Echt niet, wij werken niet met een schoolbel. Wij werken met lampjes. Bellen zijn voor basisscholen.
Soo..poehpoeh...mag je dan je eigen plassertje al vasthouden?quote:
Op de bassischool een ouderwetschen belquote:Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Lampjes?![]()
Hoe werkt dat dan? In de klas boven de deur hangt een lampje? Bij de kleur rood heb je les, en bij groen is de les afgelopen? Vaag.....
Ik had op mijn oude school gewoon een zoemer.
Als de les voorbij is (lesuur van 50 minuten), dan brandt er een geel lampje. In totaal zijn er altijd drie lampjes in een rij per lokaal. Een groene, een rode en een gele. De rode wordt alleen bij nood gebruikt (nooit), de groene werd vroeger gebruikt, en als de les dus voorbij is brandt het gele lampje. Supersysteem. Ik krijg altijd rillingen over mijn rug als ik denk aan schoolbellen...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Lampjes?![]()
Hoe werkt dat dan? In de klas boven de deur hangt een lampje? Bij de kleur rood heb je les, en bij groen is de les afgelopen? Vaag.....
Ik had op mijn oude school gewoon een zoemer.
Nee, ik snap het heel goed. Je zegt zelf dat de algemene regel is: GEEN MOBIELTJES.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Kneus, leer begrijpend lezen. Mijn klacht gaat voornamelijk over het feit dat de strafmaat relatief gezien nergens op slaat (mobieltje 2 strafuren, spijbelen 2 strafuren) en WAARDOOR leraren zeiken. Als zij zouden weten waarom deze regel oorspronkelijk gemaakt is, dan zouden ze weten dat het antwoord OVERLAST VOORKOMEN is. En niet leerlinen plagen met strafuren omdat ze daar opgewonden van raken.
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
Je zegt het zelf: "Algemene, principeel gezien rationele, regel: geen mobieltjes"
Wat is je probleem dan? GEEEN MOBIELTJES. In welke vorm dan ook. Gewoon...GEEN. Niets...nakkes...nada!
Zeikstraal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |