abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32511126
Damn hé, kunnen ze vervelend doen op school. Algemene, principeel gezien rationele, regel: geen mobieltjes. Maar dan kan je té letterlijk nemen. Ja, het is storend voor de les als er iemand gebeld word of als je keihard een standaard SMS-geluidje hoort. MAAR DAT IS DAN OOK DE REDEN WAAROM ZE MOEILIJK ZOUDEN MOGEN DOEN!

Als ik de tijd wil weten, en hééél toevallig geen horloge om mijn pols heb, dan mag ik toch wel even op mijn mobieltje kijken? Nee, als docenten uberhaupt al een mobiel zien worden ze boos en geven ze straffen die in verhouding niet kloppen: evenveel strafuren als voor spijbelen !!! Of als je in de gang een mobieltje in je hand hebt (niet bellend, gewoon in je hand) , strafuren! Of als je mobieltje afgaat, maar het is in stille stand waardoor je dus géén geluid/ringtone hoort maar wel de trilling (welke dus wel geluid maakt), strafuren!

Sterven moeten zulke docenten (en matennaaiers die het grappig vinden om, "voor de grap", te zeggen wiens mobiel afging).

[ Bericht 0% gewijzigd door milkingmonkey op 23-11-2005 16:47:38 ]
pi_32511152
Dat is inderdaad klote, mijn horloge is door een junk van mijn pols afgerukt in Rome (serieus!) en sindsdien moet ik ook mijn telefoon gebruiken om de tijd te lezen...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_32511162
Je hebt het zwaar he?
pi_32511178
Middelbare schoolproblemen
  woensdag 23 november 2005 @ 16:41:12 #5
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32511229
En terecht! Je bent op school om te leren. Niet om te SMS-en met je matties.
Je zegt het zelf: "Algemene, principeel gezien rationele, regel: geen mobieltjes"

Wat is je probleem dan? GEEEN MOBIELTJES. In welke vorm dan ook. Gewoon...GEEN. Niets...nakkes...nada!

Zeikstraal.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_32511238
Docent word je ook als je vroeger gepest bent en niks kunt.

Oh, en het boeit me weinig trouwens
  woensdag 23 november 2005 @ 16:41:50 #7
3767 Herald
Come get some
pi_32511249
wat heeft de jeugd het ook maar zwaar tegenwoordig
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 23 november 2005 @ 16:42:04 #8
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_32511254
Tsja, als ze bij jou zo streng zijn gewoon niet meer met je mobieltje in de gang rondlopen

Waar staat jouw school eigenlijk? In Pyongyang? pssst, hoofdstad van Noord Korea
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_32511256
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:37 schreef milkingmonkey het volgende:

Nee, als docenten uberhaupt al een mobiel zijn
VMBO?
pi_32511268
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:39 schreef Frank-NL het volgende:
Middelbare schoolproblemen
Nu word ik zeker doorverwezen naar PUB hé?

het gaat om het feit dat docenten niet weten WAAROM zulke regels uberhaupt bestaan en het dus verkeerd interpreteren... Niet dat dat mij enigszins boeit, ware het niet dat ik 2 strafuren heb omdat ik de tijd wou weten
  woensdag 23 november 2005 @ 16:43:01 #11
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_32511280
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
Je zegt het zelf: "Algemene, principeel gezien rationele, regel: geen mobieltjes"

Wat is je probleem dan? GEEEN MOBIELTJES. In welke vorm dan ook. Gewoon...GEEN. Niets...nakkes...nada!

Zeikstraal.
pff wat een sukkel ben jij zeg
  woensdag 23 november 2005 @ 16:43:34 #12
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_32511298
Ten eerste het mag niet klaar, en ten tweede er hangt toch wel en klok in de klas zoniet vraag het aan en medeleerling of de meester!!
pi_32511311
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef Tuutje het volgende:

[..]

VMBO?
Nee, 4 Gymnasium Dat is een tikfout, grapjas. Het is natuurlijk ZIEN
  woensdag 23 november 2005 @ 16:44:16 #14
3767 Herald
Come get some
pi_32511326
quote:
ja maar
ja maar
misschien gebeurt er wel iets keibelangrijks!!!
niet dat je school/klas/leeftijdsgenoten je ooit zullen bellen tijdens de les omdat ze zelf ook in de les zitten, maar misschien dat iemand anders belt voor iets heel heel belangrijks!!!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_32511335
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef Drumpie het volgende:
Ten eerste het mag niet klaar, en ten tweede er hangt toch wel en klok in de klas zoniet vraag het aan en medeleerling of de meester!!
En als je lesuur om is gaat de bel
pi_32511396
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:44 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

En als je lesuur om is gaat de bel
Echt niet, wij werken niet met een schoolbel. Wij werken met lampjes. Bellen zijn voor basisscholen.
  woensdag 23 november 2005 @ 16:47:35 #17
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32511425
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef leolinedance het volgende:

[..]

pff wat een sukkel ben jij zeg
Ik? TS natuurlijk. Hij kent de regels en gaat hier lopen zeiken
En dat zit dan op het gymnasium
pi_32511511
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:47 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik? TS natuurlijk. Hij kent de regels en gaat hier lopen zeiken
En dat zit dan op het gymnasium
Kneus, leer begrijpend lezen. Mijn klacht gaat voornamelijk over het feit dat de strafmaat relatief gezien nergens op slaat (mobieltje 2 strafuren, spijbelen 2 strafuren) en WAARDOOR leraren zeiken. Als zij zouden weten waarom deze regel oorspronkelijk gemaakt is, dan zouden ze weten dat het antwoord OVERLAST VOORKOMEN is. En niet leerlinen plagen met strafuren omdat ze daar opgewonden van raken.
  woensdag 23 november 2005 @ 16:50:40 #19
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_32511517
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:46 schreef milkingmonkey het volgende:

[..]

Echt niet, wij werken niet met een schoolbel. Wij werken met lampjes. Bellen zijn voor basisscholen.
Lampjes? Hoe werkt dat dan? In de klas boven de deur hangt een lampje? Bij de kleur rood heb je les, en bij groen is de les afgelopen? Vaag.....

Ik had op mijn oude school gewoon een zoemer.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_32511519
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef milkingmonkey het volgende:

[..]

Nee, 4 Gymnasium
Soo..poehpoeh...mag je dan je eigen plassertje al vasthouden?

Je mobieltje nog niet blijkbaar en die hebben kinderen van een jaar of 6 ook al tegenwoordig.
pi_32511569
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Lampjes? Hoe werkt dat dan? In de klas boven de deur hangt een lampje? Bij de kleur rood heb je les, en bij groen is de les afgelopen? Vaag.....

Op de bassischool een ouderwetschen bel Op de middelbare een zoemer inderdaad.... optische signalen op een middelbare school heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk.
  woensdag 23 november 2005 @ 16:53:24 #22
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_32511598
En als je de tijd mag bekijken mag je ook smsjes lezen.
Als je smsjes mag lezen mag je ook sms versturen.
Als je sms mag versturen mag je ook zachtjes bellen.
Etc.

Leerlingen blijven gewoon de grenzen opzoeken en verleggen, vandaar dat ze zo star vastliggen.

Waarom geef ik nou serieus antwoord
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_32511604
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Als de les voorbij is (lesuur van 50 minuten), dan brandt er een geel lampje. In totaal zijn er altijd drie lampjes in een rij per lokaal. Een groene, een rode en een gele. De rode wordt alleen bij nood gebruikt (nooit), de groene werd vroeger gebruikt, en als de les dus voorbij is brandt het gele lampje. Supersysteem. Ik krijg altijd rillingen over mijn rug als ik denk aan schoolbellen...
  woensdag 23 november 2005 @ 16:54:33 #24
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32511623
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef milkingmonkey het volgende:

[..]

Kneus, leer begrijpend lezen. Mijn klacht gaat voornamelijk over het feit dat de strafmaat relatief gezien nergens op slaat (mobieltje 2 strafuren, spijbelen 2 strafuren) en WAARDOOR leraren zeiken. Als zij zouden weten waarom deze regel oorspronkelijk gemaakt is, dan zouden ze weten dat het antwoord OVERLAST VOORKOMEN is. En niet leerlinen plagen met strafuren omdat ze daar opgewonden van raken.
Nee, ik snap het heel goed. Je zegt zelf dat de algemene regel is: GEEN MOBIELTJES.

Dan geldt dus ook dat je er niet mee door de gang mag lopen of wat dan ook. Dan krijg je dus strafuren want je overtreedt de regels. Daar is niets 'overdreven' aan. Is het nou ECHT zo moeilijk? :
')
pi_32511676
quote:

Zeikstraal.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')