VMBO?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:37 schreef milkingmonkey het volgende:
Nee, als docenten uberhaupt al een mobiel zijn
Nu word ik zeker doorverwezen naar PUB hé?quote:
pff wat een sukkel ben jij zegquote:Op woensdag 23 november 2005 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
En terecht! Je bent op school om te leren. Niet om te SMS-en met je matties.
Je zegt het zelf: "Algemene, principeel gezien rationele, regel: geen mobieltjes"
Wat is je probleem dan? GEEEN MOBIELTJES. In welke vorm dan ook. Gewoon...GEEN. Niets...nakkes...nada!
Zeikstraal.
ja maarquote:Op woensdag 23 november 2005 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
En als je lesuur om is gaat de belquote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef Drumpie het volgende:
Ten eerste het mag niet klaar, en ten tweede er hangt toch wel en klok in de klas zoniet vraag het aan en medeleerling of de meester!!
Echt niet, wij werken niet met een schoolbel. Wij werken met lampjes. Bellen zijn voor basisscholen.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:44 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
En als je lesuur om is gaat de bel![]()
Ik? TS natuurlijk. Hij kent de regels en gaat hier lopen zeikenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
pff wat een sukkel ben jij zeg![]()
Kneus, leer begrijpend lezen. Mijn klacht gaat voornamelijk over het feit dat de strafmaat relatief gezien nergens op slaat (mobieltje 2 strafuren, spijbelen 2 strafuren) en WAARDOOR leraren zeiken. Als zij zouden weten waarom deze regel oorspronkelijk gemaakt is, dan zouden ze weten dat het antwoord OVERLAST VOORKOMEN is. En niet leerlinen plagen met strafuren omdat ze daar opgewonden van raken.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik? TS natuurlijk. Hij kent de regels en gaat hier lopen zeiken
En dat zit dan op het gymnasium![]()
Lampjes?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:46 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Echt niet, wij werken niet met een schoolbel. Wij werken met lampjes. Bellen zijn voor basisscholen.
Soo..poehpoeh...mag je dan je eigen plassertje al vasthouden?quote:
Op de bassischool een ouderwetschen belquote:Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Lampjes?![]()
Hoe werkt dat dan? In de klas boven de deur hangt een lampje? Bij de kleur rood heb je les, en bij groen is de les afgelopen? Vaag.....
Ik had op mijn oude school gewoon een zoemer.
Als de les voorbij is (lesuur van 50 minuten), dan brandt er een geel lampje. In totaal zijn er altijd drie lampjes in een rij per lokaal. Een groene, een rode en een gele. De rode wordt alleen bij nood gebruikt (nooit), de groene werd vroeger gebruikt, en als de les dus voorbij is brandt het gele lampje. Supersysteem. Ik krijg altijd rillingen over mijn rug als ik denk aan schoolbellen...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Lampjes?![]()
Hoe werkt dat dan? In de klas boven de deur hangt een lampje? Bij de kleur rood heb je les, en bij groen is de les afgelopen? Vaag.....
Ik had op mijn oude school gewoon een zoemer.
Nee, ik snap het heel goed. Je zegt zelf dat de algemene regel is: GEEN MOBIELTJES.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Kneus, leer begrijpend lezen. Mijn klacht gaat voornamelijk over het feit dat de strafmaat relatief gezien nergens op slaat (mobieltje 2 strafuren, spijbelen 2 strafuren) en WAARDOOR leraren zeiken. Als zij zouden weten waarom deze regel oorspronkelijk gemaakt is, dan zouden ze weten dat het antwoord OVERLAST VOORKOMEN is. En niet leerlinen plagen met strafuren omdat ze daar opgewonden van raken.
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
Je zegt het zelf: "Algemene, principeel gezien rationele, regel: geen mobieltjes"
Wat is je probleem dan? GEEEN MOBIELTJES. In welke vorm dan ook. Gewoon...GEEN. Niets...nakkes...nada!
Zeikstraal.
Meesterquote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef Drumpie het volgende:
Ten eerste het mag niet klaar, en ten tweede er hangt toch wel en klok in de klas zoniet vraag het aan en medeleerling of de meester!!
Ja, en vervolgens redeneer je door dat ik klaag vanwege het feit dat leraren niet begrijpen waarom ze straffen! Veroorzaak ik overlast als ik een mobieltje vasthoud omdat ik buiten net iemand belde? Nee, toch? Die regel van geen mobieltjes is er ALLEEN gekomen om overlast te voorkomen.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik snap het heel goed. Je zegt zelf dat de algemene regel is: GEEN MOBIELTJES.
Dan geldt dus ook dat je er niet mee door de gang mag lopen of wat dan ook. Dan krijg je dus strafuren want je overtreedt de regels. Daar is niets 'overdreven' aan. Is het nou ECHT zo moeilijk? :
')
Dat is de OORZAAK van de regel ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:59 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Ja, en vervolgens redeneer je door dat ik klaag vanwege het feit dat leraren niet begrijpen waarom ze straffen! Veroorzaak ik overlast als ik een mobieltje vasthoud omdat ik buiten net iemand belde? Nee, toch? Die regel van geen mobieltjes is er ALLEEN gekomen om overlast te voorkomen.
Idd. Men moet mij niet verkeerd begrijpen. Het overgrote merendeel van de docenten is echt aardig en behulpzaam, ik hekel me alleen aan gefrustreerde docenten die op ons uitleven. Je hebt natuurlijk ook docenten die er altijd een leuk grapje maken als een mobiel afgaat o.id. . Maar van die lamlullen die je straffen met strafuren...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:57 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon elke 5 minuten aan de leraar de tijd vragen...
Sommige leraren gaan echt veels te ver met hun machtsmisbruik. gewoon op wat voor manier dan ook wraak nemen. Maakt niet uit hoe je het doet, maar dat soort mensen mag je gewoon niet er ongestraft weg mee laten komen.
Ik heb geen keus. Tegen de docent zelf durf ik redelijk veel. Bij de conrectoren echter... We krijgen geen strafuren bij de docent zelf, maar "officiële" strafuren in een apart lokaal voor de spijbelaars/te-laatkomers e.d. . Als ik niet kom, word ik simpelweg geschorst.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:01 schreef Wokkel1982 het volgende:
En jij pikt dat? Als ik daarvoor 2 uren straf zou krijgen zou ik dat te nimmer accepteren hoor.![]()
Leg eens uit, waar werd die groene dan precies voor gebruikt vroeger?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:53 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Als de les voorbij is (lesuur van 50 minuten), dan brandt er een geel lampje. In totaal zijn er altijd drie lampjes in een rij per lokaal. Een groene, een rode en een gele. De rode wordt alleen bij nood gebruikt (nooit), de groene werd vroeger gebruikt, en als de les dus voorbij is brandt het gele lampje. Supersysteem. Ik krijg altijd rillingen over mijn rug als ik denk aan schoolbellen...
Oh, dat weet ik niet meer. Sinds een grapjas een keer het gele lampje heeft verwisseld met het rode lampje (en een aantal leraren daardoor in paniek raakten), hebben ze besloten alleen het gele lampje te gebruiken. Volgens mij gebruikten ze het groene lampje om de concierges te "roepen" ofzo.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:05 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Leg eens uit, waar werd die groene dan precies voor gebruikt vroeger?
Tja, die heb je helaas op iedere school rondlopen. Sommige leraren bij mij op school zijn echt goed EN aardig, maar er lopen er ook een paar bij waarvan je je afvraagt waarom ze uberhaubt nog les geven. uitgeblust, denigrerend t.o.v. de leerlingen, bazig, en hun eigen ego's boosten door anderen af te zeiken... beetje hopeloze figuren dus.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:02 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Idd. Men moet mij niet verkeerd begrijpen. Het overgrote merendeel van de docenten is echt aardig en behulpzaam, ik hekel me alleen aan gefrustreerde docenten die op ons uitleven. Je hebt natuurlijk ook docenten die er altijd een leuk grapje maken als een mobiel afgaat o.id. . Maar van die lamlullen die je straffen met strafuren...![]()
Wat een bekrompen zeikerige kutschool heb je dan.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
Zeikstraal.
Knullie bullie overstuurtjes?? Is schooltje weer gemeen tegen je? Is de hele wereld weer tegen je? Ga maar fijn stampvoetjes doen en 'het is niet eerlijk!' roepen...of koop je eigen school waar jezelf de regels kunt opmaken.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:37 schreef milkingmonkey het volgende:
Damn hé, kunnen ze vervelend doen op school. Algemene, principeel gezien rationele, regel: geen mobieltjes. Maar dan kan je té letterlijk nemen. Ja, het is storend voor de les als er iemand gebeld word of als je keihard een standaard SMS-geluidje hoort. MAAR DAT IS DAN OOK DE REDEN WAAROM ZE MOEILIJK ZOUDEN MOGEN DOEN!
Als ik de tijd wil weten, en hééél toevallig geen horloge om mijn pols heb, dan mag ik toch wel even op mijn mobieltje kijken? Nee, als docenten uberhaupt al een mobiel zien worden ze boos en geven ze straffen die in verhouding niet kloppen: evenveel strafuren als voor spijbelen !!! Of als je in de gang een mobieltje in je hand hebt (niet bellend, gewoon in je hand) , strafuren! Of als je mobieltje afgaat, maar het is in stille stand waardoor je dus géén geluid/ringtone hoort maar wel de trilling (welke dus wel geluid maakt), strafuren!
Sterven moeten zulke docenten (en matennaaiers die het grappig vinden om, "voor de grap", te zeggen wiens mobiel afging).![]()
Dus als je iemand wilt bellen, ga je gewoon helemaal niet naar de les. Dan heb je 50 minuten om te bellen en andere dingen te doen, en de straf is hetzelfde.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
(mobieltje 2 strafuren, spijbelen 2 strafuren)
"Elk probleem draagt de kern van de oplossing in zich"quote:Op woensdag 23 november 2005 17:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus als je iemand wilt bellen, ga je gewoon helemaal niet naar de les. Dan heb je 50 minuten om te bellen en andere dingen te doen, en de straf is hetzelfde.
Ik zie het probleem niet.
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:53 schreef vbmot het volgende:
En als je de tijd mag bekijken mag je ook smsjes lezen.
Als je smsjes mag lezen mag je ook sms versturen.
Als je sms mag versturen mag je ook zachtjes bellen.
Etc.
Leerlingen blijven gewoon de grenzen opzoeken en verleggen, vandaar dat ze zo star vastliggen.
Waarom geef ik nou serieus antwoord![]()
Daar hou je wel een taalachterstand aan over zo te zien.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:46 schreef HenkieVdV het volgende:
Anders zoek je even een volwassener ingestelt instituur waar je, indien trilmode aan, je gewoon je mobieltje mag antwoorden op de gang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |