Het is nu iig nog een stukje erger dan om 14.00quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hier begint het weer te sneeuwen, pa zit in Enschede, 12 uur vertrokken, was om 2 uur in Enschede, 3 uur weer vertrekken uit Enschede, komt waarschijnlijk om 6 uur vanavond pas weer thuis.
Opgeslagenquote:
ja, chaos mag je het wel noemen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:57 schreef Oom_Agent het volgende:
damn....Nijmegen wordt nu ook snel wit. En wat een chaos op de weg en het spoor.
Mijn pa belde net dat hij nog steeds in Enschede zit, en een uur geleden ook al.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is nu iig nog een stukje erger dan om 14.00
donker begint het in Eindhoven nu ook al te worden. Net zo vroeg als gisterenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:59 schreef flugeltje het volgende:
Het begint hier nu behoorlijk donker te worden. Het lijkt wel 6 uur 's avonds...
Het sneeuwt redelijk, maar die sneeuw blijft vooralsnog niet liggen. Ben benieuwd...
Verbaast me niks, lopen gaat vele malen sneller dan rijdenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:59 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Mijn pa belde net dat hij nog steeds in Enschede zit, en een uur geleden ook al.![]()
Daar zul je in staan zeg....quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:03 schreef indahnesia.com het volgende:
70 fucking kilometer
Amsterdam - Hengelo
tussen Soest en Bathmen
70 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
Hier kom je idd niet verder dan strompelen door die smurriequote:Op vrijdag 25 november 2005 16:11 schreef the_disheaver het volgende:
Ga ff hardlopen, nu het nog kan![]()
Klopt, ik heb getracht een connexion busje van de brink te duwen. Hetgeen wat niet gelukt is. Deze busjes halen de kids op van speciaal onderwijs. De jongste van mij verwacht ik dus ook niet thuis voor weet ik veel hoelaat. Telefoons lagen iderdaad ook plat hier. zowl t mobile als vodafone. Alleen mijn vaste @home telefonie deed het. TV is er dan weer wel en dan weer niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:16 schreef DrMarten het volgende:
Zo, even een verslagje uit Enschede.
Geen bussen en fietsen zo goed als onmogelijk, dus lopend naar de stad.
Overal staan de wegen vol auto's en men komt nauwelijks vooruit.
Het hele kpn-netwerk ligt (of lag, weet niet of het alweer werkt) eruit, ook het vaste telefoonverkeer.
Radio en tv hebben grote problemen. Bij de kapper deed alleen radio-enschede het nog.
Zeker 10-15 cm sneeuw, vanmiddag was het even iets mindder, maar nu komt het weer met bakken uit de lucht.
Op de terugweg maar even een nieuwe muts gekocht.
M'n jas en broek hangen te drogen en de kachel is stuk.
vaag in friesland hadden we dat soort problemen niet 2 maart toen hier ongev 40 cm vielquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:13 schreef Funnie het volgende:
[..]
Klopt, ik heb getracht een connexion busje van de brink te duwen. Hetgeen wat niet gelukt is. Deze busjes halen de kids op van speciaal onderwijs. De jongste van mij verwacht ik dus ook niet thuis voor weet ik veel hoelaat. Telefoons lagen iderdaad ook plat hier. zowl t mobile als vodafone. Alleen mijn vaste @home telefonie deed het. TV is er dan weer wel en dan weer niet.
Ik was een ijsvrouw toen ik weer binnen kwam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |