Lijkt me leuk, zei de Eindhovenaar zonder sneeuwquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef Reya het volgende:
OV is overigens nagenoeg geheel uitgevallen, ik zal eens kijken of ik wat foto's kan posten
953 nog wat hPa dacht ik. Daar zijn we nog lang niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Luchtdruk nog effe wat gedaalt: 974.9, wat is eigelijk de laagste luchtdruk ooit in NL?
Weinig van regen gemerkt. Vrij rustig hier, iig een strakke blauwe lucht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:02 schreef Yezz het volgende:
Het regende net wel in het centrum van Emmen.
[..]
bevestigd, ook van een leekquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:02 schreef Sputnik het volgende:
Eindhoven (vlakbij Airport) is het nog droog zo te zien, ook niet echt een sneeuwlucht (zegt de leek)
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:54 schreef Reya het volgende:
[afbeelding]
Op de tafel valt goed te zien hoeveel sneeuw er nu ongeveer ligt.
hoop dat het nog ff droog blijft ook, sneeuw is leuk maar niet als je met de fiets bentquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bevestigd, ook van een leekook Eindhoven Airport
![]()
hier word het al aardig bewolkt idd ,na een dag zonnenschijn temp is 2 graden dus het zal wel regen wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:12 schreef FRaGMaN het volgende:
op de radar is te zien dat er een neerslag gebied vanuit het noorden het land binnentrekt. Daar kan men de borst dus ook letterlijk nat gaan maken.
Ook voor mij??quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
de neerslag komt eraan voor Brabant zo te zien
Hmmz okequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
953 nog wat hPa dacht ik. Daar zijn we nog lang niet.Wel lijkt de windstoot van 173 km/u in HvH daadwerkelijk te hebben plaatsgevonden, dat is dus een record voor Nederland
. Ook kan het record voor luchtdrukdaling wel eens gebroken zijn maar daar heb ik geen gegeven over voor Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |