En diverse zware ongelukken met lange files. Er staat nu 250 kilometer door het hele landquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:36 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
plus een auto onder een trein zojuist tussen Hengelo en Enschede, misschien wel door de sneeuw doorgegleden![]()
Dat moet deze jongen geweest zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:32 schreef Oom_Agent het volgende:
Chaos wordt compleet, blikseminslag zojuist tussen Amsterdam C en Utrecht C, treinverkeer geheel stil gelegd op dat drukke traject.
[..]
quote:Met name in het zuidoosten en oosten van het land kan vanaf vanmiddag op veel plaatsen meer dan 3 cm sneeuw per uur vallen. Ook kan het sneeuwdek lokaal meer dan 10 cm dik worden.
dat vraag ik me ook af ,woon daar redelijk in de buurtquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:42 schreef Poerkie het volgende:
Moet Oost-Groningen nog rekening houden met sneeuw? Ik ga vandaag die kant op, maar vraag me af of ik nog voor de buien aan die kant op moet gaan?
Ja, ik zou bijna zeggen dat het een stralende dag in Groningen isquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:44 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af ,woon daar redelijk in de buurt
vanochtend was het behoorlijk koud maar wel droog helaas![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Damn momenteel in losser 10 cm sneeuw!
[afbeelding]
Maar nog altijd niet genoeg om Friesland te verslaan
watskeburt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:49 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Vriezenveen (Twente) ook een dik pak sneeuw, en het houd maar niet op, jammer dat ik alleen niet zonder kleerscheuren thuis ben gekomen.
Moet je nagaan wat er gebeurt als er echt iets serieus gebeurtquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:54 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het nog steeds moeilijk te bevatten dat heel Nederland totaal van slag blijkt te zijn als de eerste sneeuwvlok valt.En dat met al die waarschuwingen van Oom_Agent
![]()
Het verkeer loopt hier al vast als het een beetje regent, dus is het niet zo raar dat alles stil staat als het sneeuwtquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:57 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat er gebeurt als er echt iets serieus gebeurt![]()
Mass Hystery!! Het buitenland zou zich rot lachen met wat voor paniek die dit miezer buitje hier teweeg brengt.
Fijn, wij lachen ons rot wat een paniek een beetje water in het buitenland teweeg brengt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:57 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat er gebeurt als er echt iets serieus gebeurt![]()
Mass Hystery!! Het buitenland zou zich rot lachen met wat voor paniek die dit miezer buitje hier teweeg brengt.
precies, het is nu eens omgedraaid.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Fijn, wij lachen ons rot wat een paniek een beetje water in het buitenland teweeg brengt.
Hier in Groningen ook niks.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:02 schreef Orcaman1984 het volgende:
Hier in Utrecht alleen maar regen en harde wind! Ik wil SNEEUW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |