en er komt nog meer daar..quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:45 schreef twentemeisje het volgende:
Vanuit Enschede kan ik nog steeds een flinke sneeuwval melden... het blijft ook liggen.... Helemaal wit hier!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en er komt nog meer daar..
zo te zien komt er vanuit de oostelijke wadden nog heel wat richting Friesland. Alles gaat nu weer het land binnenkantelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier komt niks meer dat weet ik nu al...ach ik mag ook niet klagen met mijn 20/2 cm sneeuw in maartdaarbij stelt die 10cm helemaal niks voor
!
Dan zal het alleen bij regen of natte sneeuw blijfen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:51 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
zo te zien komt er vanuit de oostelijke wadden nog heel wat richting Friesland. Alles gaat nu weer het land binnenkantelen.komt goed Speedy
Ga er maar van uit van wel. In deventer ligt er nu zo'n 6 centimeter sneeuw...quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:58 schreef Oom_Agent het volgende:
er staat gewoon 20 km op de A1 Almelo -> Deventer en 23 km op de A50 Apeldoorn->Arnhem, en dat op vrijdagmiddag 12:00 uur..........
ben erg benieuwd wat er vanaf 15:00 uur aan files staat, dat wordt zeker een chaos vanwege de toenemende sneeuwkans vanmiddag en vanavond. Misschien wel een gelukje dat het vrijdag is en een dus een fractie minder verkeer.
ja, er blijft een klein randje zolderdakraamsneeuwpap (nieuw scrabblewoordquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:53 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Ga zo naar nijmegen oom agent... hopelijk straks droge sneeuw daar
Dat word vanavond lang in de file staanquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:58 schreef Oom_Agent het volgende:
er staat gewoon 20 km op de A1 Almelo -> Deventer en 23 km op de A50 Apeldoorn->Arnhem, en dat op vrijdagmiddag 12:00 uur..........
ben erg benieuwd wat er vanaf 15:00 uur aan files staat, dat wordt zeker een chaos vanwege de toenemende sneeuwkans vanmiddag en vanavond. Misschien wel een gelukje dat het vrijdag is en een dus een fractie minder verkeer.
Kan dan wel eens een weeralarm worden vanwege de sneeuwval in het oosten....quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:48 schreef Oom_Agent het volgende:
Vanuit het noordoosten (Duitsland) draait de neerslag straks weer als sneeuw het land binnen. De wind gaat dan ook om naar het ZO.......... dus nog kouder straks en meer kans op sneeuw.
staat lekker vast inderdaad:quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:58 schreef Oom_Agent het volgende:
Yep volgens de Guidance volgt er een weeralarm ivm sneeuwval.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kan dan wel eens een weeralarm worden vanwege de sneeuwval in het oosten....
quote:In de
oostelijke helft van het land neemt vanmiddag de kans op sneeuw toe en
zou er plaatselijk meer dan 10 cm kunnen blijven liggen. Hier wordt een
weeralarmcriterium naar alle waarschijnlijkheid overschreden
Sneeuwkettingen op je motorquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:10 schreef super_honda het volgende:
ik moet zometeen vanuit Friesland(omg. Heerenveen) naar 2e exloermond op de motor, nu ishet nog mooi weer hierzo maar zou 1 van jullie zo vriendelijk kunnen zijn om me te vertellen of ik het mischien droog houd onderweg of dat ik een stel sneeuwkettingen en survivalpakketmee moet nemen?
![]()
dan zou ik nu gaan, de eerste neerslag draait alweer Oost Groningen binnen.....quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:10 schreef super_honda het volgende:
ik moet zometeen vanuit Friesland(omg. Heerenveen) naar 2e exloermond op de motor, nu ishet nog mooi weer hierzo maar zou 1 van jullie zo vriendelijk kunnen zijn om me te vertellen of ik het mischien droog houd onderweg of dat ik een stel sneeuwkettingen en survivalpakketmee moet nemen?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |