abonnement Unibet Coolblue
pi_32922714
quote:
Op donderdag 8 december 2005 09:48 schreef RichardQuest het volgende:
kamagurka, ik geloof er geen hol van dat je muziek bewust niet draait hoewel je het wel de geweldigste muziek van de wereld vindt, omdat je het dan uiteindelijk niet leuk gaat vinden. Dat is gewoon krom .
Nee hoor, dat is muziek aanpassen bij de stemming die je hebt

Ik ga als ik iets opbeurends wil horen echt niet disintegration van the cure draaien, desalniettemin is dat één van de beste platen die ik ken. Daarnaast hebben sommige platen zo'n bombastische inslag dat je ze ook niet iedere dag bij het koffie drinken 's ochtends opzet. Je hebt gewoon buien voor ieder soort muziek. En vaak ligt dan nog de voorkeur bij muziek die ik eerst nog even wil ontdekken ipv. de muziek die ik allang ken. Toch zegt dat niets over wat ik beter vind (meestal wat ik allang ken).
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 8 december 2005 @ 17:35:11 #177
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_32922858
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:20 schreef peaceman het volgende:

[..]

David Middelhof is het derde lid, schrijft teksten, muziek, doet achtergondzang en bas.
JB Meyers doet van alles, Dave van Beek vooral percussie. Hun voorgangers waren Kasper van Kooten en Diederik van Vleuten. Ik vind dus niet dat Acda en de Munnik als duo gezien moeten worden, maar als band. Metallica is ook meer dan Hedfield en The Beatles hadden ook vier leden waarvan sommige meer prominent aanwezig waren dan de anderen. Daarom vind ik niet dat De Poema's en Acda en de Munnik bij elkaar opgeteld kunnen worden!
  donderdag 8 december 2005 @ 18:02:01 #178
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32923458
Er is een groot verschil: Acda & Munnik begonnen als duo, Metallica en The Beatles begonnen als band.
Maar goed het is jouw lijst....
pi_32923712
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:28 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is muziek aanpassen bij de stemming die je hebt

Ik ga als ik iets opbeurends wil horen echt niet disintegration van the cure draaien, desalniettemin is dat één van de beste platen die ik ken. Daarnaast hebben sommige platen zo'n bombastische inslag dat je ze ook niet iedere dag bij het koffie drinken 's ochtends opzet. Je hebt gewoon buien voor ieder soort muziek. En vaak ligt dan nog de voorkeur bij muziek die ik eerst nog even wil ontdekken ipv. de muziek die ik allang ken. Toch zegt dat niets over wat ik beter vind (meestal wat ik allang ken).
Als blijkt dat ik vaker, zeg, Faith draai dan Disintegration, neem ik aan dat ik Faith beter vind. Maar goed, wat jij wil.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32924208
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:12 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Als blijkt dat ik vaker, zeg, Faith draai dan Disintegration, neem ik aan dat ik Faith beter vind. Maar goed, wat jij wil.
Definieer "vaak" sowieso maar ns..

Je kunt een plaat toch "makkelijker" vinden wegluisteren dan een ander zónder dat je hem nu meteen beter vindt?
Ik vind een indonesische rijsttafel oneindig veel lekkerder dan een pizza... toch eet ik vaker pizza, want ik heb meestal geen tijd voor het bereiden van een indonesische rijsttafel, zoiets?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 8 december 2005 @ 18:40:53 #181
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32924359
Ik begrijp de redenering van Richard wel, maar deel de mening van Kamagurka.
De frequentie van iets luisteren heeft weinig te maken met hoe mooi je het vindt. En zeker audioscrobbler speelt een marginale rol. Zeker als ik naar mezelf kijk. Ik luister meestal random en dus komt er van alles langs. En als ik een cd in zijn geheel luister is het meestal een cd die ik nog niet (zo goed) ken...
pi_32924459
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:33 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Definieer "vaak" sowieso maar ns..

Je kunt een plaat toch "makkelijker" vinden wegluisteren dan een ander zónder dat je hem nu meteen beter vindt?
Ik vind een indonesische rijsttafel oneindig veel lekkerder dan een pizza... toch eet ik vaker pizza, want ik heb meestal geen tijd voor het bereiden van een indonesische rijsttafel, zoiets?
. Wat jij wil dude. Laten we de postruimte sparen voor lijstjes.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32925056
Lijsten met De Poema's, dat we het nog mee mochten maken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32925541
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:35 schreef NRH het volgende:

[..]

David Middelhof is het derde lid, schrijft teksten, muziek, doet achtergondzang en bas.
JB Meyers doet van alles, Dave van Beek vooral percussie. Hun voorgangers waren Kasper van Kooten en Diederik van Vleuten. Ik vind dus niet dat Acda en de Munnik als duo gezien moeten worden, maar als band. Metallica is ook meer dan Hedfield en The Beatles hadden ook vier leden waarvan sommige meer prominent aanwezig waren dan de anderen. Daarom vind ik niet dat De Poema's en Acda en de Munnik bij elkaar opgeteld kunnen worden!
De Poema's bestaan uit A&DM en Van Dik Hout . JB, Dave en David staan daar los van... die "zitten" bij A&DM (als band zijnde).
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_32926050
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:02 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

apart..
Acda en Munnik én ..And you will know us by the trail of death, om maar is een vreemde combinatie te noemen.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_32933712
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:46 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

. Wat jij wil dude. Laten we de postruimte sparen voor lijstjes.
Kee man, laat alleen wat ruimte voor meerdere opvattingen
Ik zeg niet dat die van jou niet klopt in jouw geval...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 9 december 2005 @ 10:30:20 #187
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_32939076
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:50 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Acda en Munnik én ..And you will know us by the trail of death, om maar is een vreemde combinatie te noemen.
Ik ben niet zo'n fan van AYWNUBTTD (zelfs als afkorting een lange naam), maar alleen het nummer Summer of '91 vind ik heel erg mooi, het nummer is wat rustiger dan de meeste nummers van die band en staat dus dichter bij Acda en de Munnik dan je denkt .
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:06:42 #188
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_32939789
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:50 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Acda en Munnik én ..And you will know us by the trail of death, om maar is een vreemde combinatie te noemen.
Ik vind het eigenlijk aparter dat hij die lijstjes in Word maakt... totaal onlogisch imho.

En ik mis nog excelletjes van Saviola en Bloody Mob... placebeau hoef ik er niet meer aan te herinneren natuurlijk
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_32966793
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:06 schreef Curchulain het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk aparter dat hij die lijstjes in Word maakt... totaal onlogisch imho.
Ja, dat had ik ook, maar kwam er achter dat zo'n excelletje ook wel handig werkt.

Hoeveel lijstjes heb je tot nu toe binnen?
  zaterdag 10 december 2005 @ 12:38:12 #190
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_32967675
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:55 schreef MofoF1 het volgende:

[..]

Ja, dat had ik ook, maar kwam er achter dat zo'n excelletje ook wel handig werkt.

Hoeveel lijstjes heb je tot nu toe binnen?
Slechts zestien het loopt echt storm
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
  zaterdag 10 december 2005 @ 12:45:03 #191
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_32967823
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:38 schreef Curchulain het volgende:

[..]

Slechts zestien het loopt echt storm
Ik hoop m eind volgende week af te hebben
  zaterdag 10 december 2005 @ 12:52:38 #192
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_32967995
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:38 schreef Curchulain het volgende:

[..]

Slechts zestien het loopt echt storm
Bij de film top 100 werd er reclame gemaakt op de FP. Dat gaf een serieuze impuls. Anderzijds waren dat wel vaak cliché-lijstjes.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_32968256
Hier wordt ook nog gewerkt aan een lijstje.
  zaterdag 10 december 2005 @ 13:27:51 #194
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_32968742
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:52 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Bij de film top 100 werd er reclame gemaakt op de FP. Dat gaf een serieuze impuls. Anderzijds waren dat wel vaak cliché-lijstjes.
De lijstjes hier zijn ook grotendeels cliché-lijstjes... dat stelletje indie-****en zorgt daar wel voor.

Nog even en dan kan ik ook echt serieus aan mijn lijst verder. Dan ben ik thuis en heb ik alle materiaal dat ik nodig heb ter beschikking
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
  zaterdag 10 december 2005 @ 13:51:38 #195
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_32969260
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:38 schreef Curchulain het volgende:

[..]

Slechts zestien het loopt echt storm
Vorig jaar waren er 163 lijstjes...

Waar zou het aan liggen?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_32969784
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:52 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Bij de film top 100 werd er reclame gemaakt op de FP. Dat gaf een serieuze impuls. Anderzijds waren dat wel vaak cliché-lijstjes.
De albumlijst heeft de FP toch ook gehaald?
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:51:59 #197
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_32971022
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:51 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Vorig jaar waren er 163 lijstjes...

Waar zou het aan liggen?
Het was heel lang onzeker of er wel een songs top 100 zou komen, misschien dat veel mensen daarom maar hebben aangenomen dat het niet door zou gaan. De FP zou ook wel een flinke rol kunnen spelen om het aantal inzendingen te vergroten. Misschien dat mensen denken dat dit nog steeds over de album top 100 gaat (stomme TT van het napraattopic)... kan allemaal een rol spelen.
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_32972084
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:51 schreef Curchulain het volgende:

[..]

Het was heel lang onzeker of er wel een songs top 100 zou komen, misschien dat veel mensen daarom maar hebben aangenomen dat het niet door zou gaan. De FP zou ook wel een flinke rol kunnen spelen om het aantal inzendingen te vergroten. Misschien dat mensen denken dat dit nog steeds over de album top 100 gaat (stomme TT van het napraattopic)... kan allemaal een rol spelen.
Kom op dan... reclame maken .

Mijn lijstje komt dit weekend .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:39:31 #199
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_32972126
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:10 schreef MofoF1 het volgende:

[..]

De albumlijst heeft de FP toch ook gehaald?
Ik meen dat dit enkel de uiteindelijke lijst was, men kon niet meer meedoen. Bij de films was het nog tijdens de inzendperiode.

Denk ik toch.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 10 december 2005 @ 16:27:32 #200
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_32972664
Trouwens, een beetje late reactie misschien, maar
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:22 schreef SaintOfKillers het volgende:

093 OMD - Joan of Arc
Heb je wel de volledige naam in het Excel-lijstje gedaan? En is de officiele titel niet "Maid of Orleans"?

Ik heb dit nummer ook in mijn lisjt staat, en het zou zonde zijn als het als twee aparte liedjes zou worden gezien.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')