Thanx!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:02 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gave nummer 1, ik krijg 'm de laatste tijd maar niet uit mijn playlist geramd. De rest van de lijst ook![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 08:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Is een mooi nummer, maar Bob Dylan heeft het nooit opgenomen.
Ja, er komt geen end aan...quote:Op donderdag 15 december 2005 09:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Thanx!
Flock of Seagulls is zwaar ondergewaardeerd m.i. Ze hebben echt eindeloze nummers gemaakt![]()
Nee hoor:quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:17 schreef Frollo het volgende:
He he, de longlist is compleet: 201 inzendingen, van Abba tot Yonderboi.
Dat moet dus door de helft, maar goed, 5x The Smiths is ook wel wat te veel van het goede, toch?
Hmm ik weet niet of ik er nog aan toe kom om voor de kerst de voutjes aan te geven... hoop dat jij het wilt doen...kijkt lief...quote:Op woensdag 14 december 2005 11:37 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Jimi Hendrix en dEUS, toevallig? Nee als het tikvaudjes zijn zal ik de meeste er wel uit weten te halen, maar als je ze in je post kan aangeven zal het voor mij wel ietsjes makkelijker zijn.
Fuckin' goede lijst!quote:Op zondag 18 december 2005 03:14 schreef Soul79 het volgende:
Bij deze dan de mijne. Heb het simpel gehouden, gewoon op chronologische volgorde een aantal favorieten uit mijn favoriete muziekperiode (1977-1987). Zo ongeveer dan natuurlijk.
001 Television - Marquee moon
002 Talking Heads - Psycho killer
003 Elvis Costello - Radio radio
004 Jam - Down in the tube station at midnight
005 Van Halen - Running with the devil
006 Dire Straits - Sultans of swing
007 Joy Division - Shadowplay
008 Police - Message in a bottle
009 Police - No time this time
010 Fisher Z - The worker
011 Clash - Magnificent seven
012 Echo and the bunnymen - Rescue
013 King Crimson - Thela Hun Ginjeet
014 Doe Maar - De bom
015 Midnight Oil - Short memory
016 Tom Waits - Swordfishtrombones
017 U2 - The unforgettable fire
018 Cure - Sinking
019 XTC - Dear God
020 XTC - Another satellite
021 Metallica - Master of puppets
022 Metallica - Welcome home (Sanitarium)
023 Megadeth - Good mourning/Black Friday
024 Slayer - Angel of death
025 Sepultura - Of the wall
Ik heb in vergelijking met m'n vorige lijsten (tot 2004 jaarlijks) dit keer veel meer losse nummers en popsongs dan nummers van bands als Radiohead, Smiths, Cure etc. Volgens mij komt dat door m'n iPod, waardoor juweeltjes die ooit op cassettes stonden maar die in de vergetelheid waren geraakt, nu weer zijn komen bovendrijven. Dat soort nummers is tegenwoordig ook makkelijker terug te vinden, natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2005 15:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
(...)
Veel hits, popsongs en liedjes die over 50 jaar nog zullen gelden als klassiekers bij mensen met een goede smaak.
Die van jou is ook zeker niet slecht....quote:Op zondag 18 december 2005 21:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Fuckin' goede lijst!
Die van Toffe ook btw..
Oh, er staan wel meer cliche-plaatje in de lijst als je het mij vraagt.quote:Op zondag 18 december 2005 21:46 schreef bartrid het volgende:
Mooie lijst, maar Love Like Blood is wel erg cliche
Ik bedoelde eigenlijk meer een cliche killing joke nummer (maar het blijft natuurlijk een retegoed nummer)quote:Op zondag 18 december 2005 21:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Oh, er staan wel meer cliche-plaatje in de lijst als je het mij vraagt.
En ook ik ben Radiohead vergeten![]()
Mooie lijst ook! Veel verrukkelijke 15 muziek, zie ik. Geen 'I ran' van A Flock Of Seagulls? Vond ik persoonlijk hun beste nummer. Ik moet bij AFOS trouwens steeds aan Pulp Fiction denken. "Oh, I'm sorry, did that break your concentration?" Maar dit terzijdequote:Op zondag 18 december 2005 21:45 schreef Berkery het volgende:
Zojuist opgestuurd, mijn poging om A flock of seagulls in de top 100 aller tijden te krijgen
(...)
Ja, vergeten. Ik had wat meer tijd moeten steken in mijn lijst, maar het ontbrak me aan de tijdquote:Op zondag 18 december 2005 22:10 schreef Brahimov het volgende:
Geen 'I ran' van A Flock Of Seagulls?
I know the feeling...: ik ben o.a. vergeten:quote:Op zondag 18 december 2005 22:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja, vergeten. Ik had wat meer tijd moeten steken in mijn lijst, maar het ontbrak me aan de tijd
quote:Op zondag 18 december 2005 21:45 schreef Berkery het volgende:
Zojuist opgestuurd, mijn poging om A flock of seagulls in de top 100 aller tijden te krijgen
006 A Flock of Seagulls - Space Age Love Song
Goede plaatquote:Op zondag 18 december 2005 21:45 schreef Berkery het volgende:
001 Killing Joke - Love like blood
Mooie lijst, Berkery! Zitten er weer een paar tussen die ik vergeten was....quote:Op zondag 18 december 2005 21:45 schreef Berkery het volgende:
-Lijst-
Volgens mij al vaker. Ik hoop hetquote:Op zondag 18 december 2005 22:52 schreef peaceman het volgende:
Waterboys met Don't bang the drum.... Klasse Berk!
Die is in elk geval al 3 keer genoemd. Zou dat genoeg zijn om de lijst te halen?
Je kan op z'n minst een top 10 doen. Of een top 25. Of een top 50....quote:Op maandag 19 december 2005 13:27 schreef Grobbel het volgende:
Ik denk niet dat ik nog aan een lijst ga beginnen dit jaar, zeker niet met de huidige inleverdatum. Te veel te doen, te weinig tijd. En zoals altijd is de groep nummers waar ik uit moet kiezen onhandelbaar groot, wat ook niet echt helpt.![]()
wat ik eigenlijk elk jaar doe is de lijst van vorig jaar erbij pakken, en kijken welke nummers op een of andere manier minder leuk zijn geworden, en dan de nummers van het nieuwe jaar er in plakken.quote:Op maandag 19 december 2005 13:27 schreef Grobbel het volgende:
Ik denk niet dat ik nog aan een lijst ga beginnen dit jaar, zeker niet met de huidige inleverdatum. Te veel te doen, te weinig tijd. En zoals altijd is de groep nummers waar ik uit moet kiezen onhandelbaar groot, wat ook niet echt helpt.![]()
Alleen stemt iedereen volgens mij op een ander nummer van ze.quote:Op maandag 19 december 2005 17:04 schreef Beathoven het volgende:
Als ik de lijsten zo aan het doorkijken ben denk ik dat Joy Division dit jaar weleens erg hoog zou kunnen eindigen.
Dat gevoel heb ik met Lou Reed - Perfect Day ... en ook best wel terechtquote:Op maandag 19 december 2005 17:04 schreef Beathoven het volgende:
Als ik de lijsten zo aan het doorkijken ben denk ik dat Joy Division dit jaar weleens erg hoog zou kunnen eindigen.
quote:
Love will tear us apart gaat er zeker inkomen. En transmission en atmosphere heb ik ook veel zien staan.quote:Op maandag 19 december 2005 18:25 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Alleen stemt iedereen volgens mij op een ander nummer van ze.
Tribute, it's the best song in the worldquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:55 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hij gaat erin komen zeg ik je.
Ik moet die nummer 1 maar eens gaan luisteren, dan.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:50 schreef Vrieskist het volgende:
017 Pink Floyd - The Wall
Maar ik ben vast de enige die Shadowplay heeft genomineerdquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Love will tear us apart gaat er zeker inkomen. En transmission en atmosphere heb ik ook veel zien staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |