zeg wolla, denk dat in de Randstad wat erger is..quote:Op maandag 12 februari 2007 19:58 schreef Rendoww het volgende:
Het is Wollah en het is Marrokaans.
Wordt er ook gestoord van, zelfs hier in het Brabant....
mooi, houden zoquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zeg wolla, denk dat in de Randstad wat erger is..
I second that.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutkick, banaan-vraag.quote:
Jawel, onderling wel.quote:Op zondag 5 april 2009 14:58 schreef fratsman het volgende:
Het valt me op dat vooral het gajes onder de marokkanen/Turken dit gebruikt. Diegene die doorgeleerd hebben hoor ik dit nooit zeggen.
Klopt, tevens mag je het eigenlijk niet zeggen, je zweert in godsnaam, als je je beloften of whatever dus niet nakomt dan is dat uiteraard niet best. De mensen die het gebruiken zijn inderdaad gajes. Maar ligt ook aan de omgeving waarin je leeft. Als je alleen maar met allochtonen omgaat die hoogstens MBO Niv 1 hebben gedaan dan spreken ze de nederlandse taal nauwelijks.quote:Op zondag 5 april 2009 14:58 schreef fratsman het volgende:
Het valt me op dat vooral het gajes onder de marokkanen/Turken dit gebruikt. Diegene die doorgeleerd hebben hoor ik dit nooit zeggen.
haha ik wel iigquote:Op zondag 5 april 2009 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
Turken zeggen toch altijd lan of wat is het? Mag ik je pen lenen lan? Siktir lan etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |