"wordT ik"quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:50 schreef yvonne het volgende:
En spellen kun je ook al niet
Dat werd bij mij op de basisschool al geroepen, en dan heb ik het over een jaar of 15,16 geledenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:40 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord
Volgens mij beeld je het je allemaal in
hard voor jequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat werd bij mij op de basisschool al geroepen, en dan heb ik het over een jaar of 15,16 geleden![]()
Op de basisschool alquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat werd bij mij op de basisschool al geroepen, en dan heb ik het over een jaar of 15,16 geleden![]()
En ik de enige Hollanderquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:55 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Op de basisschool alNou ja, ik was op mijn basisschool dan ook de enigste allochtoon
![]()
Maar ik heb het nog nooit gehoord iig.
Oeh, dat doe ik gelukkig niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:06 schreef Devlinsect het volgende:
Nederlanders uit Assen en omgeving zeggen vooral JA achter iedere zin, ja.
Jij bent vast een "Turk" van de 3e generatie. Je (groot)ouders kwamen hier om arbeid te verrichten vlak na de Tweede Wereldoorlog, waarvoor hulde. Echter, mag ik je eraan herinneren dat jij waarschijnlijk in Nederland geboren bent en daarom ook zelf een "kaaskop" bent?quote:
RACIST!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:52 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Jij bent vast een "Turk" van de 3e generatie. Je (groot)ouders kwamen hier om arbeid te verrichten vlak na de Tweede Wereldoorlog, waarvoor hulde. Echter, mag ik je eraan herinneren dat jij waarschijnlijk in Nederland geboren bent en daarom ook zelf een "kaaskop" bent?
Onder de Nederlandse waarden en normen valt het respect voor elkander. Mensen die een dodelijke ziekte hebben zoals kanker moeten daarom met respect worden behandeld. Kwetsende uitlatingen worden door de Neerlandsche moraal niet geaccepteerd en zeker niet gewaardeerd.
Het gebruik van "Wolla" is iets wat je zelf moet weten. Identificatie met je "roots" vind ik okee, zolang dit niet in het gedrang komt met de Nederlandse normen en waarden. Types als Thijs Bosma hebben in het verleden bewezen dat dit laatste geen fabeltje is. Daarom pleit ik voor het behoud van de Nederlandse cultuur als het gaat om essentiele zaken als wat goed en fout is, maar is er ook ruimte voor nieuwe uitingen van andere culturen, nogmaals, mits ze niet in het gedrang komen met de Nederlandse normen en waarden.
Met vriendelijke groet,
Dirktator![]()
calimeroquote:
Foutief gebruik van het woordquote:
Kun je me aanwijzen wat hier racistisch aan is? Ik pleit juist voor broederschap onder de Neerlandsche multiculturele samenleving. Ik geef alleen aan dat iedereen zich dient te houden aan de normen en waarden van dit lapje grond gelegen naast Belgie en Duitsland. Diegenen die dat niet doen, mogen van mijn part direct het land uitgezet worden.quote:
zoek eerst eens op wat het woord betekent voordat je het bezigt...quote:
Net zoals Nederlanders die voor de kleinste dingen het woord kanker plaatsen, die zinnen niet met een hoofdletter beginnen en 'ik wordt' schrijvenquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:59 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
weet ik. maar die turken zeggen dat in elke zin . word en kankergek van. soms zeggen ze ook van wolla bilja ofzo. dat betekent ik zweer op god. :S
siktela zo goed dan:quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
zoek eerst eens op wat het woord betekent voordat je het bezigt...
brrrr, mijn nekharen gaan recht overeind staan van figuren als jij die bij ieder beetje tegengas gelijk racist roepen...
Maar ga eerst eens kijken in het woordenboek wat racist betekend.quote:
my two cents...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar ga eerst eens kijken in het woordenboek wat racist betekend.
swa
Die jae-zône strekt zich uit tot Zwolle e.o. hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:06 schreef Devlinsect het volgende:
Nederlanders uit Assen en omgeving zeggen vooral JA achter iedere zin, ja.
iemand is een racist of niet, wat jij vind doet er niet toe.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:21 schreef turkdale het volgende:
[..]
siktela zo goed dan:
ik vind jou racist
vrijheid van meningsuiting![]()
swa
chemotherapie is het enige wat kan helpenquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:59 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
weet ik. maar die turken zeggen dat in elke zin . word en kankergek van.
En als ik jou een Marokkaan vind, ben je dat dan ook?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:21 schreef turkdale het volgende:
[..]
siktela zo goed dan:
ik vind jou racist
swa
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:44 schreef BennyNL het volgende:
[..]
chemotherapie is het enige wat kan helpen
KANKERkneus
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:27 schreef Rufus-Seal het volgende:
Hahhaha, pas geleden op school hoorde ik zo'n echte nederlander Wolla zeggen![]()
Terwijl hij 2 jaar geleden nog racistisch was.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wollah hier Wollah daar Wollah is uw hulp in huis!
Wolla is zo 2005.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Hoop allochtonen in mijn buurt hoor, maar dat hele wolla heb ik echt nog nooit gehoord, iets dat iets van limbo-turken ofzo?
Waarom heeft ie op de plee je pen nodig, zijn snor bijkleurenquote:Ik moet naar de wc wolla, mag ik die pen lenen wolla?
Tazzz..! Hoe vind je wolla deze topic?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:05 schreef Snever het volgende:
wollah oud!
zie je dat ze achterlopenquote:
Damn, jouw redenerings kunst, wanneer gaan ze je de nobelprijs geven?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:21 schreef turkdale het volgende:
[..]
siktela zo goed dan:
ik vind jou racist
swa
Preciesquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:20 schreef cheukert het volgende:
wallabilla! schzeg ik schzweeer!!!
Wat is Tazzz dan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:00 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Tazzz..! Hoe vind je wolla deze topic?
zeg wolla, denk dat in de Randstad wat erger is..quote:Op maandag 12 februari 2007 19:58 schreef Rendoww het volgende:
Het is Wollah en het is Marrokaans.
Wordt er ook gestoord van, zelfs hier in het Brabant....
mooi, houden zoquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:21 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zeg wolla, denk dat in de Randstad wat erger is..
I second that.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutkick, banaan-vraag.quote:
Jawel, onderling wel.quote:Op zondag 5 april 2009 14:58 schreef fratsman het volgende:
Het valt me op dat vooral het gajes onder de marokkanen/Turken dit gebruikt. Diegene die doorgeleerd hebben hoor ik dit nooit zeggen.
Klopt, tevens mag je het eigenlijk niet zeggen, je zweert in godsnaam, als je je beloften of whatever dus niet nakomt dan is dat uiteraard niet best. De mensen die het gebruiken zijn inderdaad gajes. Maar ligt ook aan de omgeving waarin je leeft. Als je alleen maar met allochtonen omgaat die hoogstens MBO Niv 1 hebben gedaan dan spreken ze de nederlandse taal nauwelijks.quote:Op zondag 5 april 2009 14:58 schreef fratsman het volgende:
Het valt me op dat vooral het gajes onder de marokkanen/Turken dit gebruikt. Diegene die doorgeleerd hebben hoor ik dit nooit zeggen.
haha ik wel iigquote:Op zondag 5 april 2009 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
Turken zeggen toch altijd lan of wat is het? Mag ik je pen lenen lan? Siktir lan etc.
biela, wolla en hoeleh betekenen volgens mij allemaal ik zweerquote:Op zondag 5 april 2009 16:45 schreef Ugjerke het volgende:
En wat betekend biela ofzo dan? Wolla biela ofzo.. :/
Netjes dat je Yvonne daar na een aantal jaar op attendeert.quote:Op zondag 5 april 2009 17:23 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Je vergeet de punt.
Daarom hier een extra punt voor jouw post.
.
Had z'n moeder een zweer op dr tieten?quote:Op maandag 6 april 2009 10:49 schreef Samcali het volgende:
Wij hadden vroeger een Turk in de klas, die zei altijd: "ïk zweer het op de tieten van mijn moeder".
Zeg Wolla MILF.quote:Op maandag 6 april 2009 10:49 schreef Samcali het volgende:
Wij hadden vroeger een Turk in de klas, die zei altijd: "ïk zweer het op de tieten van mijn moeder".
EH TFOE PAZ OP MIJN BROER MO KOMT MET BMW JAH HIJ KLAPT!!!! HIJ HEEFT LATST OOK AL ANTI GEKLAPT TFOE SAGBEHquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:35 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ging ff langs arnhem..
ZEG WOLLAH MAN, check die kankerbeest. WOLLAH gek. ik zwier.
Facepalm.
Nee dat was Allahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |