Zo heb ik hem nog nooit genoemd. Maar het is wel een mooie aanvulling op negert/dropje/[insert random negerbenamingen].quote:
Er speelt nog meer mee. Ik heb vorige week al voldoende uitgegeven aan m'n verjaardag en ik wil het wel weer ff rustig aan doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
Dat ze zeggen dat het gaat vriezen wil nog niet zeggen dat het daadwerkelijk gaat vriezen hoor..
En buiten dat.. als je een beetje voorzichtig bent zit je echt niet zomaar tegen een vangrail aan hoor
quote:Op vrijdag 25 november 2005 06:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
ja duh...
maar posten jullie weleens in de overige fora?zonder slowchat?
Ok. Stuur ze maar naar hiernaast. Hoeveel heb je er?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
En wederom:![]()
@_Arual_- :kheb hier nog negers zat die we niet kwijt kunnen![]()
Ik zal het eens bij Terugkeer vragen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:09 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ok. Stuur ze maar naar hiernaast. Hoeveel heb je er?
![]()
Helaas voor jou geen charter naar een zonnige lokatie dusquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:17 schreef Godlike02 het volgende:
1 groep waar ik al vast buitenval
Dat heb ik altijd al.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:22 schreef _Cara_ het volgende:
Ha.. ik heb de wind getrotseerd...ben niet van de fiets gewaaid.. heb alleen mn haren recht op mn kop staan..![]()
Héérliquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:26 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al.![]()
Ik moet er dadelijk nog doorheen, nb naar de kapper. ik zie er weer eens uit als barbabob.
Boekjes zijn in het begin altijd moeilijk, en deze spant wel de kroon. Maar goed, ik schrijf gewoon stug door. Soms mis ik ergens een bruggetje, maar dat komt later wel goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Héérlijk naar de kapper gaan.. doe ik volgende week ..
![]()
Wil het trouwens een beetje vlotten met dat boekje?
Feauteauquote:
Succes vanmiddag dan maar! (en een prettig weekend natuurlijk!)quote:
Das wel het mooie van haar he, het groet toch vanzelf weer aan,quote:
Ik vind het iig bijzonder knap hoor..quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef _Arual_ het volgende:
[quote]
Boekjes zijn in het begin altijd moeilijk, en deze spant wel de kroon. Maar goed, ik schrijf gewoon stug door. Soms mis ik ergens een bruggetje, maar dat komt later wel goed.
Daar ben ik blij om.. hoe grote de interesse, of hoe leuker dat je het vindt, hoe makkelijker dat je erover schrijft.. lijkt me...quote:Ik begin het in ieder geval een leuk onderwerp te vinden, dat scheelt al heel wat.
Gelukkig wel, ik heb er een gloeiende hekel aan als ze mijn haren te kort knippen....quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das wel het mooie van haar he, het groet toch vanzelf weer aan,.
Ach ja, ik was ook altijd zo'n trut die tegen iedereeen zei dat ze deze keer echt een onvoldoende had gehaald voor het tentamen. Om 2 weken laten te bemerken dat ik een negen had of zo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik vind het iig bijzonder knap hoor..
[..]
Daar ben ik blij om.. hoe grote de interesse, of hoe leuker dat je het vindt, hoe makkelijker dat je erover schrijft.. lijkt me...
Het lukt je wel!!![]()
Je hebt te weinig vertrouwen in jezelf... (komt me bekend voorquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:36 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ach ja, ik was ook altijd zo'n trut die tegen iedereeen zei dat ze deze keer echt een onvoldoende had gehaald voor het tentamen. Om 2 weken laten te bemerken dat ik een negen had of zo.
Juiste analyse.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Je hebt te weinig vertrouwen in jezelf... (komt me bekend voor)
I second that!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef _Cara_ het volgende:
@ GF..Ik vind het niet te kort hoor...![]()
Je maakt een grapje toch!?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:57 schreef PhaE het volgende:
Sneeuw!
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn uitzicht vanmorgen
Nope!quote:
Pak de auto danquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vanochtend fijn om 6:30 met keiharde wind tegen door een hagelbui gefietst![]()
....
Heb ik nietquote:
Arme Cara! Ik doe met je meequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:12 schreef _Cara_ het volgende:
Ik vind het hélemaal nix....mn fiets is zojuist ook nog omgewaaid..damned! En ik heb me ook nog pijn gedaan..![]()
Dan maarff stoom afblazen...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:12 schreef _Cara_ het volgende:
Ik vind het hélemaal nix....mn fiets is zojuist ook nog omgewaaid..damned! En ik heb me ook nog pijn gedaan..![]()
Dan maarff stoom afblazen...
txs !!.. hoe meer hoe gezelligerquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Arme Cara! Ik doe met je mee
Das mooi..quote:
quote:
Overbodige infoquote:
Heb je genoeg toiletpapier?quote:
Nope...quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:30 schreef Viper_74 het volgende:
Hey Cara, ging je nog mee wat drinken dit weekend
Nee, ik wilde JoeyT sturen om je te helpen, hij is meer van het rimmenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:33 schreef Viper_74 het volgende:
Ja dat wel ja
hoezo wou je een handje helpen dan
Ik altijd, dat weet je tochquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:39 schreef Godlike02 het volgende:
Iemand die me een beetje heeft gemist?
Ik moet altijd even regeren op de porseleinen troon als ik een bak koffie op hebquote:
Sjezusquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:34 schreef _Cara_ het volgende:
mensen met een gesloten fotoboekquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef PhaE het volgende:
[..]
Sjezus![]()
Denk ff fotoboek kijken, GEEN reacties!
Wil ik ff pimpen met een FiPo, mag het niet![]()
Flauw hoor!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef PhaE het volgende:
[..]
Sjezus![]()
Denk ff fotoboek kijken, GEEN reacties!
Wil ik ff pimpen met een FiPo, mag het niet![]()
Flauw hoor!
* PhaE wacht...quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Ik ben met wat foto's aan het klooien. Komt nog wel...![]()
Precies! Of zet je fotoboekicoontje uitquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:06 schreef PhaE het volgende:
[..]
Tja, maak er dan gewoon NIET een aan...
Ook nog fotosoepen ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Ik ben met wat foto's aan het klooien. Komt nog wel...![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:09 schreef PhaE het volgende:
[..]
* PhaE] wacht...[/me]
ben wel een beetje benieuwd naar een red-head met groene ogen..
Geen idee hoe dat moetquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies! Of zet je fotoboekicoontje uit
Ben er ook bang voor..quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:14 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat je nog even kan wachten Phae
misschien kan dequote:Op vrijdag 25 november 2005 15:31 schreef PhaE het volgende:
* PhaE gaat maar naar huis dan...
- Morgenochtend eerst vol verwachting naar _Cara_'s fobo staren..
- Werken..
- Morgenavond vol verwachting naar _Cara_'s fobo staren..
- Slapen...
- Zondag de hele dag vol verwachting naar _Cara_'s fobo staren..
- etc. etc..
Druk weekend!
Ik nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:07 schreef nixxx het volgende:
ik ben koud en nat... wie warmt mij op?
* nixxx straapt godt van lijstje afquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:12 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb hete thee én een speculaasje in de aanbieding...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |