Moks!quote:
Ik word gewoon altijd erg blij en positief van AirwiN...quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
positief ingestelde mensen tussen al die klaagtopiqs!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik word gewoon altijd erg blij en positief van AirwiN...
Je hebt een file veroorzaakt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:26 schreef melismay het volgende:
Nou ja, daarna deed de auto het dus gelukkig weer, maar het was wel even lullig voor al die mensen die achter me stonden
Hier sloeg de bliksem zonet in, in een windmolen op het Siemens terrein. Een knal, niet normaal!quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:13 schreef Pheno het volgende:
Je hebt een file veroorzaakt?
Wow, het onweert in Hilversum
Hier is het land voornamelijk in het grijs gehuld...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:08 schreef Frezer het volgende:. Het is land weer van één witte deken voorzien.
![]()
Eindelijk een medestander!quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:16 schreef Mokster het volgende:
Superweer! Maar dan wel om in bed te blijven liggen
Koffiequote:Op vrijdag 25 november 2005 09:17 schreef _Cara_ het volgende:
Morgen iedereen...
Tjezus .. wat een weer.. koud..vreselijke wind.. nat..
Dit vraagt om een dubbele senseo..![]()
Autorijden met dit weer is geweldig. Ik ben ook op mijn werk op een standaard tijd, niet eerder vertrokken ofzo. Ik snapte alleen al die toeterende auto's achter me nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hier is het land voornamelijk in het grijs gehuld...
Superweer! Maar dan wel om in bed te blijven liggen
Autorijden was niet zo geinig...
Heej jij...quote:
Nog steeds buikpijn? arme..quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:18 schreef Scorpie het volgende:
ik ben zieken heb eigenlijk cursus, ik word gek
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef marcb1974 het volgende:
Bewaren jullie wel wat van dat mooie weer daar voor me? Over 24 uur ben ik er weer hoor
Met jou kan ik praten (koffiedrinken) ..quote:
Heb je nog meer briljante ideëen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:23 schreef Mokster het volgende:
Zullen we er strax gewoon weer induiken?
áls je uberhaupt hier land...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
sneeuw hebben we voor je. Ik hoop dat je warme kleren hebt voor als je uit dat vliegtuig komt.
vooral als 'i koud is? De v-snaar ligt iets te los/is versleten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:24 schreef jack4ya het volgende:
Ik kon nog net mijn kanarietje (geel cinquecentootje) door het water geploegd krijgen... als ik stil was gevallen, scheelde heel weinig, dan was het echt dikke pret geweest.
(deuren opdoen, whoesh....)
Oja, maakt dat piepende en snerpende geluid nog iets uit?![]()
niet als ie koud is... meer als ie bijna kopje onder gaat...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
vooral als 'i koud is? De v-snaar ligt iets te los/is versleten.
Wat dacht je van een roze.. wolkjes/schaapjes pyama..MET lettertjes om te tellen..quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:25 schreef AirwiN het volgende:
Zal ik m'n beertjes- of m'n aardbeienpyjama aandoen?
Er is nog één baan op schiphol openquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
sneeuw hebben we voor je. Ik hoop dat je warme kleren hebt voor als je uit dat vliegtuig komt.
Eigenlijk hier ook... gut het waait en regent wat, geen file, maar wel 20 cm water... dat was lastig.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen file gezien en geen wind gevoeld. Wat regen, natte sneeuw en sneeuw, maar goed, daar wordt m'n auto wat schoner van (en het kan niet smeriger). Ik zette dat ding net in de garage en er droop zwart water vanaf, ik wist niet dat mijn auto blauw was
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten (koffiedrinken) ..![]()
Hoe loopt het met je tentamens? heb je vandaag ook nog wat?
En koppijn! Ik ga me nest weer in, ga wel tv kijken ofzo...kan niet meer slapen door die hoofdpijnquote:
Als we weer zo'n vliegtuigje hebben als op de heenweg vanaf schiphol is een kwart baan ook wel genoegquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is nog één baan op schiphol open
één tip: snelbindersquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:28 schreef _Cara_ het volgende:
Jongens.. ik moet zo op mn fietsje klimmen...ik hoop dat ik goed aankom...en niet eraf waai..![]()
Die vertel ik je wel als we in bed liggen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je nog meer briljante ideëen?![]()
Ik stem voor in ieder geval! Zal ik m'n beertjes- of m'n aardbeienpyjama aandoen?
Doe maar voorzichtig danquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:28 schreef _Cara_ het volgende:
Jongens.. ik moet zo op mn fietsje klimmen...ik hoop dat ik goed aankom...en niet eraf waai..![]()
Zie je, geen probleem dusquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als we weer zo'n vliegtuigje hebben als op de heenweg vanaf schiphol is een kwart baan ook wel genoeg
Waar zit je dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:16 schreef marcb1974 het volgende:
Goedemiddag allemaal
Hoezo slecht weer? De zon schijnt hier met een lekkere 25 graden
Alleen jammer dat ik over 24 uur dat slechte weer mee mag gaan maken als het er nog is. Of het goede weer komt gewoon met me mee![]()
Die zit in de was...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:26 schreef _Cara_ het volgende:
Wat dacht je van een roze.. wolkjes/schaapjes pyama..MET lettertjes om te tellen..![]()
Succes met fietsen, en niet uitglijden!quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:28 schreef _Cara_ het volgende:
Túúrlijk.. daar heb ik alle vertrouwen in...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:28 schreef Frezer het volgende:Gisteren gehad, helaas niet gehaald. Een deel was een eitje, het andere deel bakte ik niks van. Volgende keer gaat het lukken.
![]()
Bangkok, nog een paar uur maar ,maar tochquote:
Rrrrrrrrrrrr... Ik haal m'n Barry White CD collectie alvast uit 't stof voor een sensueel, romantisch avondje...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:29 schreef Mokster het volgende:
Die vertel ik je wel als we in bed liggen...![]()
En wat die pyjama betreft: verras me maar!
Je hebt toch zeker iets ingenomen ? paracetemol of iets anders?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:28 schreef Scorpie het volgende:
En koppijn! Ik ga me nest weer in, ga wel tv kijken ofzo...kan niet meer slapen door die hoofdpijn![]()
Of geeft de Sint me alsnog een voldoende?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Túúrlijk.. daar heb ik alle vertrouwen in...![]()
Lijkt me wel een aardige overgang, ook nog eens een jetlaggetje er bij...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zal best leuk worden nog morgen![]()
Laat het anders even van een man met schimmel tussen zijn benen afhangenquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Of geeft de Sint me alsnog een voldoende?
Ja, het zal fijn worden. En ik heb morgen avond nog een verjaardag in Eindhoven ook. Grote kans dat ik die best wel ga missen zeg maar........helaas want het is van...........etcquote:Lijkt me wel een aardige overgang, ook nog eens een jetlaggetje er bij...
Kijk, dat ie op een schimmel rijdt, dat moet ie zelf weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat het anders even van een man met schimmel tussen zijn benen afhangen![]()
JIj ook een goede reis hoor, en oppassen hequote:Op vrijdag 25 november 2005 09:35 schreef _Cara_ het volgende:
Zo.. ik klim op mn fiets en ben er vandoor.. als jullie tegen de middag nix van me gehoord hebben, tja.... dan ben ik eraf gewaaid of uitgegleden..![]()
@ Marc.. Goede terugreis![]()
Tot Laters..
Jij mag het controleren hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kijk, dat ie op een schimmel rijdt, dat moet ie zelf weten natuurlijk.
Maar als ie dagelijks kleine kinderen op schoot neemt, moet ie zich toch wel behoorlijk wassen zou ik zo zeggen...
Hé wat klinkt dat ranzig,quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat het anders even van een man met schimmel tussen zijn benen afhangen![]()
[..]
Mja dat schiet dan niet echt op, kan me voorstellen dat je na zo'n reis niet meer het toppunt van fit bentquote:Ja, het zal fijn worden. En ik heb morgen avond nog een verjaardag in Eindhoven ook. Grote kans dat ik die best wel ga missen zeg maar........helaas want het is van...........etc
En daar wil jij dus je cijfer vanaf laten hangen hequote:Op vrijdag 25 november 2005 09:41 schreef Frezer het volgende:
Werkze Cara!!
[..]
Hé wat klinkt dat ranzig,.
Ik heb haar al gewaarschuwd dat het erin zit dat ik niet kom. Maar als ik daar zou willen blijven slapen is dat geen enkel probleemquote:Mja dat schiet dan niet echt op, kan me voorstellen dat je na zo'n reis niet meer het toppunt van fit bent. Misschien kun je daar blijven slapen
![]()
Oke, oke, ik leer de volgende keer wel gewoon wat beter.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daar wil jij dus je cijfer vanaf laten hangen he
[..]
Das een goede oplossing lijkt me. Goede terugvlucht(en)!quote:Ik heb haar al gewaarschuwd dat het erin zit dat ik niet kom. Maar als ik daar zou willen blijven slapen is dat geen enkel probleem
Ik kijk wel of ze maandag vrij is, ga ik dan op mijn gemak. Ze is dan ook echt jarig
Verheug je er niet teveel op, waar jou huis woont is echt geen sneeuw hoor..quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das wel lekker dan. Even hopen dat het blijft liggen.
En ze schijnen warme kleren te brengen
Ik weet het niet.. ik vind het ook niet fijn, maar denk zal het je even vertellen.. geen sneeuw als je terug komt. Wel fijn weer hoor. En het gaat vriezenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:08 schreef marcb1974 het volgende:
Waar mijn huis woont geen sneeuw![]()
maar, maar, maar...................
En bij jou ook al niet? Wie is hier de schuldige van?
Aso is het , geen sneeuw :pquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:10 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. ik vind het ook niet fijn, maar denk zal het je even vertellen.. geen sneeuw als je terug komt. Wel fijn weer hoor. En het gaat vriezen![]()
Op fok stappenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:13 schreef Breetai het volgende:
Fijn dat vriezen. Ik wilde origineel vanavond naar Eindhoven gaan om te stappen maar dt laat ik nu wel even achterwege. Geen zin om rond 5 uur 's ochtends ergens in de vangrail te gaan belanden.
Dan maar weer veel Fok!.
Jij zei Eindhovenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:13 schreef Breetai het volgende:
Fijn dat vriezen. Ik wilde origineel vanavond naar Eindhoven gaan om te stappen maar dt laat ik nu wel even achterwege. Geen zin om rond 5 uur 's ochtends ergens in de vangrail te gaan belanden.
Dan maar weer veel Fok!.
Wederom: koffiequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Eerst koffie! Veel!
Dat ze zeggen dat het gaat vriezen wil nog niet zeggen dat het daadwerkelijk gaat vriezen hoor..quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:13 schreef Breetai het volgende:
Dan maar weer veel Fok!.
Idd een praktisch probleemquote:
Lekker weer man!quote:
Ik moet fietsen hequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lekker weer man!
Alleen ben ik bang dat de vrijdagmiddagspits helemaal ruk gaat worden
Ik ga wel binnendoor
Ik heb medelijden met jequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:48 schreef _Arual_ het volgende:
Huilende buurkinderen. Aargh.
Gewoon teruggillen dat sinterklaas niet bestaatquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:48 schreef _Arual_ het volgende:
Huilende buurkinderen. Aargh.
Verkapte asielzoekers-centra.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:52 schreef _Arual_ het volgende:
Ze hebben ook zo'n cirkel op de muur getekend hè. Dat betekent dat zwarte pieten er mogen blijven logeren.
Iemand hier nog een neger over?
Ik zal mn beste vriend even roepen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:52 schreef _Arual_ het volgende:
Ze hebben ook zo'n cirkel op de muur getekend hè. Dat betekent dat zwarte pieten er mogen blijven logeren.
Iemand hier nog een neger over?
Bubba?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zal mn beste vriend even roepen.![]()
Zo heb ik hem nog nooit genoemd. Maar het is wel een mooie aanvulling op negert/dropje/[insert random negerbenamingen].quote:
Er speelt nog meer mee. Ik heb vorige week al voldoende uitgegeven aan m'n verjaardag en ik wil het wel weer ff rustig aan doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
Dat ze zeggen dat het gaat vriezen wil nog niet zeggen dat het daadwerkelijk gaat vriezen hoor..
En buiten dat.. als je een beetje voorzichtig bent zit je echt niet zomaar tegen een vangrail aan hoor
quote:Op vrijdag 25 november 2005 06:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
ja duh...
maar posten jullie weleens in de overige fora?zonder slowchat?
Ok. Stuur ze maar naar hiernaast. Hoeveel heb je er?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
En wederom:![]()
@_Arual_- :kheb hier nog negers zat die we niet kwijt kunnen![]()
Ik zal het eens bij Terugkeer vragen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:09 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ok. Stuur ze maar naar hiernaast. Hoeveel heb je er?
![]()
Helaas voor jou geen charter naar een zonnige lokatie dusquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:17 schreef Godlike02 het volgende:
1 groep waar ik al vast buitenval
Dat heb ik altijd al.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:22 schreef _Cara_ het volgende:
Ha.. ik heb de wind getrotseerd...ben niet van de fiets gewaaid.. heb alleen mn haren recht op mn kop staan..![]()
Héérliquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:26 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al.![]()
Ik moet er dadelijk nog doorheen, nb naar de kapper. ik zie er weer eens uit als barbabob.
Boekjes zijn in het begin altijd moeilijk, en deze spant wel de kroon. Maar goed, ik schrijf gewoon stug door. Soms mis ik ergens een bruggetje, maar dat komt later wel goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Héérlijk naar de kapper gaan.. doe ik volgende week ..
![]()
Wil het trouwens een beetje vlotten met dat boekje?
Feauteauquote:
Succes vanmiddag dan maar! (en een prettig weekend natuurlijk!)quote:
Das wel het mooie van haar he, het groet toch vanzelf weer aan,quote:
Ik vind het iig bijzonder knap hoor..quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef _Arual_ het volgende:
[quote]
Boekjes zijn in het begin altijd moeilijk, en deze spant wel de kroon. Maar goed, ik schrijf gewoon stug door. Soms mis ik ergens een bruggetje, maar dat komt later wel goed.
Daar ben ik blij om.. hoe grote de interesse, of hoe leuker dat je het vindt, hoe makkelijker dat je erover schrijft.. lijkt me...quote:Ik begin het in ieder geval een leuk onderwerp te vinden, dat scheelt al heel wat.
Gelukkig wel, ik heb er een gloeiende hekel aan als ze mijn haren te kort knippen....quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das wel het mooie van haar he, het groet toch vanzelf weer aan,.
Ach ja, ik was ook altijd zo'n trut die tegen iedereeen zei dat ze deze keer echt een onvoldoende had gehaald voor het tentamen. Om 2 weken laten te bemerken dat ik een negen had of zo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik vind het iig bijzonder knap hoor..
[..]
Daar ben ik blij om.. hoe grote de interesse, of hoe leuker dat je het vindt, hoe makkelijker dat je erover schrijft.. lijkt me...
Het lukt je wel!!![]()
Je hebt te weinig vertrouwen in jezelf... (komt me bekend voorquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:36 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ach ja, ik was ook altijd zo'n trut die tegen iedereeen zei dat ze deze keer echt een onvoldoende had gehaald voor het tentamen. Om 2 weken laten te bemerken dat ik een negen had of zo.
Juiste analyse.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Je hebt te weinig vertrouwen in jezelf... (komt me bekend voor)
I second that!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef _Cara_ het volgende:
@ GF..Ik vind het niet te kort hoor...![]()
Je maakt een grapje toch!?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:57 schreef PhaE het volgende:
Sneeuw!
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn uitzicht vanmorgen
Nope!quote:
Pak de auto danquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vanochtend fijn om 6:30 met keiharde wind tegen door een hagelbui gefietst![]()
....
Heb ik nietquote:
Arme Cara! Ik doe met je meequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:12 schreef _Cara_ het volgende:
Ik vind het hélemaal nix....mn fiets is zojuist ook nog omgewaaid..damned! En ik heb me ook nog pijn gedaan..![]()
Dan maarff stoom afblazen...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:12 schreef _Cara_ het volgende:
Ik vind het hélemaal nix....mn fiets is zojuist ook nog omgewaaid..damned! En ik heb me ook nog pijn gedaan..![]()
Dan maarff stoom afblazen...
txs !!.. hoe meer hoe gezelligerquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Arme Cara! Ik doe met je mee
Das mooi..quote:
quote:
Overbodige infoquote:
Heb je genoeg toiletpapier?quote:
Nope...quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:30 schreef Viper_74 het volgende:
Hey Cara, ging je nog mee wat drinken dit weekend
Nee, ik wilde JoeyT sturen om je te helpen, hij is meer van het rimmenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:33 schreef Viper_74 het volgende:
Ja dat wel ja
hoezo wou je een handje helpen dan
Ik altijd, dat weet je tochquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:39 schreef Godlike02 het volgende:
Iemand die me een beetje heeft gemist?
Ik moet altijd even regeren op de porseleinen troon als ik een bak koffie op hebquote:
Sjezusquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:34 schreef _Cara_ het volgende:
mensen met een gesloten fotoboekquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef PhaE het volgende:
[..]
Sjezus![]()
Denk ff fotoboek kijken, GEEN reacties!
Wil ik ff pimpen met een FiPo, mag het niet![]()
Flauw hoor!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:56 schreef PhaE het volgende:
[..]
Sjezus![]()
Denk ff fotoboek kijken, GEEN reacties!
Wil ik ff pimpen met een FiPo, mag het niet![]()
Flauw hoor!
* PhaE wacht...quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Ik ben met wat foto's aan het klooien. Komt nog wel...![]()
Precies! Of zet je fotoboekicoontje uitquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:06 schreef PhaE het volgende:
[..]
Tja, maak er dan gewoon NIET een aan...
Ook nog fotosoepen ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Ik ben met wat foto's aan het klooien. Komt nog wel...![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:09 schreef PhaE het volgende:
[..]
* PhaE] wacht...[/me]
ben wel een beetje benieuwd naar een red-head met groene ogen..
Geen idee hoe dat moetquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies! Of zet je fotoboekicoontje uit
Ben er ook bang voor..quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:14 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat je nog even kan wachten Phae
misschien kan dequote:Op vrijdag 25 november 2005 15:31 schreef PhaE het volgende:
* PhaE gaat maar naar huis dan...
- Morgenochtend eerst vol verwachting naar _Cara_'s fobo staren..
- Werken..
- Morgenavond vol verwachting naar _Cara_'s fobo staren..
- Slapen...
- Zondag de hele dag vol verwachting naar _Cara_'s fobo staren..
- etc. etc..
Druk weekend!
Ik nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:07 schreef nixxx het volgende:
ik ben koud en nat... wie warmt mij op?
* nixxx straapt godt van lijstje afquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:12 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb hete thee én een speculaasje in de aanbieding...![]()
Waarschijnlijk omdat er zoveel idioten nu willen kijken of er treinen rijden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:18 schreef nixxx het volgende:
waarom is de site van de ns zo traag... dat voorspelt niet veel goeds...
hmm dan ga ik maar eens live op het station kijken...heb er weinig vertrouwen in...
En bedanktquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er zoveel idioten nu willen kijken of er treinen rijden.
Daarom kon ik niet naar school vandaagquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:39 schreef GF het volgende:
[..]
En bedankt
Blijkt dat het dak van Schiedam Centrum eraf is gewaaidIk ga niet fietsen in ieder geval vanavond. Ga op de gok wel een trein zoeken
Nou suc7 dan!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:28 schreef GF het volgende:
Ik ga het erop wagen zo dan. Richting vriendin met hopelijk een trein
Zeg dat welquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou suc7 dan!
Een bevallige dame trouwens, die vriendin van jou,.
Bedanktquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou suc7 dan!
Een bevallige dame trouwens, die vriendin van jou,.
Kom op, zulke meiden lopen er ook voor jouquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
![]()
![]()
* BreaktotheDance is zeer jaloersen voelt zich weer minder goed
![]()
Tsssss, vriendinloos wil niet zeggen minder goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
* BreaktotheDance is zeer jaloersen voelt zich weer minder goed
![]()
Zeker nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tsssss, vriendinloos wil niet zeggen minder goed.
Dan moet ik niet al te lang meer gaan wachtenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:45 schreef GF het volgende:
[..]
Kom op, zulke meiden lopen er ook voor jouNet of ik Brad Pitt ben
![]()
Eetse dan maarquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:49 schreef Frezer het volgende:
En ik ga maar eens even kijken wat de Turk vandaag heeft gekookt.![]()
Je vergeet de telefoonkosten om bij andere vriendinnen weer uit te huilen en te rade te slaan. Al doe ik dat niet elke dag. Voor de rest veel vaker stappen en andere uitjes.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:49 schreef GF het volgende:
En scheelt je zo af en toe gezeik en ruzie. Plus telefoonkosten.
Alleen zal je in een iets oudere leeftijdsklasse moeten kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dan moet ik niet al te lang meer gaan wachten
Komt goed, maar het zijn vooral de momenten zoals deze (al die klote huisgenoten die koste wat het kost naar huis moetenquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:53 schreef GF het volgende:
[..]
Alleen zal je in een iets oudere leeftijdsklasse moeten kijken
Waarom zou jij in godsnaam voor de rest van je leven single moeten zijn? Tenzij je het zelf wilt dan. En dat is (verre van) het geval.
Geduld![]()
En nu ben ik echt weg
quote:
wat is dáár nou voor gezelligs te doenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:09 schreef QyRoZ het volgende:
Het was gezellig op Utrecht Centraal iig.
Veel mensen die voor de lol wachten op de trein.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is dáár nou voor gezelligs te doen?
Complete meltdown, gingen alleen maar treinen naar Hilversum, voor de rest _nergens_ heen. Was druk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is dáár nou voor gezelligs te doen?
ach ja, dan lopen de ako en de free record shop daar ook eens goedquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Complete meltdown, gingen alleen maar treinen naar Hilversum, voor de rest _nergens_ heen. Was druk.![]()
7 km lopen in dit weer?! damnquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:19 schreef _Arual_ het volgende:
Hier iemand in huis (broer Pheno) die 7 km heeft meoten lopen, omdat de treinen een station eerder stoppen.
En ik vond anderhalve km al een ramp daarstraks.
Er liep niets, je kon niet lopen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ach ja, dan lopen de ako en de free record shop daar ook eens goed
hij heeft het koud nu.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
7 km lopen in dit weer?! damn
Ik heb hem vandaag gewoon zelf gemaakt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:28 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ging "even" naar Utrecht om de nieuwe Spinvis-cd te halen.
Er kwam geen trein, was echt drama, je zal maar van Utrecht naar Nijmegen ofzo moeten, moet je via Zwolle. Lekker.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Veel mensen die voor de lol wachten op de trein.
Ook goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag gewoon zelf gemaakt.![]()
ik ook als mn gezondheid een beetje meewerktquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ook goed.![]()
Ik kan zondag wel naar de instore bij Plato.![]()
Hey Qyroz, vraagje: Heb je die site helemaal zelf zo ontworpen of is er ergens een template/framework voor een weblog achtige site? Ik heb geen zin om van scratch zo'n site op te bouwen voor mezelfquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ook niet lang meer, dus ik geniet er nog maar van.
Gezellig.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:46 schreef _Arual_ het volgende:
A2 van Amsterdam naar Luik
» Tussen Knooppunt Amstel en Boxtel 92 km
WOW!
poepoe, is er dan echt geen bus/tram verbinding in jouw buurt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:02 schreef Breetai het volgende:
Nou, het is gelukt. De volle 2.5 km fietsen met pitstop bij de plusmarkt. Ik zag tijdens de 2e etappe geen meter meer voor me. Ging echt totaal klote. Zo nu eerst maar eens bami gaan maken en instorten.
Voor de rest vandaag echt teveel zitten solderen. Op een gegeven moment duurde het een paar seconden voordat m'n ogen weer op afstand konden kijken. Wel tof dat alles nu wel werkt.
Ja, het valt allemaal wel mee. Ik blijf vanavond ook lekker thuis.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
poepoe, is er dan echt geen bus/tram verbinding in jouw buurt?
Je hebt met hem gebeld? dan weet je iig dat alles verder goed is.. toch? Dat is het voornaamste.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:22 schreef _Arual_ het volgende:
Pheno zit al ruim 3 uur in de auto en schijnt nog niet eens halverwege te zijn
Ernstig.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:22 schreef _Arual_ het volgende:
Pheno zit al ruim 3 uur in de auto en schijnt nog niet eens halverwege te zijn
Toen ik aan het einde van m'n fietstocht onder het afdakje stond vond ik al die sneeuw er op het plein er heel gaaf uitzien. Dat doet het nog steeds trouwens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:32 schreef melismay het volgende:
Dit weer is heerlijk als je binnen bent, niet als je er doorheen moet
Thanks! Zal eens kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:53 schreef QyRoZ het volgende:
Ik gebruik de software Serendipity, tof spul, zit dit thema standaard bij.
http://www.s9y.org
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:57 schreef Mokster het volgende:
Kut-OV![]()
In mn eentje thuis ipv met zn tweëen...![]()
Ik ben altijd alleen thuis.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:57 schreef Mokster het volgende:
Kut-OV![]()
In mn eentje thuis ipv met zn tweëen...![]()
Alleen thuis zijn kan ook heerlijk zijn, maar ik had gister al zo'n avondje en ik had op gezelschap gerekend.quote:
quote:
0 volgens nu.nl...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel kilometer file staat er jouw kant op?
Tienersentiment.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:05 schreef QyRoZ het volgende:
Ik was gisteren een keer niet alleen thuis, maar dat is een uitzondering. Ik was niet eens thuis gisteren.
[..]
Ik begin meteen met het luisteren naar 2 Brothers on the 4th floor.
Meeeeeeeeeeeeeellliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:05 schreef melismay het volgende:
Ik ga vanavond gewoon eens vroeg naar bed
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeeeeellliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssss![]()
Ik krijg in één keer last van principes... Want dan ben ik mooi tweede keus als ik het goed lees...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmmm... Tempting (op het autorijden na dan...)...
Bevalt je nieuwe baan een beetje?quote:
Jawel hoor, de baan zelf is best leuk, alleen de collega's zijn echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bevalt je nieuwe baan een beetje?![]()
Huh?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg in één keer last van principes... Want dan ben ik mooi tweede keus als ik het goed lees...![]()
Zonde, leuke collega's zijn toch belangrijk om het op je werk naar je zin te krijgen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Jawel hoor, de baan zelf is best leuk, alleen de collega's zijn echt verschrikkelijk
Laat maar... M'n gevoel voor humor doet 't niet zo goed...quote:
True...quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zonde, leuke collega's zijn toch belangrijk om het op je werk naar je zin te krijgen.
Ik vind je toch wel lievquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat maar... M'n gevoel voor humor doet 't niet zo goed...![]()
Nou, zullen we dan maar lekker gaan hp'en vanaaf?quote:
Dat gaat er niet inzitten ben ik bang, maar goed, misschien dat als de ene ergste de kop in gedrukt wordt dat t nog leuk wordt. Dat was het tenminste wel toen zij er een dag niet wasquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zonde, leuke collega's zijn toch belangrijk om het op je werk naar je zin te krijgen.
Wil je dat we de actie "Help Pheno de winter door" beginnen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:23 schreef _Arual_ het volgende:
Nu zit Pheno dus al 4 uur of zo in de auto.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:23 schreef _Arual_ het volgende:
Nu zit Pheno dus al 4 uur of zo in de auto.
Moeten we er voor gaan zorgen dat ze ontslag neemt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat gaat er niet inzitten ben ik bang, maar goed, misschien dat als de ene ergste de kop in gedrukt wordt dat t nog leuk wordt. Dat was het tenminste wel toen zij er een dag niet was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |