quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Ah, dat herken ik wel jaquote:
Dat zeg je toch niet! Ze was er al om een uur of acht!quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:55 schreef Bartje71 het volgende:
Hoe later op de avond, hoe schoner het volk
Welke BeF'er niet.. welke BeF'er niet...quote:
quote:Dat zeg je toch niet! Ze was er al om een uur of acht!
Tevens fipo
En een vraagprijs is verplicht!quote:
c.!!quote:
Mag ik wakker worden naast jou?quote:
Natuurlijk!quote:
Misschien is dat wel de juiste invalshoek. Als we BeF niet terugkrijgen, gaan we allemaal stomme kooien ( Stomme kooi!11!quote:
Zelfs nakend"?quote:
hey je kent mequote:Op vrijdag 25 november 2005 05:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de juiste invalshoek. Als we BeF niet terugkrijgen, gaan we allemaal stomme kooien ( Stomme kooi!11!![]()
![]()
!!!11
![]()
![]()
) posten over het hele forum en proxy'en we vrolijk verder na elke gebande
naast je Topicban wil je nu ook een stomme-kooi-ban??quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de juiste invalshoek. Als we BeF niet terugkrijgen, gaan we allemaal stomme kooien ( Stomme kooi!11!![]()
![]()
!!!11
![]()
![]()
Hmmm.. das wel een goeie..quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
![]()
!!!11
![]()
![]()
Hmmm.. daar moet ik even over nadenken hoor.. is dat niet een beetje koud..?quote:
Maar niet in F&F, want dan is het best vaak on-topicquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmmm.. das wel een goeie..
*denkt er over..
Hahahha.. ik kan m niet openenquote:
I'd hit it.quote:
you'd hit everything..quote:
F&F?quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar niet in F&F, want dan is het best vaak on-topic
Jij staat op nummer #1!quote:
Dat ging over de kooi nogquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
F&F?
Hmm.. daar kan ik m wel openen..
Zolang de reactie: Foto! maar uitblijft..
Hmmm.. ach die kunnen we er ook in posten..quote:
Kinkyquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmmm.. ach die kunnen we er ook in posten..
Tof..quote:
Hahahaha... Dit gesprek gaat niet de goeie kant op geloof ik..quote:
Gaat heen en reinigt uquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:16 schreef cerror het volgende:
Ik ben niet helemaal zuiver nu.
Trusten.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:16 schreef cerror het volgende:
Ik ben niet helemaal zuiver nu.
Trusten.
Ligt eraan wat onder goed en slecht verstaatquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahahaha... Dit gesprek gaat niet de goeie kant op geloof ik..
Dat is natuurlijk ook helemaal waar..quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ligt eraan wat onder goed en slecht verstaat
Maakt mij niet uit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zal ik em dan nog even aan laten??
quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zal ik em dan nog even aan laten??
quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:22 schreef Steijn het volgende:
-edit-
Niet slecht geregeld. Op het weer na dan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:24 schreef Godshand het volgende:
Kutweer!!
Gelukkig had ik Dommels, Becks en Bavaria
Het weer is juist bruut, sneeuw en storm.quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet slecht geregeld. Op het weer na dan.
Kssst, hup naar buiten jij dan!quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het weer is juist bruut, sneeuw en storm.
en dan samen onder één dekbed... zonder bhquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het weer is juist bruut, sneeuw en storm.
die man heeft al geen onderdak...quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:32 schreef Bartje71 het volgende:
Bruut... kijken of je dat nog zegt als er morgen een extra uitzending van het Sinterklaasjournaal is met de mededeling dat onze Goedheiligman van een dak is gewaaid
Eeensch.quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en dan samen onder één dekbed... zonder bh![]()
ik heb al een cirkel voor mijn deurquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:35 schreef Bartje71 het volgende:
...en alleen nog maar Wegwaai Pieten![]()
Hehehhe...quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:35 schreef Bartje71 het volgende:
...en alleen nog maar Wegwaai Pieten![]()
c. Trustenquote:
Ja dat zag ik op het Jeugd Journaal, triest gedoe. Maar ik denk een kruis.quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb al een cirkel voor mijn deur![]()
of moest dat niet voor de slaapkamerdeur![]()
Dat zien ze toch niet van buitenafquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb al een cirkel voor mijn deur![]()
of moest dat niet voor de slaapkamerdeur![]()
Neem dat kind dr illusies nou toch niet af!quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zien ze toch niet van buitenaf
ze zien ook niet precies waar mijn schoen staat.. en toch is het elke ochtend raakquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zien ze toch niet van buitenaf
dit heb ik dus niet gelezen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neem dat kind dr illusies nou toch niet af!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:41 schreef Bartje71 het volgende:
Pieten kunnen overal doorheen kijken![]()
Daarom kijken ze altijd zo vrolijk![]()
Behalve als ze naar Sinterklaas kijken dan![]()
Knap dat je het dan wel kan quoten..quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dit heb ik dus niet gelezen!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ze zien ook niet precies waar mijn schoen staat.. en toch is het elke ochtend raak![]()
dank jequote:Op vrijdag 25 november 2005 05:42 schreef Steijn het volgende:
Speicaal voor VM: Billy Ocean - When The Going Gets Tough
En nu
heb gewoon mijn hand voor de tekst gehoudenquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Knap dat je het dan wel kan quoten..
ahhh.. tof.. goed gedaan..quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb gewoon mijn hand voor de tekst gehouden
quote:
lekker koesenquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:51 schreef Janetje het volgende:
Ja, ik ga vacuüm liggen onder mn stolp...
Welterusten..
meer bier drinkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:56 schreef rompompom het volgende:
Idem hier. Onderkoeld raken is niet tof
dacht jij dat ik een BH aan ging trekken?quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en dan samen onder één dekbed... zonder bh![]()
Amper weggeweestquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:52 schreef Misstique het volgende:
BeF is back???
Wie heeft yvonne omgekocht?quote:
Waarom begin ik nu te denken dat het een stunt van jou is... Jij niet beffen, wij niet beffen of zo??quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:43 schreef rompompom het volgende:
BeF 'till we die \m/
Jij bent hier de crewmember, you tell usquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef JDude het volgende:
Wordt 't nou weer gedoogd, of heeft men van hogerhand gewoon niets door?
Ik denk dat de hogerhand nog een kater ligt uit te slapen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef JDude het volgende:
Ik zei het ook al tegen J. op MSN. Toen de vorige keer de [SC] werd gesloten was ik er ook al niet!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Waarom begin ik nu te denken dat het een stunt van jou is... Jij niet beffen, wij niet beffen of zo??
Ik vermoed dat de [ONZ]-mods hebben geprotesteerd. Snakey was vannacht namelijk ook nog online en die heeft zelfs de TT verbeterdquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef JDude het volgende:
af en toe een foutje maken is dus niet ergquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:01 schreef rompompom het volgende:
Ik vermoed dat de [ONZ]-mods hebben geprotesteerd. Snakey was vannacht namelijk ook nog online en die heeft zelfs de TT verbeterd
Kun je trouwens de TT aanpassen? Dit is officieel nummer 245 (al die halve pogingen van J. niet meegeteldquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef JDude het volgende:
nee...quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kun je trouwens de TT aanpassen? Dit is officieel nummer 245 (al die halve pogingen van J. niet meegeteld).
ja, en dat zou betekenen dat we volgende week een meeting zouden moeten hebben, dus laat maar...quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef JDude het volgende:
Ah, dus we kunnen weer vrolijk verder?
De topicnummering is nu trouwens wel overhoop, we waren bij 244 gebleven ofzo
Te laat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, en dat zou betekenen dat we volgende week een meeting zouden moeten hebben, dus laat maar...
Jij hebt plek?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, en dat zou betekenen dat we volgende week een meeting zouden moeten hebben, dus laat maar...
mag ik raden wanneer je daarmee begint?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
shit...
mag ik ze dan ook één voor één meeten??
ze willen je als modjequote:Op vrijdag 25 november 2005 13:12 schreef rompompom het volgende:
Ik had net trouwens een vaag scherm toen ik een post ging editten
[afbeelding]
Let op het tweede gedeelte
Dat ment hequote:
neequote:Op vrijdag 25 november 2005 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
mag ik raden wanneer je daarmee begint?![]()
Touchéquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
mag ik raden wanneer je daarmee begint?![]()
dan willen ze mij als modjequote:Op vrijdag 25 november 2005 13:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, nog zo'n goeie grapDaar ben ik toch veelsteveel oldbie voor
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan willen ze mij als modje![]()
maar wat heeft dat dan met jouw scherm te maken![]()
o dan kan je het me uit leggen als je hier bent![]()
Ontkennen heeft geen zinquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:28 schreef rompompom het volgende:
[..]Heb ik iets gemist? Ik? Bij jou?
* rompompom spreekt Yvonne aan op MSNquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:28 schreef Janetje het volgende:
BeF is back..
Goh.. nou is bíjna alles weer hetzelfde..
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom spreekt Yvonne aan op MSN![]()
Niveau, welk niveau?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*heeft even geantwoord in haar FoBo... jeetje, wat gaat daar een tijd in zitten...
Het voordeel van een Fotoboek waar nooit iemand in reageertquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*heeft even geantwoord in haar FoBo... jeetje, wat gaat daar een tijd in zitten...
bij mij gaat de tijd meer in één post zittenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik ken het..
Verzinnen wat je nou toch in godsnaam terug moet zeggen..
nee LUL, je geeft toch geen antwoord...quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Het voordeel van een Fotoboek waar nooit iemand in reageert
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
bij mij gaat de tijd meer in één post zitten![]()
lukte me vannacht echt niet meer![]()
Awwww....quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Het voordeel van een Fotoboek waar nooit iemand in reageert
Hoezo gefrustreerd!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee LUL, je geeft toch geen antwoord...![]()
![]()
![]()
Kom op.. tis een vrouw.. die mogen dat..quote:
Niet alleen hij hoor..quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
blij dat jij er om kan lachen![]()
Ah, en dan is de wanhoop voor mannen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kom op.. tis een vrouw.. die mogen dat..
Juist..quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, en dan is de wanhoop voor mannen?
Awww.. je stuurt je pappie op me af?quote:
Tattoo ideetje?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Juist.. [afbeelding]
[..]
Awww.. je stuurt je pappie op me af?
Neuh.. de mijne is al vastgesteld..quote:
Nu de datum nogquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. de mijne is al vastgesteld..
Plakband werkt goed, of ben je dat stadium al voorbij?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:00 schreef JDude het volgende:Over 3,5 week nieuwe mobiel ophalen...
Die ik nu heb valt almaar verder uit elkaar
Een hoek is reeds van ducktape voorzien... zat een gaatje opeensquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:00 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Plakband werkt goed, of ben je dat stadium al voorbij?
Welke? Ik heb hier anders nog wel een één jaar oude Siemens Zonder Toeters En Bellen voor jequote:Op vrijdag 25 november 2005 14:00 schreef JDude het volgende:Over 3,5 week nieuwe mobiel ophalen...
Die ik nu heb valt almaar verder uit elkaar
Wel bewaren hè, je hebt 'm al drie, vier jaar ofzo?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Een hoek is reeds van ducktape voorzien... zat een gaatje opeens
Scherm zit een barst in. En de 4-richtingstoets kan nog maar drie richtingen aan, naar beneden is bijna onmogelijk.
Hmm... heb 'm al besteldquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:02 schreef rompompom het volgende:
Welke? Ik heb hier anders nog wel een één jaar oude Siemens Zonder Toeters En Bellen voor je
Als ik een beetje goed zoek bij m'n pa en ma thuis kan ik volgens mij al m'n ouwe GSM's nog wel terugvinden... apparaat wat ik nu heb bewaar ik als reserve, voor festivals enzoquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:03 schreef rompompom het volgende:
Wel bewaren hè, je hebt 'm al drie, vier jaar ofzo?
Cool!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Hmm... heb 'm al besteld
En er zitten redelijk wat toeters en bellen aan... Orange SPV M3000.
[afbeelding]
Deze dus, maar dan van Orange ipv T-Mobile.
Toetsenbord is in/uitklapbaar dus
Damn, da's eerder een PDA dan een telefoonquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Hmm... heb 'm al besteld
En er zitten redelijk wat toeters en bellen aan... Orange SPV M3000.
[afbeelding]
Deze dus, maar dan van Orange ipv T-Mobile.
Toetsenbord is in/uitklapbaar dus
't is allebei in één eigenlijk...quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:18 schreef rompompom het volgende:
Damn, da's eerder een PDA dan een telefoon
Komt heulemaal voor elkaar..quote:
Nul euri @ twee jaar abo.quote:
Wat voor 1 neem je? En waar ga je em laten zetten?quote:
Én met wireless-internetquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef JDude het volgende:
Nul euri @ twee jaar abo.
Maar aangezien ik geen vaste aansluiting heb en je met Skype e.d. (nog) geen hond kunt bereiken wilde ik toch sowieso een abo.
Je kan ook Skype out nemen hè? Bel je tegen zeer beperkt tarief naar gewone nummers En met Skype in kan je een telefoonnummer kiezen zodat je zelf ook bereikbaar bent. Inclusief voicemailquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Nul euri @ twee jaar abo.
Maar aangezien ik geen vaste aansluiting heb en je met Skype e.d. (nog) geen hond kunt bereiken wilde ik toch sowieso een abo.
Hmm.. deze hopelijk..quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat voor 1 neem je? En waar ga je em laten zetten?
Mooi!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. deze hopelijk..
http://ashb.customer.nets(...)balAngelApplique.jpg
En tussen mn schouderbladen.. 14.gif
Whehehe! Leuk vrouwtje tegenkomen en dan vragen: Zeg, weet jij nog een hotspot waar ik kan BeF'en?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Én met wireless-internet
Dus kan straks bij elke hotspot BeFfen... (whehehe dat klinkt fout).
Of aan een vent vragen.. dan kunnen jullie heel geniepig die 'mannen onder elkaar blik' uitwisselen..quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehehe! Leuk vrouwtje tegenkomen en dan vragen: Zeg, weet jij nog een hotspot waar ik kan BeF'en?
Deze?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of aan een vent vragen.. dan kunnen jullie heel geniepig die 'mannen onder elkaar blik' uitwisselen..
Briljantquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:35 schreef rompompom het volgende:
Whehehe! Leuk vrouwtje tegenkomen en dan vragen: Zeg, weet jij nog een hotspot waar ik kan BeF'en?
Komt in de buurt..quote:
Ah, is dat wat er telkens mis gaat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Komt in de buurt..
Moet die andere vent niet denken dat je m probeert te versieren..
Goed dat je het nu weet dan!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, is dat wat er telkens mis gaat.![]()
Hier is het alleen maar koud..quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:59 schreef Misstique het volgende:
Regen![]()
Wind![]()
Sneeuw![]()
Kutklimaat hier ook!!!![]()
Het is hier OOK nog es koudquote:
Ik zal het vanavond eens uitproberen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goed dat je het nu weet dan!
Moet je doch wel weer doen tegenover een lekker wijf though... [afbeelding]
Succes!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond eens uitproberen.![]()
Bij dronkenschap meer details..quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik schrijf wel een verslag. Als ik niet al te dronken terug kom.![]()
Wrom?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
* Janetje ziet een weekend zonder internet tegemoet..![]()
Ik ga weer eens een weekendje naar huis, en daar is het nogal moeilijk om bij de pc in de buurt te komen..quote:
Naar mijn huis? Gezellig..quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:30 schreef cerror het volgende:
Ik ga ook maar even naar huis dit weekend.
quote:
Niet naaj abljassejdam....quote:
nogal moeilijk is niet hetzelfde als onmogelijkquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ga weer eens een weekendje naar huis, en daar is het nogal moeilijk om bij de pc in de buurt te komen..
Heheh.. 2 stuks... Ik zit op kamers..quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:35 schreef Misstique het volgende:
Hoeveel huizen hebben jullie? Ik heb er maar 1![]()
Very true..quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nogal moeilijk is niet hetzelfde als onmogelijk
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet naaj abljassejdam....
Naar Meppel.
Pas de Bière pour moi..quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:40 schreef cerror het volgende:
Daarentegen, toch weer bier vanavond.
Dan haal je wat.quote:
Ik kom pas om 8 uur thuis, en dan moet ik naar mn oma..quote:
"ja, oma, komt van de drank.."quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik kom pas om 8 uur thuis, en dan moet ik naar mn oma..![]()
Even kusjes geven en aanhoren hoe een dikke kop ik heb gekregen..
Heb ik ook altijd bij tantes enzo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gemeen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Was" being the operative word... 14.gifquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
"ja, oma, komt van de drank.."
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd bij tantes enzo.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:49 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gemeen.
Gewoon iets terug zeggen zoals: "Nou, qua hangvel bent u er ook op vooruit gegaan zeg!"
Dan schrijf je het op!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik dat 228 keer mag herhalen.. ze is nogal doof
Met je eigen bloed op je billen.quote:
Whehehe! Ik denk dat oma daar heel blij mee zal zijn inderdaad!quote:
[FB] Inso rocks! [Deel 168544]quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef LOLBOY het volgende:
Hee durven ze wel mijn waargebeurd verhaal te sluiten!
Dat kan ze toch niet lezen!quote:
Oh ja.. daar kan ik wel met koeienletters op schrijven natuurlijk.. plek zat...quote:
Pas op met de 'H'. Als er dan toevallig een helikopter in de buurt is...quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat kan ze toch niet lezen!
[..]
Oh ja.. daar kan ik wel met koeienletters op schrijven natuurlijk.. plek zat...
De rekels!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef LOLBOY het volgende:
Hee durven ze wel mijn waargebeurd verhaal te sluiten!
Goed dat je het zegt!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pas op met de 'H'. Als er dan toevallig een helikopter in de buurt is...
doeg!!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:03 schreef Janetje het volgende:
Mensen, aufwiederfok!
Fijn wiekeund... of tot later.
Niet moeilijk als iedereen weg is, maar wees er maar trots opquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:56 schreef Misstique het volgende:
![]()
Kheb ruim anderhalf uur het topic gekilled, nieuw persoonlijk record![]()
Dat ben ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Niet moeilijk als iedereen weg is, maar wees er maar trots op![]()
moet jij niet naar huis trouwens? of zit jij zogenaamd over te werken om te kijken hoe lang je een topic kan killen?quote:
Ik ga naar een concert in Amsterdam, alleen moet ik wachten op 3 anderen en die zijn allemaal gestrand door dit tyfusweerquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
moet jij niet naar huis trouwens? of zit jij zogenaamd over te werken om te kijken hoe lang je een topic kan killen?
das balen... hier is het alleen maar een beetje regen trouwensquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga naar een concert in Amsterdam, alleen moet ik wachten op 3 anderen en die zijn allemaal gestrand door dit tyfusweer![]()
Idd.. heb me de hele week verheugd op t concert..quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
das balen... hier is het alleen maar een beetje regen trouwens
gaat het nu helemaal niet door?? en wat voor concert??quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Idd.. heb me de hele week verheugd op t concert..![]()
dat is al iets beterquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:20 schreef Talietje het volgende:
HOI:D:D::D::vd:::FD
HIHIIHIHIHIHIHIHI Ð: аD°ÐD::DD
@!!!!!11111111111
Jawel, maar we komen gewoon veel te laat als we er al komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
gaat het nu helemaal niet door?? en wat voor concert??
ik leef met je meequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jawel, maar we komen gewoon veel te laat als we er al komen.
Concert van Starsailor![]()
Thanxquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik leef met je mee
geloof ik
goeie vraag, geen idee, alles ligt platquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maar kan jij eventueel nog thuis komen??
Ben je ook op je bek gegaan??quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:53 schreef killswitch het volgende:
woei dat was leuk, ff lekker naar de supermarkt glibberen terwijl je tot halverwege je knieen in de sneeuw staat
nope dat nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben je ook op je bek gegaan??
das nou weer jammerquote:
er zijn al verscheidene foto's op fok, en ja, heel mooi gezicht. gelukkig is hier niets, ik moet zo de deur nog uit en morgenochtend ookquote:maar ziet er hier echt supermooi uit, en is ook echt super stil en sereen buiten
*Proest!quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou ja, liever die dan uit die andere chat
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
*Proest!
pizza al over m'n beelscherm
Vanavond weer, ik hoef morgen pas 's avonds te werken en was vandaag vroeg vrijquote:
ik moet zo nog wel de deur uit, trainen... heb er totaal geen zin inquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Vanavond weer, ik hoef morgen pas 's avonds te werken en was vandaag vroeg vrij
Tjah in het weekend worden de echte kanslozen gescheiden van de beetje kanslozenquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik moet zo nog wel de deur uit, trainen... heb er totaal geen zin in![]()
en er zullen een aantal niet zijn, vanavond![]()
oef, vraag me nu toch ernstig af waar ik bij hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tjah in het weekend worden de echte kanslozen gescheiden van de beetje kanslozen
Tis dat ik moet werken morgen anders was ik vast ook wel aan het bier drinken met breezahsletjesquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
oef, vraag me nu toch ernstig af waar ik bij hoor
ik heb morgenochtend eerst een vergadering en 's middags twee wedstrijdenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Tis dat ik moet werken morgen anders was ik vast ook wel aan het bier drinken met breezahsletjes
mja ik zou vanavond naar een feestje gaan maar dat doe ik dus ook maar niet meerquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:40 schreef JDude het volgende:
Godvertering wat een chaos op m'n werk... kutsneeuw
*terugschoptquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*schopt
Heb je tieten?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:15 schreef jackson het volgende:
Mag ik even ?!
Nou... ik ben ze aardig aan et kweken...quote:
Gister al!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
goed zo...
(zijn we al bijna toe aan goedmaaksex??)
Sorry..... dat gaat denk ik niet lukken... maar ik zal doorgeven als ik de maat weetquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
of een pik van minstens 23 centimeter??
U riep?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
of een pik van minstens 23 centimeter??
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nu snap ik het.. DL staat niet voor DeLeider maar voor DikkeLul.. en dan een echte![]()
oef, dat wordt dan een dubbele portie goedmaaksexquote:
1 zou niet raar zijn, 2 staat wel een beetje wazig jahquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
toch een raar idee dat jij je liniaal er eens naast hebt gehad![]()
Rolmaatquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
1 zou niet raar zijn, 2 staat wel een beetje wazig jah
En zelfs dan nog niet aan de 23 cm komenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die hoor je er toch omheen te rollen??
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En zelfs dan nog niet aan de 23 cm komen
Inkoppertje, maaruhm, moeten we het vandaag met z'n 2-en doen?quote:
Oohja... Ach... ik ben niet zo van et metenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die hoor je er toch omheen te rollen??
ik denk het..quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Inkoppertje, maaruhm, moeten we het vandaag met z'n 2-en doen?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:40 schreef cerror het volgende:
God, het gaat weer eens over seks hoor.
heel typisch dat jij dan elke keer binnen staptquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:40 schreef cerror het volgende:
God, het gaat weer eens over seks hoor.
Ik kom net terug van een filmpie.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heel typisch dat jij dan elke keer binnen stapt![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Inkoppertje, maaruhm, moeten we het vandaag met z'n 2-en doen?
ik dacht dat jij naar huis zou gaan...quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kom net terug van een filmpie.
Zit ik ook!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij naar huis zou gaan...
Niet persoonlijk ofzo, ik word altijd zo sacho van m'n werkquote:
en ik heb tietenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Niet persoonlijk ofzo, ik word altijd zo sacho van m'n werk
Ik heb hier een pc en een laptop tot m'n beschikking.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan is het voor jou wat makkelijker om bij een pc te komen dan janetje zeker??
Lief... kusje erop ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaja, ik heb je naam al genoemd![]()
Holyquote:
Blikbier voldoet ook Cquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:54 schreef cerror het volgende:
Ik heb geen tieten, en niet de beschikking over ze anderzinds.
Moet maar.quote:
Dat wist ik allang!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bier maakt meer goed dan liefde kapot kan maken ofzo
[peet]quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat wist ik allang!
Mén, als vrouwen letterlijk harten konden breken was geen lijm sterk genoeg voor de mijne.
Argh, hoe cliché.
Moet die subtiele homo-erotica nu?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
[peet]
ik heb wel een goede lijm voor jouw hart C
[/peet]
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet die subtiele homo-erotica nu?
Pornofilm?quote:
quote:
Één pot nat.quote:
Ik was wel nat jaquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:18 schreef ma_jojo het volgende: