Ben ik met je eens, alleen was het tegen Willem 2 niet echt belabberd vond. Ik ga mee...quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:42 schreef Boomlaars het volgende:
Ik zie value in RKC @ 4.10 op Betfair uit bij Vitesse. Beide ploegen doen op dit moment niet voor elkaar onder, RKC leverde een puike prestatie tegen PSV afgelopen week en doet het eigenlijk al weken goed, Vitesse maakt op mij een iets zwakkere indruk (zie ook het belabberde spel tegen WillemII afgelopen week). RKC maakt een goede kans denk ik
Yep ik hetzelfde, Wolfsburg ook niet goedquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alles in Duitsland goed op Wolfsburg na
same here waarom uitgerekend nu kut villaquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Winst van Charlton zou ook wel leuk zijn .. Anders gaat dat ook allemaal de mist in
Hoeveel bets heb jij wel niet lopen dan..??quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:44 schreef versteegrob het volgende:
Hoe schatten jullie de kansen van Valencia in?
Ik heb deze per ongeluk 5 x mee genomen:(
Beetje erg dom, hoop dat het goed gaat.
Verder is het nu al een leuke dag, gewoon mijn eerste combo gelijk gewonnen.
Zou AC-Milan de over 2.5 halen?
Kop op liverpool, blijf staan zo, deze heb ik ook 5 x mee genomen.
26stuks maar er zijn wat westrijden af en heb net mijn eerste combo gewonnen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:51 schreef robbie1984 het volgende:
[..]
Hoeveel bets heb jij wel niet lopen dan..??
Had hem @ 1.95. Vond het nog wel te doen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:58 schreef robbie1984 het volgende:
Kvind Chelsea nog best een risico. Uit wedstrijd bij Portsmouth tegen niet echt al te hoge odds..
Maar suc6 in ieder geval!
He, weet jij hoe laat die wedstrijd begint?quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:17 schreef Butra het volgende:
Oh en voor vanavond een vermogen op:
Rugby League Tri Nations Final:
Australie vs. NZ under 44,5 @ 1.90.
Het sneeuwt in Noord Engeland, waar de wedstrijd wordt gespeeld!!
Alle wedstrijden selecteren die je wilt spelen en dan een combo (2, 3, 4, 5, 6x) kiezen en dan maakt ie ze allemaal gelijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:07 schreef robbie1984 het volgende:
Hoe maak jij die bets altijd op hetzelfde tijdstip?? Allemaal rond de 19:55:13, kun je alles in 1x selecteren ofzo?
Pffff, iedere wedstrijd waar ik op inzet wordt afgelast. Als het sneeuwt heb je dus nog niks aan zo'n dakquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:06 schreef robbie1984 het volgende:
Vitesse ook afgelast:S:S:S
Om 19:15.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:01 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
He, weet jij hoe laat die wedstrijd begint?
Daar kwam ik dus ook achter, doe het voortaan niet meer, mij te veel risico.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alle wedstrijden selecteren die je wilt spelen en dan een combo (2, 3, 4, 5, 6x) kiezen en dan maakt ie ze allemaal gelijk
Oke bedankt maar ik kende -1 nog niet. Dus dan moet een team dus altijd met 2 doelpunten verschil winnen, zal eens kijken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:30 schreef jmac het volgende:
rob: milan won vorige keren telkens met meer dan 2 doelpunten verschil. Een over/-1 is dan ook zeer kansrijk...
Ik heb wat op AC Milan over 2.5 staan, Milan valt zowiezo wel aan (van de week nog 4-0 gewonnen) en lecce zal beginnen met 4 aanvallend ingestelde aanvallers en middenvelders. Mag wel een doelpuntenfestival worden wat mij betreft.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:51 schreef versteegrob het volgende:
Iemand nog een tip voor vanavond? Wil nog wel een gokje wagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |