Ik heb een hekel aan dat stelletje verwende joden maar ik bet eigenlijk nooit tegen ajax/psv/feyenoord en vind 2.05 wel een mooie quote. Pure gok dus!quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:53 schreef Jasza het volgende:
Wat een vertrouwen in Ajax heb jij Jmac, ik denk dat ze het lastig gaan krijgen ookal doen Nelisse en Maachi en vd bergh waarschijnlijk niet mee. En Vinnie nog veel gewonnen de laatste tijd?
Nee niks eigenlijk..quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:53 schreef Jasza het volgende:
Wat een vertrouwen in Ajax heb jij Jmac, ik denk dat ze het lastig gaan krijgen ookal doen Nelisse en Maachi en vd bergh waarschijnlijk niet mee. En Vinnie nog veel gewonnen de laatste tijd?
Dat moesten we maar weer eens doenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:01 schreef VinnieJones het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens begin met tilten, zoals in de ouwe tijd.![]()
Het waait en sneeuwt ook..quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:04 schreef raz0r1986 het volgende:
nu valt er helemaal nix meer te wedden op voetbal vanavond , morgen zal het ook wel afgelast worden denk ik...maar ik dacht dat nac veldverwarming had? of vergis ik me nu
Het begint weer te kriebelen bij je, zo te zien....quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:49 schreef Notoire_Gek het volgende:
Sinterklaasje, boele- boele - boele![]()
Sinterklaasje, boele- boele - boele![]()
hoezo .. clear homewin ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:21 schreef sr_firewire het volgende:
*pakt geen voetbalbets meer vanavond. Zet zijn geld in op de HANNOVER SCORPIONS met ijshockey.
Ja, dat is gouden businessquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:55 schreef marconijmegen het volgende:
mensen? ff snel vraagje eh..
als je op een afgelaste wedstrijd wed wat gebeurd er dan?
je kan namelijk nog op dordrecht wedden stel je krijgt er nog een klein bedrag voor en word sowiezo goed gekeurd kan je nog mooi wat binnen halen
Omdat iedereen nu leuke bets aan het zoeken is. Je kunt het beter 's ochtends of 's middags doen, dan gaat het altijd nog redelijk snel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef robbie1984 het volgende:
Weet iemand trouwens al waarom MRB zo vreselijk traag is?? Ben een uur bezig om wat leuke bets bij elkaar te zoeken :S
Waarom zou je in godsnaam 20 cent per euro krijgen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:58 schreef marconijmegen het volgende:
nou wil er best 100 euro op zetten als je bv 20 cent per euro pakt
meer niet op mijn rekening staan
Topic doorlezen helpt ook wel eensquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:55 schreef marconijmegen het volgende:
mensen? ff snel vraagje eh..
als je op een afgelaste wedstrijd wed wat gebeurd er dan?
je kan namelijk nog op dordrecht wedden stel je krijgt er nog een klein bedrag voor en word sowiezo goed gekeurd kan je nog mooi wat binnen halen
Hoe kan je een bookmaker in godsnaam alleen op statistieken te slim af zijn?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:25 schreef marconijmegen het volgende:
op www.livescore.cc kan je alles tot op de bodem uitzoeken
pak met ijshockey meer als met voetbal:)
die gasten hebben alsnog gewonnne in verlenging maar daar heb ik dus niks aan![]()
Ja, ok, je kan alle standen etc bekijken, maar dat zegt niet veel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:25 schreef marconijmegen het volgende:
op www.livescore.cc kan je alles tot op de bodem uitzoeken
pak met ijshockey meer als met voetbal:)
die gasten hebben alsnog gewonnne in verlenging maar daar heb ik dus niks aan![]()
dan moet je ook op 1.70's gaan spelen en niet op 2.50quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:35 schreef Greetings het volgende:
[..]
Hoe kan je een bookmaker in godsnaam alleen op statistieken te slim af zijn?
De bookie kent alle statistieken ook. Haalt daar nog een winstmarge vanaf, en dat zijn de odds.
Enige manier om bookies te verslaan is door blessure/schorsing nieuws te weten.
Woehoe Trabzonspor scoort in de laatste minuut.. EN ik ben weer 50 euro rijkerquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:51 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
hoezo .. clear homewin ?![]()
Mijn voetbalbets worden waarschijnlijk:
Trabzonspor -1 asian
Modena
Nacional-Braga under 2.5
Speel je dan NHL? Of speel je Europese ijshockeywedstrijden?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:06 schreef marconijmegen het volgende:
[..]
dan moet je ook op 1.70's gaan spelen en niet op 2.50
ijchockey werkt perfect bij mij, op voetbal verlies ik... dus speel voorlopig ijshockey![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |