Je was te laat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:54 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wees hier blij dat Rob er nog in zit ! >>[deel 2]<<
Hier verderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! ik zit niet voor nix al die plaatjes te knippen en plakkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja te laat omdat ik dat plaatje zocht van Rob johquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je was te laat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens de regels moet deze dicht.
Maar ik doe grootmoedig en van mij mag de mijne gesloten worden, want zo zijn Rob-fans.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of mergen zou nog beter zijn natuurlijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Schroef hier je been af ofzo, of zit die al volquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:47 schreef SuperMOM het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Go Rob!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is er trouwens geen topic voor Rob, of kan ik die gewoon niet vinden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat let je, als er wel al een is word ie tochwel geslotenquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:54 schreef SuperMOM het volgende:
Ja vol en geslotenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Er is gewoon geen Rob fantopic!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind dat dit aardig in de buurt komt anders.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:54 schreef SuperMOM het volgende:
Ja vol en geslotenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Er is gewoon geen Rob fantopic!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja goeie vraag, waar is Milagro?quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:06 schreef Lamon het volgende:
Het hoeft alleen nog maar even officieel gemaakt te worden dat men ook de diepere gedachtes en gevoelens over Rob hier kwijt mag en kan, en een overmaat aan cheerleader smileys zeker aangenaam , maar niet verplicht is.
Negatieve uitingen mogen dan helaas ook, maar het volk dat nog steeds in de negatieve spiraal van onterechte afkeur richting de persoon Rob dwaalt, kan enige tegenstand verwachten, dus wees gewaarschuwd.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:06 schreef Lamon het volgende:
Negatieve uitingen mogen dan helaas ook, maar het volk dat nog steeds in de negatieve spiraal van onterechte afkeur richting de persoon Rob dwaalt, kan enige tegenstand verwachten, dus wees gewaarschuwd.
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:06 schreef Roycoooooo het volgende:
Rob, BAH!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop