Je was te laat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:54 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wees hier blij dat Rob er nog in zit ! >>[deel 2]<<
Hier verder! ik zit niet voor nix al die plaatjes te knippen en plakken
!
ja te laat omdat ik dat plaatje zocht van Rob johquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je was te laat.
Volgens de regels moet deze dicht.
Maar ik doe grootmoedig en van mij mag de mijne gesloten worden, want zo zijn Rob-fans.
Of mergen zou nog beter zijn natuurlijk.
Schroef hier je been af ofzo, of zit die al volquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:47 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Go Rob!!
![]()
![]()
Is er trouwens geen topic voor Rob, of kan ik die gewoon niet vinden?![]()
Wat let je, als er wel al een is word ie tochwel geslotenquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:54 schreef SuperMOM het volgende:
Ja vol en geslotenEr is gewoon geen Rob fantopic!
Ik vind dat dit aardig in de buurt komt anders.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:54 schreef SuperMOM het volgende:
Ja vol en geslotenEr is gewoon geen Rob fantopic!
Ja goeie vraag, waar is Milagro?quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:06 schreef Lamon het volgende:
Het hoeft alleen nog maar even officieel gemaakt te worden dat men ook de diepere gedachtes en gevoelens over Rob hier kwijt mag en kan, en een overmaat aan cheerleader smileys zeker aangenaam , maar niet verplicht is.
Negatieve uitingen mogen dan helaas ook, maar het volk dat nog steeds in de negatieve spiraal van onterechte afkeur richting de persoon Rob dwaalt, kan enige tegenstand verwachten, dus wees gewaarschuwd.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:06 schreef Lamon het volgende:
Negatieve uitingen mogen dan helaas ook, maar het volk dat nog steeds in de negatieve spiraal van onterechte afkeur richting de persoon Rob dwaalt, kan enige tegenstand verwachten, dus wees gewaarschuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |