Voor een 9200 SE mag je die videokaart hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:00 schreef Intrepidity het volgende:
Doe je het ook voor een 9200SE?
Domme vraag
dat valt nog best tegen moet ik zeggen (wel de standaard 9700, maar ik wil per se een pro).quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:48 schreef Shagya het volgende:
Voor 60 euro moet er toch een leuke Radeon 9700Pro te vinden zijn.![]()
Waar dan?quote:Op maandag 28 november 2005 14:16 schreef DaFan het volgende:
Ik heb laatst een 9700 Pro gekocht voor 78 euro.
www.perfect-systems.nlquote:
Tja, voor dat geld probeer ik dan liever een 9800pro te regelen.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
www.perfect-systems.nl
Sapphire 9600 Pro Advantage - 256 MB - TV+DVI - 83,57
Hij is al ietsje duurder geworden. Succes met vinden anders
In Cuijk, vlak onder Nijmegen. Reis bijna dagelijks naar Arnhem/Nijmegen. Heb een OVkaart en een gemotoriseerde 4wieler, dus als het een beetje in de buurt is dan is brengen/halen best een optie.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:48 schreef Catch22- het volgende:
terw, waar woon je ?
Naar Zwolle gaan (per trein) zou eventueel nog te doen zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:24 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb op zich ook wel een auto, maar woon in Zwolle..
Kijk, dat klinkt prima (is de HP80c overigens geheel passief of zit daar een 80mm tegen de zijkant aan?).quote:Op donderdag 1 december 2005 23:44 schreef Catch22- het volgende:
9800Pro met een Zalman HP80c
Ja, waarom nietquote:
In principe niet, hoewel als ik er genoeg voor kan krijgen ik een Radeon 9800 pro kan kopen in de winkel. Die zitten tegen de 150 euro aan, dus laten we dat als richtprijs aanhouden voorquote:Is 'ie niet te ruil tegen geld? Heb wel interesse!
Tja, dat geheugen steek ik desnoods wel in een bakkie dat hier nog staat, dat is niet zo;n probleem, maar zo kan ik een min of meer een compleet systeem aanbieden (enkel drives en kast+ voeding erbij en je hebt een pc).quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
mobo + processors zouden voor mij genoeg zijn er vanuit gaande dat er SDRAM in gaat. 128mb kun je nog wel los kwijt voor een redelijke prijs denk ik.
Ik zal eens kijken of ik anders een 9800 pro kan vinden, maar da's ook weer zo omslachtig he![]()
AIW, zijn prima kaarten over het algemeen, maar niet compatible met mijn chipsetquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
AIW?
All In Wonder ding? dat zijn brakke kaarten ja.
Je kunt natuurlijk ook gewoon een nieuwe kopenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zoek nog steeds een 9800 pro die betaalbaar is en dus deze p3 set voor mij waard is, interesse is er dus altijd nog![]()
Tuurlijk, geen probleem joh.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:25 schreef djkoelkast het volgende:
is evengoed nog 100 piek, mij net iets te veel, maar volgende week kijk ik even bij de groothandel als je nog even hebt![]()
AGP uiteraard, mijn dualbordje heeft geen PCI-e sloten, dus dan houdt het op. Daarbij is een 9800 het snelste dat werkt op de MPX chipset.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
trouwens...AGP of PCI-e ?
Dat gaat idd een beetje moeilijk passen. Hoewel als ik hard genoeg druk ik hem wellicht in een PCI64 slot krijgquote:Op donderdag 15 december 2005 12:22 schreef djkoelkast het volgende:
toch even vragen voor de zekerheid hekom ik straks aan met een PCI-e
Nee, heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:37 schreef bemeall het volgende:
Hmm, k had gisteren ergens een mailtje met een bod gestuurd.
Toevallig aangekomen
Niet dat ik tussen een lopende onderhandeling wil komen natuurlijk, maar goed
Handigst lijkt me om gewoon het bod hier te postenquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:19 schreef djkoelkast het volgende:
laat mij het bod ook even weten, wellicht kan ik er ook iets mee![]()
Hmm, ik denk dat ik voor een andere optie ga en dus van dit bordje afzie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:29 schreef Hamergek het volgende:
[..]
Handigst lijkt me om gewoon het bod hier te postenDan zit niemand achter het net te vissen en ga ik gewoon in op het interessantste bod
Voor een stuk minder dan je 150 euro vraagprijs welquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:50 schreef Hamergek het volgende:
toevallig iemand die me nog voor kerstmis van dit ding afhelpt?
nee, een 9600pro is net effe wat te langzaam, ik zoek toch echt iets vanaf een 9800. (evt is een Nvidia 6800 ook goed, maar die zijn nog wat duurderquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:28 schreef Catch22- het volgende:
9600pro niet goed genoeg he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |