? je haalt gewoon de koeler los van de videokaart , pakt hem netjes in, videokaart + koeler in 1 doosje en verzenden maar , ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 27 november 2005 20:01 schreef petorr het volgende:
@Virus3000: Ik verzend liever niet omdat de kaart met de koeler samen moeilijk te verpakken zijn en daardoor waarschijnlijk ook kwetsbaar.
@DarKZen: genoteerdWanneer zou je hem evt. op kunnen komen ophalen?
Die koeler kan er gewoon opblijven hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 21:57 schreef broodaap het volgende:
[..]
? je haalt gewoon de koeler los van de videokaart , pakt hem netjes in, videokaart + koeler in 1 doosje en verzenden maar , ik zie het probleem niet.
tis beter om hem los te halen en apart goed in te pakken want die 'wieken' zijn nogal breekbaar (meerdere ervaringen)quote:Op zondag 27 november 2005 22:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die koeler kan er gewoon opblijven hoor.Stevige doos en de kaart+ koeler tussen een lading krantenpapier zodat de doos goed vol zit en er kan weinig gebeuren.
![]()
Aansluiting: Kaart is AGP (van dit model bestaat geen pci-e)quote:Op maandag 28 november 2005 05:37 schreef JohnGotti het volgende:
Hoe oud is de videokaart? AGP? Garantie? Accessoires?
72,50e zelf afhaal, woon namelijk in de buurt
Mail me maar op blasoepje[@]hotmail.com
Betaal je dan ook de verzendkosten? Ik zie dat je in Belgie woont dus dat zal wel extra duur zijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:09 schreef Virus3000 het volgende:
80 euro als je hem verzend. Hoef je niet te gaan rijden etc
scheelt bijna niets. En anders heb ik mss nog wel oplossing (adres bij iemand in NL)quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:27 schreef petorr het volgende:
[..]
Betaal je dan ook de verzendkosten? Ik zie dat je in Belgie woont dus dat zal wel extra duur zijn![]()
Oke dat scheelt dan inderdaad bijna niets. Alleen heb je mn vraag nog niet beantwoord, of je de verzendkosten ook betaalt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:53 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
scheelt bijna niets. En anders heb ik mss nog wel oplossing (adres bij iemand in NL)
edit: ik heb al pakketjes van NL naar BE aangekregen (2 kg) voor ongeveer 6 euro...)
dus zoveel moet die videokaart verzenden niet kosten
de helft ervanquote:Op zaterdag 3 december 2005 07:00 schreef petorr het volgende:
[..]
Oke dat scheelt dan inderdaad bijna niets. Alleen heb je mn vraag nog niet beantwoord, of je de verzendkosten ook betaalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |