? je haalt gewoon de koeler los van de videokaart , pakt hem netjes in, videokaart + koeler in 1 doosje en verzenden maar , ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 27 november 2005 20:01 schreef petorr het volgende:
@Virus3000: Ik verzend liever niet omdat de kaart met de koeler samen moeilijk te verpakken zijn en daardoor waarschijnlijk ook kwetsbaar.
@DarKZen: genoteerdWanneer zou je hem evt. op kunnen komen ophalen?
Die koeler kan er gewoon opblijven hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 21:57 schreef broodaap het volgende:
[..]
? je haalt gewoon de koeler los van de videokaart , pakt hem netjes in, videokaart + koeler in 1 doosje en verzenden maar , ik zie het probleem niet.
tis beter om hem los te halen en apart goed in te pakken want die 'wieken' zijn nogal breekbaar (meerdere ervaringen)quote:Op zondag 27 november 2005 22:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die koeler kan er gewoon opblijven hoor.Stevige doos en de kaart+ koeler tussen een lading krantenpapier zodat de doos goed vol zit en er kan weinig gebeuren.
![]()
Aansluiting: Kaart is AGP (van dit model bestaat geen pci-e)quote:Op maandag 28 november 2005 05:37 schreef JohnGotti het volgende:
Hoe oud is de videokaart? AGP? Garantie? Accessoires?
72,50e zelf afhaal, woon namelijk in de buurt
Mail me maar op blasoepje[@]hotmail.com
Betaal je dan ook de verzendkosten? Ik zie dat je in Belgie woont dus dat zal wel extra duur zijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:09 schreef Virus3000 het volgende:
80 euro als je hem verzend. Hoef je niet te gaan rijden etc
scheelt bijna niets. En anders heb ik mss nog wel oplossing (adres bij iemand in NL)quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:27 schreef petorr het volgende:
[..]
Betaal je dan ook de verzendkosten? Ik zie dat je in Belgie woont dus dat zal wel extra duur zijn![]()
Oke dat scheelt dan inderdaad bijna niets. Alleen heb je mn vraag nog niet beantwoord, of je de verzendkosten ook betaalt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:53 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
scheelt bijna niets. En anders heb ik mss nog wel oplossing (adres bij iemand in NL)
edit: ik heb al pakketjes van NL naar BE aangekregen (2 kg) voor ongeveer 6 euro...)
dus zoveel moet die videokaart verzenden niet kosten
de helft ervanquote:Op zaterdag 3 december 2005 07:00 schreef petorr het volgende:
[..]
Oke dat scheelt dan inderdaad bijna niets. Alleen heb je mn vraag nog niet beantwoord, of je de verzendkosten ook betaalt?
Oke accoord, maar de verzending is geheel op eigen risico. Mail me op pnugteren [at] hotmail [dot] com voor de verdere afhandeling. Toevoegen op msn mag ook, het adres is gelijk aan het bovenstaand e-mail adres.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |