het kan niet gekker worden he gertquote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Je meent dat toch hopelijk niet serieus hè, dat je je ergert aan mensen omdat ze hun fucking koffer nog niet hebben uitgepakt.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Je meent dat toch hopelijk niet serieus hè, dat je je ergert aan mensen omdat ze hun fucking koffer nog niet hebben uitgepakt.![]()
Hee, iedereen hier op fok irriteert zich aan alles, dus heb ik mij het recht toegeeigend om me daaraan te ergeren.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan zij ook niet weten toch. Wij weten dat omdat het niet anders kan. Rob had immers Lieske al live genomineerd. Zij MOET dus wel alle stemmen hebben gekregen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik had juist respect voor dido dat ze haar mond eens open trok. niemand in dat huis durft echt tegen chantal en rob op.
zoals ik net de streams beluister is ze er niet eens achter gekomen dat ze opnieuw moeten stemmen omdat iedereen op haar had gestemd.![]()
Dan zou ik als ik jou was even de "SC" van de afgelopen nacht doorlezen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ha die Sjet...ik hoop dat ze naar de andere kamer verhuizen en wel heel snel...Maar misschien worden de andere bewoners dat stelletje eerder zat en pakken zij hun spullen om naar de overkant te vertrekken.Ik moet er toch niet aan denken iedere n8 dat gesmak en God weet wat nog meer van die 2 aan te horenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:51 schreef Sjet het volgende:
Ik ging dus echt never nooit met dat dweilstel op 1 kamer slapen he![]()
Kom op, de ice queen is gesmolten!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef Day het volgende:
Heerlijke streams, komende week.
je kan kiezen tussen ADHD-Joost en Calimero.
Of de Ice Queen en haar hondje die klef lopen te doen.
dan kijk lk liever nog naar een huilende Lieskequote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef Day het volgende:
als een èchte ventquote:Op donderdag 24 november 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk trouwens dat Roel beide keren Joost NIET heeft genomineerd puur omdat hij weet dat Dido het zo goed met hem kan vinden. Dat zal er zeker mee te maken hebben.
Gert opletten!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Schat jij de nominaties hetzelfde in als ik?
Rob, Naat, Dido: Lieske
Lieske: Dido
Joost: Roel
En hoe is Rob dan op de bank terecht gekomenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hou van hondjes.... maar deze is verschrikkelijkquote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef Day het volgende:
Ha Angelquote:Op donderdag 24 november 2005 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een leuke foto! Waar heb je die vandaan?
Inderdaad!!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:47 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Lieske heeft er geen drama van gemaakt dat zij zes stemmen tegen zich had, en dat sierde haar.
Dido daarin tegen maakte één groot drama van drie stemmen tegen haar, niet echt volwassen?
Misschien huilt Lieske wel omdat ze voelt dat ze nu weer alle stemmen tegen haar heeft gekregen, wat maakt zij nou voor een kans in de Dido-Roel-Naad-Rob groep?
Lieske mag wat mij betreft BB winnen!
je vergeet rob schatquote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou veel plezier dan daarmee.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee, iedereen hier op fok irriteert zich aan alles, dus heb ik mij het recht toegeeigend om me daaraan te ergeren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |