Nah, misselijke streek gaat wel ver. Ze was daarvoor al aan het huilen, toch.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een misselijke streek.
Dacht ook meteen : zoveel verdriet maar ze hoort dat ze moet monineren en als een gek haar koffer open om haar make-up tas te pakken.
En ook lekker als Ingrid terugkomt.......geen plaats meer voor haar.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En weet je wat het erge is? Ze slapen nu op 1 kamer... dus van stream wisselen heeft geen zin![]()
een vergelijking met jeanette is geen reclamequote:Op donderdag 24 november 2005 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is puur en dat is wat mij bij iedere BB weer aanspreekt. Vorige keer Jeanette en nu Lieske. Beide oprecht, puur en lief
Lieske heeft er geen drama van gemaakt dat zij zes stemmen tegen zich had, en dat sierde haar.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:40 schreef weyden het volgende:
schijtziek wordt ik van dat gezeur van Lieske. Ik vond haar reactie heel mooi toen Chantal en Ingrid weggingen, maar nu is ze het echt aan het uitbuiten...TOCH??? BRRR. En dan nog die Nattelie eroverheen.
Dan leest hij hier mee en is hij gewoon een papegaai.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hij had het over Nathalie d'r trutbek en dat stemmetje en hij begon over Prinses Dido en ehhhh.... nog wat meer wat ik kwijt ben.
Ik wordt hier zo verdrietig van.....quote:Op donderdag 24 november 2005 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En weet je wat het erge is? Ze slapen nu op 1 kamer... dus van stream wisselen heeft geen zin![]()
ik hoop dat ze 1 streampje op Ingrid zetten...quote:Op donderdag 24 november 2005 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat mij betreft welquote:Op donderdag 24 november 2005 23:46 schreef Wup het volgende:
[..]
een vergelijking met jeanette is geen reclame
Joost net "Ik vind het hier gesellug"quote:Op donderdag 24 november 2005 23:47 schreef Apie74 het volgende:
Ze zijn wel vrolijk allemaal zeg.
Avond Bunnyma,dat was precies wat ik ook d8.Maar dan zullen ze hoop ik toch naar de andere kamer verhuizen.Daar staan toch meer bedden?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:46 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En ook lekker als Ingrid terugkomt.......geen plaats meer voor haar.
Jeannette huilde destijds echt bij het minste of geringste. Was echt een huilbaby, dat is Lieske weer niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:46 schreef Wup het volgende:
[..]
een vergelijking met jeanette is geen reclame
idd ook weer waarquote:Op donderdag 24 november 2005 23:46 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En ook lekker als Ingrid terugkomt.......geen plaats meer voor haar.
Met 'geen vriendjes' bedoelde ik eigenlijk meer dat we het dus totaal oneens zijn dit keer.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh? alleen omdat we van mening veranderen? zijn we dan geen vrienden meer?![]()
Goh scan, dat is ons wel vaker overkomen en no hard feelings voor mij.
Ja soms vind ik dat je adoratie wat ver gaat maar ok, dat hoort bij je![]()
Ik word er gewoon agressief van, weeeeeeer dat kleffe stel in dat nestquote:Op donderdag 24 november 2005 23:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik wordt hier zo verdrietig van.....![]()
Gebeurd denk ik niet, toen ook niet met Rob, zou wel leuk zijn áls maar helaasquote:Op donderdag 24 november 2005 23:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ik hoop dat ze 1 streampje op Ingrid zetten...
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
Die 2 luie donders hebben nog niet eens hun koffer uitgepakt
[afbeelding]
Ik had juist respect voor dido dat ze haar mond eens open trok. niemand in dat huis durft echt tegen chantal en rob op.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:47 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Lieske heeft er geen drama van gemaakt dat zij zes stemmen tegen zich had, en dat sierde haar.
Dido daarin tegen maakte één groot drama van drie stemmen tegen haar, niet echt volwassen?
Misschien huilt Lieske wel omdat ze voelt dat ze nu weer alle stemmen tegen haar heeft gekregen, wat maakt zij nou voor een kans in de Dido-Roel-Naad-Rob groep?
Lieske mag wat mij betreft BB winnen!
dat gaat wel over.. zodra duidelijk is wie de genomineerden zijn.. Kan Dido weer lekker janken... Rob zal ook not amused zijn.. en dan als klap op de vuurpijl komt Ingrid terug.. sterker dan ooitquote:Op donderdag 24 november 2005 23:49 schreef Black_Orchid het volgende:
OOOOOoooh wat is het toch gezellig in met zijn allen in de slaapkamer bij Dido en Roel.
Het ergste is nog dat de overwinningstriomf echt van die gasten hun gezich afstraalt.
goed zoquote:Op donderdag 24 november 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met 'geen vriendjes' bedoelde ik eigenlijk meer dat we het dus totaal oneens zijn dit keer.
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:48 schreef essie05 het volgende:
[..]
Avond Bunnyma,dat was precies wat ik ook d8.Maar dan zullen ze hoop ik toch naar de andere kamer verhuizen.Daar staan toch meer bedden?
Ik ben dus niet de enige die zich daaraan irriteertquote:Op donderdag 24 november 2005 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
Die 2 luie donders hebben nog niet eens hun koffer uitgepakt
[afbeelding]
Hebben ze toch hun lakeien voor.Jemig watquote:Op donderdag 24 november 2005 23:50 schreef Arliator het volgende:
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/1/ScreenHunter_109.jpg]afbeelding][/url]
BB Sanctie, hun koffers zijn nog niet eens uitgepakt!!Of verwachten ze dat andere mensen dat gaan doen?
Daar hebben ze hun lakei Nathalie en Rob voor.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:50 schreef Arliator het volgende:
BB Sanctie, hun koffers zijn nog niet eens uitgepakt!!Of verwachten ze dat andere mensen dat gaan doen?
nop... viel me direct op (ook al volgende ik Lieskequote:Op donderdag 24 november 2005 23:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die zich daaraan irriteert
hahaquote:Op donderdag 24 november 2005 23:51 schreef essie05 het volgende:
Hebben ze toch hun lakeien voor.
Je meent dat toch hopelijk niet serieus hè, dat je je ergert aan mensen omdat ze hun fucking koffer nog niet hebben uitgepakt.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:51 schreef sleepy1958 het volgende:
Prachtige avond toch. Chantal weg. Naat heeft gewoon gelijk: er zijn gewoon nog zes
prachtige mensen over. wat voor een bagger jullie ook allemaal over ze uitstorten.
De echte winnaar zit zich nu waarschijnlijk vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijk
te vervelen maar bij terugkomst is haar positie in de groep onaantastbaar.
Ingrid gaat BB5 winnen!!!!!
Ook hun geld niet gepakt?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:50 schreef Arliator het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Veel te druk, ze willen weer klef in dat bordeel liggen. Rode lakens, brrrrrrrr.
Wat maakt dat nou uit. Ze hebben morgen de hele dag de tijd. En trouwens de rest volgens mij ook niet. DIe hebben alleen de toiletspullen eruit gehaald.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
zeker nog niet uitgeslapen?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:51 schreef sleepy1958 het volgende:
Prachtige avond toch. Chantal weg. Naat heeft gewoon gelijk: er zijn gewoon nog zes
prachtige mensen over. wat voor een bagger jullie ook allemaal over ze uitstorten.
De echte winnaar zit zich nu waarschijnlijk vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijk
en onverstaanbaarquote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef teamlead het volgende:Die kans wordt idd steeds groter...
Alleen jammer dat ze een beetje inhoudsloos is
Idd. Hij stemt dus niet 'tactisch' zoals Didoquote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef rooie3 het volgende:
Rob is in feite dom bezig met het spel,hij nomineert Lieske terwijl hij toch moet weten dat Dido,Nathalie en Roel nooit op elkaar gaan stemmen ,dus moet hij toch zorgen dat hun uit elkaar gaan. Dus echt slim is hij niet.
HEAR HEAR!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:51 schreef sleepy1958 het volgende:
Schat jij de nominaties hetzelfde in als ik?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk trouwens dat Roel beide keren Joost NIET heeft genomineerd puur omdat hij weet dat Dido het zo goed met hem kan vinden. Dat zal er zeker mee te maken hebben.
En dat zeker tot volgende weekquote:Op donderdag 24 november 2005 23:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik word er gewoon agressief van, weeeeeeer dat kleffe stel in dat nest![]()
Misschien kom ik er dan eindelijk eens aan toe om wat nuttigs te doen overdagquote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef Day het volgende:
Heerlijke streams, komende week.
je kan kiezen tussen ADHD-Joost en Calimero.
Of de Ice Queen en haar hondje die klef lopen te doen.
het kan niet gekker worden he gertquote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Je meent dat toch hopelijk niet serieus hè, dat je je ergert aan mensen omdat ze hun fucking koffer nog niet hebben uitgepakt.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Je meent dat toch hopelijk niet serieus hè, dat je je ergert aan mensen omdat ze hun fucking koffer nog niet hebben uitgepakt.![]()
Hee, iedereen hier op fok irriteert zich aan alles, dus heb ik mij het recht toegeeigend om me daaraan te ergeren.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan zij ook niet weten toch. Wij weten dat omdat het niet anders kan. Rob had immers Lieske al live genomineerd. Zij MOET dus wel alle stemmen hebben gekregen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik had juist respect voor dido dat ze haar mond eens open trok. niemand in dat huis durft echt tegen chantal en rob op.
zoals ik net de streams beluister is ze er niet eens achter gekomen dat ze opnieuw moeten stemmen omdat iedereen op haar had gestemd.![]()
Dan zou ik als ik jou was even de "SC" van de afgelopen nacht doorlezen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ha die Sjet...ik hoop dat ze naar de andere kamer verhuizen en wel heel snel...Maar misschien worden de andere bewoners dat stelletje eerder zat en pakken zij hun spullen om naar de overkant te vertrekken.Ik moet er toch niet aan denken iedere n8 dat gesmak en God weet wat nog meer van die 2 aan te horenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:51 schreef Sjet het volgende:
Ik ging dus echt never nooit met dat dweilstel op 1 kamer slapen he![]()
Kom op, de ice queen is gesmolten!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef Day het volgende:
dan kijk lk liever nog naar een huilende Lieskequote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef Day het volgende:
als een èchte ventquote:Op donderdag 24 november 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk trouwens dat Roel beide keren Joost NIET heeft genomineerd puur omdat hij weet dat Dido het zo goed met hem kan vinden. Dat zal er zeker mee te maken hebben.
Gert opletten!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Schat jij de nominaties hetzelfde in als ik?
Rob, Naat, Dido: Lieske
Lieske: Dido
Joost: Roel
En hoe is Rob dan op de bank terecht gekomenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hou van hondjes.... maar deze is verschrikkelijkquote:Op donderdag 24 november 2005 23:52 schreef Day het volgende:
Ha Angelquote:Op donderdag 24 november 2005 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een leuke foto! Waar heb je die vandaan?
Inderdaad!!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:47 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Lieske heeft er geen drama van gemaakt dat zij zes stemmen tegen zich had, en dat sierde haar.
Dido daarin tegen maakte één groot drama van drie stemmen tegen haar, niet echt volwassen?
Misschien huilt Lieske wel omdat ze voelt dat ze nu weer alle stemmen tegen haar heeft gekregen, wat maakt zij nou voor een kans in de Dido-Roel-Naad-Rob groep?
Lieske mag wat mij betreft BB winnen!
je vergeet rob schatquote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou veel plezier dan daarmee.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee, iedereen hier op fok irriteert zich aan alles, dus heb ik mij het recht toegeeigend om me daaraan te ergeren.![]()
Ze hebben dus allemaal twee namen moeten noemen blijkbaar. Met 1 naam stonden er maar 2 mensen genomineerd (alle stemmen gingen naar Lieske en dan de persoon die Lieske nomineerde).quote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog maar een keer, Rob is ook genomineerdquote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
nou de anderen hadden dat dus wel al uitgedoktertquote:Op donderdag 24 november 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan zij ook niet weten toch. Wij weten dat omdat het niet anders kan. Rob had immers Lieske al live genomineerd. Zij MOET dus wel alle stemmen hebben gekregen.
Lol, ik zag het daar inderdaad staan, denken ze nou echt dat iemand daar naar luistertquote:Op donderdag 24 november 2005 23:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je hebt neem ik aan toestemming gevraagd om dit te plaatsen?![]()
Maar dat betekent dat we die twee de komende weken alleen maar naast elkaar zien liggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom op, de ice queen is gesmolten!
Ze hééft het niet meer!
En ja Scanman ben het eens met Style (beetje laat misschien maar ja jullie posten zo belachelijk snel hier!) Ik bekijk hier e.e.a. nu al een tijdje en sorry Scan maar jij ziet alles door een roze bril wat Lieske betreft. Ik vind het ook een schat maar ben wel eerlijk in mijn oordeel en jij komt toch iets... euh... bevooroordeeld over?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef style het volgende:
[..]
Ik geef het op. Jij bekijkt Lieske door zo'n gigantische roze bril dat er niet normaal over te praten is.
Ik denk dat het nog wel meevalt met het verdriet als je jezelf nog druk kan maken over je make-up koffertje en of je make-up doorgelopen is.
Dat zou het laatste zijn waar ik aan zou denken als ik verdriet had en make-up zou dragen.
Ik draag dus nooit make-up.
Vind je het erg als ik daar even niet kijk?quote:
Ik vermaak me er kostelijk mee, ik zit nu al te bedenken waar ik me straks aan kan gaan irriteren waar niemand hier zich aan irriteert.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou veel plezier dan daarmee.
Er zijn me dunkt toch zat écht irriterende dingen om je over te ergeren.
En dat is zeer positiefquote:Op donderdag 24 november 2005 23:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nog maar een keer, Rob is ook genomineerd![]()
Dat zie je niet vaak he... dat ze straaltquote:Op donderdag 24 november 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik daar even niet kijk?Leuk dat Tanja zo straalt.
Ja, ik begrijp dat nu ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben dus allemaal twee namen moeten noemen blijkbaar. Met 1 naam stonden er maar 2 mensen genomineerd (alle stemmen gingen naar Lieske en dan de persoon die Lieske nomineerde).
Daar heb ik ook een bijdrage aan geleverdquote:Op donderdag 24 november 2005 23:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was even de "SC" van de afgelopen nacht doorlezen.![]()
helemaal met je eens Scanman denk ik ook nl. maar op wie dan? Rob? OOk taktisch net zoals dido?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Nu Chantal en Ing weg zijn, zal dat ijs wel weer terug komen, hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom op, de ice queen is gesmolten!
Ze hééft het niet meer!
Preciesquote:Op donderdag 24 november 2005 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat zie je niet vaak he... dat ze straalt
Ik vind het wel lief.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar dat betekent dat we die twee de komende weken alleen maar naast elkaar zien liggen.
Een niet zo prettig vooruitzicht, nu maar hopen dat heel NL er zich aanstoort.
Dan zijn ze snel weg
En ZIJ is dus echt de mooiste vrouw uit BB5!quote:
Stoere bink!!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:58 schreef superhero87 het volgende:
[afbeelding]
Nog maar een foto; ik verveel me
Tip, als je een foto ziet en je wilt weten waar die vandaan komt, ga op de foto staan me je muis, rechtermuisknop, kies dan eigenschappen. Dan zie je direct waar de foto vandaan komt. In dit geval kwam die van de site van Menno.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een leuke foto! Waar heb je die vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |