quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
1458quote:Op donderdag 24 november 2005 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Hoeveel hebben we d'r nu?
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:13 schreef Waxxer het volgende:
Ja hier he? Toch?
Ja oke, hier dan. Gaan we hier gewoon verder.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.
Zeg, blijf 's af!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:18 schreef wizarddragon het volgende:
*ploink*
Nouw.. neeh.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah.. druppel eens niet op ang3ls gevulde navel
Slaap lekker!!quote:
Ok, we gooien het in de groep!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind dat we hier verder moeten...
Mag ik m'n rijbewijs bij je halen?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou jah.. eerder een *vroem* *vroem*.. *tuut* tuut*![]()
oooooohhh qua flinke tunnel?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
rijbewijs? rijbewijs.. welnee geen rijbewijs nodig johquote:Op donderdag 24 november 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik m'n rijbewijs bij je halen?
pas maar op.. de kreukelzone is me veel te kostbaarquote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
daarvoor moet je bij Yost zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik m'n rijbewijs bij je halen?
Nee? O, ik mag d'r zo in dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
rijbewijs? rijbewijs.. welnee geen rijbewijs nodig joh
En waar kan dat?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je moet wel een parkeerpasje aanvragen.![]()
Gebouw W.. werd toch gesloopt?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, is het te druk in gebouw W.?
Eey. Ik kom effe 'n parkeervergunning halequote:
HOU OP!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef DennisMoore het volgende:
Kiri kiri kiri...
En hoe zit t met jouw truck danquote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey. Ik kom effe 'n parkeervergunning hale![]()
Weeknie? Moet wel ff oefenen met achteruit inparkeren denk ikquote:Op donderdag 24 november 2005 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En hoe zit t met jouw truck dan?
![]()
*naalden pak*quote:Op donderdag 24 november 2005 23:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*staaldraad tevoorschijn haal*
Je wou niet beginnen met handmatig schakelenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie? Moet wel ff oefenen met achteruit inparkeren denk ik
Handmatig?!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je wou niet beginnen met handmatig schakelen?
Ook geen probleemquote:Op donderdag 24 november 2005 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Handmatig?!Gewoon volautomatisch laten doen
Geef je cursussen of alleen eenmalig examen?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Handmatig?!Gewoon volautomatisch laten doen
Geeft dat een garantie voor de toekomst?quote:
Kloofjes.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:01 schreef creno het volgende:
kou weer, andere doucheschuim.. schrale huiden jeuk
Dus ik moet maar testritjes blijven makenquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:01 schreef Ang3l het volgende:
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
die nog net niet ! moet ik me nu helemaal in gaan smeren met vaseline ?quote:
Of Dove of Zwitsal smeersels.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:06 schreef creno het volgende:
[..]
die nog net niet ! moet ik me nu helemaal in gaan smeren met vaseline ?
helaas.. ik kan een parkeerplaats maar 1x erhuren.. en deze is al bezetquote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey. Ik kom effe 'n parkeervergunning hale![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of Dove of Zwitsal smeersels..
komt robbert langs?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:06 schreef creno het volgende:
[..]
die nog net niet ! moet ik me nu helemaal in gaan smeren met vaseline ?
hmmm daar had ik dan gisteren aan moeten denken !quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Of je láát je insmeren..
.
EGOÏST!!!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
helaas.. ik kan een parkeerplaats maar 1x erhuren.. en deze is al bezet
Wat hip!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik de homo die daar achter zit, al die zwitsal dingetjes..
DP-enquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
dubbel parkeren mag niet
dan laat ik je wegslepen![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:36 schreef wizarddragon het volgende:
tRUSTe iedereen![]()
... en g'morgen voor strakkies
Audition!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:38 schreef DennisMoore het volgende:
Kiri kiri kiri...
Homostel als ouders?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:20 schreef keizerpinguin het volgende:
woei waai weg
Welterusten allemaal?!
Raadsel:
Een vader en zijn zoon rijden over de snelweg en krijgen een klapband............
Zwaarongeluk!!!! De vader is op slag dood.Het zoontje is zwaargewond, en word naar het ziekenhuis gebracht.
![]()
Daar op de SEH (EHBO) word geconstateerd dat hij inwendige bloedingen heeft en met spoed geopereerd moet worden!![]()
De chirurg komt de operatie zaal binnen gelopen en ziet het kind leggen en zegt:
"Ik kan deze jongen niet opereren, dat is mijn zoon?"![]()
rara hoe kan dat????![]()
Goedemorgen???quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:47 schreef Semisane het volgende:
Sooooow lekker weerMocht helemaal nat naar binnen hiero....gebeurd ook niet zomaar.
Goeiemorgen
--> * Semisane is a sucker for extreme weather.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Goedemorgen???
zeg maar gerust natte witte stormachtige morgen![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:20 schreef keizerpinguin het volgende:
woei waai weg
Welterusten allemaal?!
Raadsel:
Een vader en zijn zoon rijden over de snelweg en krijgen een klapband............
Zwaarongeluk!!!! De vader is op slag dood.Het zoontje is zwaargewond, en word naar het ziekenhuis gebracht.
![]()
Daar op de SEH (EHBO) word geconstateerd dat hij inwendige bloedingen heeft en met spoed geopereerd moet worden!![]()
De chirurg komt de operatie zaal binnen gelopen en ziet het kind leggen en zegt:
vooroordelenquote:
Jah duh...de chirurg is zijn moeder.....er bestaat niet zo iets als een chirurgin....chirurg is unisex. Nie al te moeilijk deze hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:20 schreef keizerpinguin het volgende:
woei waai weg
Welterusten allemaal?!
Raadsel:
![]()
Bikkel!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:06 schreef petre86 het volgende:
oja, d'r ligt hier sneeuw ik denk wel 5-6 CM nu en het sneeuwt nog hard..
en daar moet ik straks doorheen. op de fiets
* Sunjammer valt ook in die categoriequote:Op vrijdag 25 november 2005 11:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
--> * Semisane is a sucker for extreme weather.Beetje goeie muziek op zetten, pot thee zetten, koekjes erbij en uit het raam kijken naar de storm.
I am so easily satisfied.
zagen ze misschien dat je een neonlamp voor je raam heb staan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:17 schreef Waxxer het volgende:
Sneeuw?Hier is niks aan de hand!
En ik haat het als mensen die ik moe interviewen inene de telefoon niet meer opnemen
Mijn oplossing is toch moderner hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jah duh...de chirurg is zijn moeder.....er bestaat niet zo iets als een chirurgin....chirurg is unisex. Nie al te moeilijk deze hoor.
Eindhoven is nog droogquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef Sunjammer het volgende:
Oh... BTW... het sneeuwt in A'foort.
Maar de meeste sneeuw is alweer weg. Een uurtje terug was het witter...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef Sunjammer het volgende:
Oh... BTW... het sneeuwt in A'foort.
Bikkelquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
4X !!!
naar school en terug, en dan nog naar stad en dan naar station
Dan ben je een goed persoon. net als ikquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:18 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
* Sunjammer valt ook in die categorie
Geen idee...uit familie oogpunt wel, maar niet uit arbeidsmarkt oogpunt. Er zijn meer mannelijke chirurgen dan vrouwelijkequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mijn oplossing is toch moderner hoor.
Ben jij ff blij dat die schakelaar niet zo was gebouwd dat je meteen een schok krijgt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:51 schreef Ryan_R het volgende:
Was ik gisteravond nog superblij, omdat mijn collega's en ik de show mogen gaan spelen, wordt ik vanochtend wakker van een getik.
Ik wil mijn nachtlamp aandoen, pak de schakelaar beet en wat denk je.....zeik nat godver!!
heb ik een lekkage, en de waarneemster van de huisbaas belt maar niet terug![]()
Ok, daar heb je wel gelijk in, maar vrouwelijke artsen zijn al langer geaccepteerd dan 2 vaders...quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geen idee...uit familie oogpunt wel, maar niet uit arbeidsmarkt oogpunt. Er zijn meer mannelijke chirurgen dan vrouwelijke
Kan je niet via je interne KPN contacten via een "noodcentrale" bellen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:18 schreef petre86 het volgende:
jah hoi beide.. heeft er iemand een telefoonmast over? hier is alles overbelast
nahquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kan je niet via je interne KPN contacten via een "noodcentrale" bellen?![]()
Ja en natuurlijk dat al die mensen die vastzitten in de files rondom Apeldoorn druk aan het bellen zijn dat ze zodra ze de kans krijgen omdraaien en naar huis toe gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
nah
gewoon 20X proberen.. dan kom je er wel 1x door
ik ga zo opweg naar huisquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en natuurlijk dat al die mensen die vastzitten in de files rondom Apeldoorn druk aan het bellen zijn dat ze zodra ze de kans krijgen omdraaien en naar huis toe gaan.
Maar gelukkig voor jouw is je internet verbinding dus nog wel beschikbaar, dus ben nog niet helemaal van de bewoonde wereld afgesloten.![]()
Kan je niet beter tot morgen wachten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ga zo opweg naar huis
met trein
ik verwacht wel vertragingen
( op school waren ze al ezig met slaapplaatsen regelen voor studenten
Da's een legitieme redenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:08 schreef petre86 het volgende:
25-jarig huwelijksfeest van tante.. ik ga
Point takenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ok, daar heb je wel gelijk in, maar vrouwelijke artsen zijn al langer geaccepteerd dan 2 vaders...
Euh, men heeft gisteravond al aangegeven dat er een hoop ellende onze kant op kwam waaien...quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:26 schreef Andyvie het volgende:
Euhmm, wie heeft dit weer voorspeld? Ik was gewoon een sneeuwpop toen ik thuis kwam, en ik wil nog graag naar mijn ouders (waar dus de zon schijnt) vanavond....
Blijf thuis, blijf thuis.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:26 schreef Andyvie het volgende:
Euhmm, wie heeft dit weer voorspeld? Ik was gewoon een sneeuwpop toen ik thuis kwam, en ik wil nog graag naar mijn ouders (waar dus de zon schijnt) vanavond....
Ja maar, dat zou toch alleen vanmorgen zijn?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Euh, men heeft gisteravond al aangegeven dat er een hoop ellende onze kant op kwam waaien...
Maar dat bericht is zeker ondergesneeuwd ()
Die kennis van Waxxer bleek dus niet te kloppen ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Juist. Ik ben vanmorgen om 6:15 uit E. vertrokken richting Zwolle, maar ben nooit verder gekomen dan Apeldoorn. En nu weer thuis na 10 uur in de auto te hebben gezeten.. Het leek wel Noord-Zweden, zo veel sneeuw lag er. Compleet met auto's en vrachtwagens in de berm, en snelwegen met dikke ijslagen.
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:22 schreef Waxxer het volgende:
JUIST het gedeelte waar jij moet rijden, is groen hoor!
Utrecht ligt er volgens mij nu bijna helemaal uit bij de NS,quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja maar, dat zou toch alleen vanmorgen zijn?
Trouwens, ik wil nog naar mijn ouders vanavond, maar mijn normale route ga ik maar niet nemen, want tussen Driebergen en Utrecht rijden geen treinen (vertraging meer dan 60 minuten) en tussen Utrecht en Amsterdam rijden omgeleide treinen (vertraging 30-45 minuten). Ik reis wel via Amersfoort. Ik zal zwaaien
Nee, daar klopte geen ruk van, kijk maar:quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die kennis van Waxxer bleek dus niet te kloppen ?
[..]
Ik had eten meegenomen en ben wel halverwege een half uurtje gestopt bij een ingesneeuwd wegrestaurant.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:15 schreef Stroekie het volgende:
Arme G_E heeft daar meer dan 10 uur opgesloten gezeten in een wonder op wielen![]()
Had je onderweg nog wel wat te eten/drinken bij je, of was het ook nog eens 10 uur afzien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |