Nou ja... dat zéggen ze he!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus... dus.. hier gaat het kutweer worden?
Beter dan een boer die even verderop giert over het land!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De wind giert hier al om het huis
Het was hier om 2 uur al donker.. En op het strand is het leuk, maar niet met dit weerquote:Op donderdag 24 november 2005 20:15 schreef Waxxer het volgende:
Beter dan een boer die even verderop giert over het land!
is toch leuk?? Kacheltje hoger, strandwandeling....Oh nee, het is al donker geloof ik.
Die staat veilig tochtvrij!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het was hier om 2 uur al donker.. En op het strand is het leuk, maar niet met dit weer.
Heb je je boom al vastgebonden?![]()
JUIST het gedeelte waar jij moet rijden, is groen hoor!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kut. Kutterdekutkutkut. Juist wanneer ik door die ochtendspits naar Zwolle moet..
Trillen de ramen en kraakt de vloer?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De wind giert hier al om het huis
Jah, maar dat komt niet door de gierende windquote:
30 november.... wat is er dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jah, maar dat komt niet door de gierende wind
nog 6 nachtjes slapen...![]()
dan ga ik genieten!quote:
Pas het laatste stukje, ik moet eerst door de oranje stukken, waar waarschijnlijk METERS hoge sneeuw ligt waar ik doorheen moet ploegen.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
JUIST het gedeelte waar jij moet rijden, is groen hoor!
Hoe kan dat? Bewoog je te wild?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben net met m'n stoel achterover geflikkert..
Auw.
Je kan de rugleuning van die stoel heel ver naar achter buigen omdat die stoel zo kut is. Ik leun te ver,quote:Op donderdag 24 november 2005 20:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Bewoog je te wild?.
(![]()
)
29 gradenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:40 schreef Vlarp het volgende:
Ohw gawd.. ik hoop echt dat het pokke weer is..
Dat is het ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw gawd.. ik hoop echt dat het pokke weer is..
*ahum*quote:Op donderdag 24 november 2005 20:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
29 graden... ik zal aan je denken
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:45 schreef error het volgende:
[..]
Dat is het ook.![]()
Het is regenseizoen, dus iets kouder (het is onder de 30 *brrr*) en soms regent het
Ik neem wel een roze parasolletje anex parapluutje meequote:Op donderdag 24 november 2005 20:45 schreef error het volgende:
Dat is het ook.![]()
Het is regenseizoen, dus iets kouder (het is onder de 30 *brrr*) en soms regent het
Tuurlijk, zolang ik het maar niet hoef in te slikken!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:47 schreef error het volgende:
Mag ik mijn boodschappenlijstje al inleveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |